Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is ook weggedaan omdat de eigenaresse er zelf niet meer op durfde.
Ja, dan weet je het nog nooit hoor. Maar het beste hopen altijd.
Denk alleen dat ik jou enger vind dan je paard. Maar ben echt benieuwd naar je paardje :squote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, stuur maar PM.
Goed zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er dadelijk even naar toe om ze aan te spreken.
Nu is mijn humor aangezien ik van The Naked Gun, Police Squad! en Spaceballs houd wellicht wat kut, maar ik kan er gewoon weer om lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nee die kan alleen van Hans zijn
Arsenal fans kan je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sla jij een bijdehante toon aan tegen Prof?
Afhankelijk van welke etage zou ik een tr moeten zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik quiche het balkon wel waar je vanaf kan vallen
de hoogst mogelijkequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke etage zou ik een tr moeten zetten
Als ik eraan denk zal ik binnenkort wat leuke foto's sturenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies.
Tof hoe je begaan bent met die dieren..
Tofquote:
Dat zou zo tof zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik binnenkort wat leuke foto's sturen
In het echt val ik mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk alleen dat ik jou enger vind dan je paard. Maar ben echt benieuwd naar je paardje :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |