is jouw moeder feederquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder brengt gewoon een bord met slagroomschnitt naar boven, wat een heldin
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?quote:
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien welquote:
Deed mijn moeder vroeger ook weleens.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien wel
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heerlijk om de piraat uit te hangen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?
Zuurkool met worst en het was lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zuurkool met worst en het was lekker
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel twee paardenexperts in een topic nu.
Moeders koken het beste hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
Vertel daar eens meer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ripquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
sowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ja, dat is wel echt buitengewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Da's mijn knol om over de hei te crossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.
life sucks and then you diequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
Ik wil ook zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.quote:
of gewoon binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Moet je aan willoow laten zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Het meeste valt er naastquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Mee eensquote:
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
quote:
weeniequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
misschien is hij stiekem een paardenmeisjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann is geindoctrineerd door willoow
Dat zijn echt vreselijke dingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
ik denk hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker confronterend omdat je geen ervaring met mooi en lief zijn hebt
sws dat hij stallen uitmestquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
paarden zijn wel erg imposantquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
sterkte met je ma kerelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
Ik denk eerder bemestenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
sws dat hij stallen uitmest
als?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
ze zijn groot maar ja ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
paarden zijn wel erg imposant
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
Heb zelf ook weken niet gereden.
Voel me er ellendig door. Paardrijden is mijn drugs.
en bij mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
jeetjequote:
Zijn beide al boven de 80.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke dingen.
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezeligquote:
rt jij weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
Omdat paarden ziek/verkocht worden.quote:
Daar scoor je geen punten mee bij Aberquote:
Ja, mijne ook. Vader een nieuwe hartklep, moeders heeft een beroerte - waar ze overigens helemaal geen last meer van heeft - overleefd. Wat doe je er aan he? Behalve hopen dat ze er nog zo lang mogelijk zijn.quote:
een lantaarnpaal kan ook opeens op je hoofd vallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
Ik woon op prima plek en paar uur lekker door de natuur rijden is geweldig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
Heb zelf ook weken niet gereden.
Voel me er ellendig door. Paardrijden is mijn drugs.
lkkr voor jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt walgelijk ik hoef er nooit meer een sterf maar allemaal
Wow, wat nu weer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
ik liep eens in bos met een hond, zon smal paadje precies langs een weiland, anders kant begroeing, vol met jongere stiertjes.. die kwamen snoeihard op me afrennen, en daar zat dus maar een dun lijntje schrikdraad tussen, wilden gewoon spelenquote:
Vooral ziek worden, dat is zo vreselijk om te zien bij een dier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat paarden ziek/verkocht worden.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon op prima plek en paar uur lekker door de natuur rijden is geweldig.
👩❤👩quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
gvd dat zou mij wss ptss opleverenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik liep eens in bos met een hond, zon smal paadje precies langs een weiland, anders kant begroeing, vol met jongere stiertjes.. die kwamen snoeihard op me afrennen, en daar zat dus maar een dun lijntje schrikdraad tussen, wilden gewoon spelen
maar ik scheet wel in mn broek
nou en, die vreet zich toch alleen maar tonnetje rond op bed, als ze dan zo loopt te klagen is er geen houden meer aan hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar scoor je geen punten mee bij Aber
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral ziek worden, dat is zo vreselijk om te zien bij een dier.
Maar dat ene paardje, al wel beterschap in zicht of gaat het steeds slechter?quote:
Vrees dat het tussen de 80 en 90 ergens gaat ophouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, mijne ook. Vader een nieuwe hartklep, moeders heeft een beroerte - waar ze overigens helemaal geen last meer van heeft - overleefd. Wat doe je er aan he? Behalve hopen dat ze er nog zo lang mogelijk zijn.
Gewoon naar een negerinnenbar gaan, ja toch? Niet zo moeilijk doen.quote:
wtfquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon naar een negerinnenbar gaan, ja toch? Niet zo moeilijk doen.
lijkt me dat je echt een geweldige band kan opbouwen met zo'n beest, moet wel gaaf gevoel geven als je daar een vertrouwensband mee hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
Maar als je leuk paard rijd die verkocht wordt is ook nooit leuk. Mja, dat is het leven.
Als het mensen zijn waar je je goed bij voelt en je weet dat het dier goed verzorgt wordt is dat nog wel een schrale troost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Willoow het volgende:
Maar als je leuk paard rijd die verkocht wordt is ook nooit leuk. Mja, dat is het leven.
Eerst ging het weer even beter, maar nu weer slechter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat ene paardje, al wel beterschap in zicht of gaat het steeds slechter?
weet niet hoe jij van paarden naar negerinnen ging maar ik verbaas me niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon naar een negerinnenbar gaan, ja toch? Niet zo moeilijk doen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Drug het volgende:
[..]
fuck me? u gotta buy me dinner first
Hmm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eerst ging het weer even beter, maar nu weer slechter.
Ze doet aan hardlopen en sapjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou en, die vreet zich toch alleen maar tonnetje rond op bed, als ze dan zo loopt te klagen is er geen houden meer aan hoor
Alsof vrouwen zo tof zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
Op sommige paarden word je gewoon verliefd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me dat je echt een geweldige band kan opbouwen met zo'n beest, moet wel gaaf gevoel geven als je daar een vertrouwensband mee hebt
ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
ben altijd bang dat zo'n paard ineens ergens tegenaan knalt als je erop zit, soort onbestuurbaar voertuig.. en als je dan bang bent dan ruikt zo'n beest dat en dan gooit 'ie je er zo af
Ben ooit begonnen met veulen, daarna ook alles zelf gefokt of als veulen aangekocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat paarden ziek/verkocht worden.
Ja, dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het mensen zijn waar je je goed bij voelt en je weet dat het dier goed verzorgt wordt is dat nog wel een schrale troost.
lijkt me niet, maar het gevoel zegt wat andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallen
ik betaal wel paardrijles voor jou en dpquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me niet, maar het gevoel zegt wat anders
Het mooist is vanaf veulen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me dat je echt een geweldige band kan opbouwen met zo'n beest, moet wel gaaf gevoel geven als je daar een vertrouwensband mee hebt
ik zat een keer op een ezel op de kermis, telt dat ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
alsof hermann ooit op een paard gezeten heeft dat niet liep door op kruisje te duwen
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
ben altijd bang dat zo'n paard ineens ergens tegenaan knalt als je erop zit, soort onbestuurbaar voertuig.. en als je dan bang bent dan ruikt zo'n beest dat en dan gooit 'ie je er zo af
arme ezel direct hernia natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat een keer op een ezel op de kermis, telt dat ook
ja, nielsquote:
ik was 5 ofzo dus hoop het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
arme ezel direct hernia natuurlijk
In Lucky Luke valt er wel eens een vles Whiskey in de drinkbak voor paardenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallen
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strandquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijn
Kan er wel om lachen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, even een welgemeend advies. Als er een groep mensen over een onderwerp praten waarvan je niets weet ( paarden in dit geval), ga dan niet proberen om ertussen te komen met een domme opmerking
ik keek betere series zoals Digimon en Sexceteraquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
In Lucky Luke valt er wel eens een vles Whiskey in de drinkbak voor paarden
ga je nou een veertiger vermanend toespreken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, even een welgemeend advies. Als er een groep mensen over een onderwerp praten waarvan je niets weet ( paarden in dit geval), ga dan niet proberen om ertussen te komen met een domme opmerking
rtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik keek betere series zoals Digimon en Sexcetera
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet hoe jij van paarden naar negerinnen ging maar ik verbaas me niet meer
Over de hei ook goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strand
maar ja illusies
Volgend jaar Red Dead Redemption 2, weer GTA te paard spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strand
maar ja illusies
Ik niet. Als ik vroeger geleefd had, was ik koetsier geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijn
.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.
1 plus 1 is 2 vaak. Groot + vrouwen. Kom je vanzelf bij een negerinnenbar. Veel succes toegewenst.
ze moeten jouw posts naar psychologen sturen, ze nemen spontaan ontslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.
1 plus 1 is 2 vaak. Groot + vrouwen. Kom je vanzelf bij een negerinnenbar. Veel succes toegewenst.
Callamity Janequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik vroeger geleefd had, was ik koetsier geworden.
Als jij je even niet ermee bemoeit vind ik beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja wel eerst wat rondjes oefenen in de bak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hoor, heb jij dat voor elkaar?
Baas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja wel eerst wat rondjes oefenen in de bak.
zit je nou te klagen dat iemand zich ermee bemoeit nadat jij je ergens mee bemoeitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als jij je even niet ermee bemoeit vind ik beter eigenlijk.
truste / game ze makkerquote:
Neuh, jou kunnen ze wellicht nog wel helpen. Bij mij is dat een beetje kansloos indd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze moeten jouw posts naar psychologen sturen, ze nemen spontaan ontslag
Uiteindelijk niet nee, dat maakt het zo kut. Maar kun je dan niet vragen of je zo'n dier - logisch, je hebt een band - nog eens of vaker mag bezoeken?quote:
Wat wil je ertegen doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je nou te klagen dat iemand zich ermee bemoeit nadat jij je ergens mee bemoeit
Ik wil dit in mijn Sigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze doet aan hardlopen en sapjes.
Zonder gein, Ik vind Aber een leuk mens
dat is de leuke kant, dat hardlopen doet ze alleen als je d'r meesleurt hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze doet aan hardlopen en sapjes.
Zonder gein, Ik vind Aber een leuk mens
Dat is de charme van de SC. We zijn allemaal volstrekt andere figuren, we lullen daarom al even volstrekt door elkaar heen, maar toch is het een.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het langs elkaar heen lullen is hier wel tot kunst verheven.
Je kunt ook een topic openen om erover te gaan klagen dat je er niets tegen kunt doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk niks, ik ga je als een volwassen Mann negeren
nounou wat een romantiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de charme van de SC. We zijn allemaal volstrekt andere figuren, we lullen daarom al even volstrekt door elkaar heen, maar toch is het een.
Die zit niet echt om de hoek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee, dat maakt het zo kut. Maar kun je dan niet vragen of je zo'n dier - logisch, je hebt een band - nog eens of vaker mag bezoeken?
wat dat betreft is een hondje veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zit niet echt om de hoek.
Nja, je doet er ook weinig aan. Als eigenaren ervan af willen.
Bijna een kliekjequote:
zou squashenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is de leuke kant, dat hardlopen doet ze alleen als je d'r meesleurt hoor..
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat dat betreft is een hondje veel makkelijker
Ik wil wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je nog op die knol met pit rijden?
Op een paard kun je zitten tijdens uitlaten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat dat betreft is een hondje veel makkelijker
welke knol precies? je moeder? of dat paard in die bak?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je nog op die knol met pit rijden?
Dan wordt het een ander verhaal, maar als ze zeggen dat het mag dan weet je in ieder geval al ietsje zekerder dat ze zo'n dier goed verzorgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zit niet echt om de hoek.
Nja, je doet er ook weinig aan. Als eigenaren ervan af willen.
Ah ja, dat is wel echt ideaal. Heb wel een beetje een hekel aan wandelen, gaat ook zo traag allemaal. Met een paard kan je nog een beetje vaart maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een paard kun je zitten tijdens uitlaten.
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel echt ideaal. Heb wel een beetje een hekel aan wandelen, gaat ook zo traag allemaal. Met een paard kan je nog een beetje vaart maken.
Oma heb ik ook nog, die is voor de kinderen, ja die turbo in de bak kom je op dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
welke knol precies? je moeder? of dat paard in die bak?
ik durf geen paard te rijden ;s
hplc vergelijken met haagsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zei een uur geleden al hallo en toen ging je weg en nu zeg je weer hallo
net haags
Bij voorkeur <16quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc vergelijken met haags
kom nou zeg
Wanneer je vrouwen wilt , koop een paard en je krijgt het druk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.
Hans had wel een grap die heb ik onthouden en kan ik nog om lachen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereen
Ja omdat ik van het balkon moest springenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zei een uur geleden al hallo en toen ging je weg en nu zeg je weer hallo
net haags
zeg het eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hans had wel een grap die heb ik onthouden en kan ik nog om lachen.
Eh ja dat was mijn grap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
omdat ik je mijn goeie vriend noemde en je niet reageerdequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja omdat ik van het balkon moest springen
Hij is ook weggedaan omdat de eigenaresse er zelf niet meer op durfde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan wordt het een ander verhaal, maar als ze zeggen dat het mag dan weet je in ieder geval al ietsje zekerder dat ze zo'n dier goed verzorgen.
Lijkt me echt kut hoor, een band hebben en dan moeten verlaten. Iedere keer een gevoel van rouw en leegte.
Maar goed, je weet, sommige mensen zijn rotzakken en hebben weinig geduld, als jij zo'n dier goed alles leert, des te kleiner de kans dat mensen redenen hebben om hem of haar te verwaarlozen. Schrale troost, ik weet. Maar toch.
Ben wel benieuwd welkequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is 3/4 Arabier die gewend is om vol gas te gaan, wil je nu nog?
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boyquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereen
Doe je het wel gelijk hoog genoeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja omdat ik van het balkon moest springen
Meh, heb ze liever wat ouder. Vanaf 28 zoiets. Die zijn beter geregeld zelf.quote:
jeetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.
Hans: 'Nou, dan heb je wat te quichen'.![]()
![]()
.
Zoek jij ruzie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boy
Ja nee die kan alleen van Hans zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.
Hans: 'Nou, dan heb je wat te quichen'.![]()
![]()
.
Feesten om een puntquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm verderop is een feestje aan de gang met 50 harde kern supporters van Den Haag. Gezellig wel dat hamas joden aan het gas.
O, hoiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik je mijn goeie vriend noemde en je niet reageerde
Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is ook weggedaan omdat de eigenaresse er zelf niet meer op durfde.
Ja, dan weet je het nog nooit hoor. Maar het beste hopen altijd.
Denk alleen dat ik jou enger vind dan je paard. Maar ben echt benieuwd naar je paardje :squote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, stuur maar PM.
Goed zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er dadelijk even naar toe om ze aan te spreken.
Nu is mijn humor aangezien ik van The Naked Gun, Police Squad! en Spaceballs houd wellicht wat kut, maar ik kan er gewoon weer om lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee die kan alleen van Hans zijn
Arsenal fans kan je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sla jij een bijdehante toon aan tegen Prof?
Afhankelijk van welke etage zou ik een tr moeten zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik quiche het balkon wel waar je vanaf kan vallen
de hoogst mogelijkequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke etage zou ik een tr moeten zetten
Als ik eraan denk zal ik binnenkort wat leuke foto's sturenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies.
Tof hoe je begaan bent met die dieren..
Tofquote:
Dat zou zo tof zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik binnenkort wat leuke foto's sturen
In het echt val ik mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk alleen dat ik jou enger vind dan je paard. Maar ben echt benieuwd naar je paardje :s
Hmmquote:
Bedankt maatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boy
Heb je een GoPro?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat wel echt te ver die herrie. Denk dat ik ze nog wel kan hebben ook. Zien er niet heel nuchter meer uit.
Ik ben hartstikke normaal. Ook rustig enzo.quote:
Geen probleem jongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou het wel lekker bij overwatch als ik multiplayer wil doen
Oh, dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke normaal. Ook rustig enzo.
Eya eendquote:
Ik vind van niet.quote:
Is kei gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
Snap echt niet wat ik hier nog doe, terwijl ik morgen vroeg op moet. Maar ben echt totaal niet moe nu.
Oh bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga wel lekker terug naar de wereld van Skyrim
Nou ja, om een kattenfoto natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
Snap echt niet wat ik hier nog doe, terwijl ik morgen vroeg op moet. Maar ben echt totaal niet moe nu.
Ach ja, waarom zou je dat zelf ook doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, een vechtpartij ga ik niet filmen.
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha, regentijd. Valt genoeg voor het hele jaar qua regen en onweer
Ik hou het liever in de friend-zonequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voel jij niks voor haar dan?
Ben eigenlijk it aan het afkijkenquote:
Oh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben eigenlijk it aan het afkijken
Laten filmen is nog dommer weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zou je dat zelf ook doen?
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, om een kattenfoto natuurlijk.
[ afbeelding ]
Echt hjb met je rimpelbekquote:
O,hoiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En zeg jij geen hoi meer tegen mij tegenwoordig!?
Wat wordt er geremasterd, he? Nou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe kun je weten of je de remaster leuk vindt als die nog uit moet komen? ;s
weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever in de friend-zone
We zijn vriendjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, ook geen hartjes of kusjes meer tegenwoordig
Heb geen vriendjes meer op fok dus
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar? jij of ik?
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
The Itt als verfilming was ooit een miniserie, geloof vier delen of zo. Nu een film.quote:
heb je nog insider informatiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar? gij of ik?
Je kan je ook afvragen wat er psychisch mis met je is als je liever hebt dat ik zo doe dan lief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo. Wow.. Lief zijn is weer over.
Ik heb je liever lief.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen wat er psychisch mis met je is als je liever hebt dat ik zo doe dan lief.
Waarom doe je dan stom als ik lief doe?quote:
Jelly?quote:
Ewa Ettoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |