dat is de leuke kant, dat hardlopen doet ze alleen als je d'r meesleurt hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze doet aan hardlopen en sapjes.
Zonder gein, Ik vind Aber een leuk mens
Dat is de charme van de SC. We zijn allemaal volstrekt andere figuren, we lullen daarom al even volstrekt door elkaar heen, maar toch is het een.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het langs elkaar heen lullen is hier wel tot kunst verheven.
Je kunt ook een topic openen om erover te gaan klagen dat je er niets tegen kunt doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk niks, ik ga je als een volwassen Mann negeren
nounou wat een romantiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de charme van de SC. We zijn allemaal volstrekt andere figuren, we lullen daarom al even volstrekt door elkaar heen, maar toch is het een.
Die zit niet echt om de hoek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee, dat maakt het zo kut. Maar kun je dan niet vragen of je zo'n dier - logisch, je hebt een band - nog eens of vaker mag bezoeken?
wat dat betreft is een hondje veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zit niet echt om de hoek.
Nja, je doet er ook weinig aan. Als eigenaren ervan af willen.
Bijna een kliekjequote:
zou squashenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is de leuke kant, dat hardlopen doet ze alleen als je d'r meesleurt hoor..
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat dat betreft is een hondje veel makkelijker
Ik wil wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je nog op die knol met pit rijden?
Op een paard kun je zitten tijdens uitlaten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat dat betreft is een hondje veel makkelijker
welke knol precies? je moeder? of dat paard in die bak?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je nog op die knol met pit rijden?
Dan wordt het een ander verhaal, maar als ze zeggen dat het mag dan weet je in ieder geval al ietsje zekerder dat ze zo'n dier goed verzorgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die zit niet echt om de hoek.
Nja, je doet er ook weinig aan. Als eigenaren ervan af willen.
Ah ja, dat is wel echt ideaal. Heb wel een beetje een hekel aan wandelen, gaat ook zo traag allemaal. Met een paard kan je nog een beetje vaart maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een paard kun je zitten tijdens uitlaten.
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel echt ideaal. Heb wel een beetje een hekel aan wandelen, gaat ook zo traag allemaal. Met een paard kan je nog een beetje vaart maken.
Oma heb ik ook nog, die is voor de kinderen, ja die turbo in de bak kom je op dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
welke knol precies? je moeder? of dat paard in die bak?
ik durf geen paard te rijden ;s
hplc vergelijken met haagsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zei een uur geleden al hallo en toen ging je weg en nu zeg je weer hallo
net haags
Bij voorkeur <16quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hplc vergelijken met haags
kom nou zeg
Wanneer je vrouwen wilt , koop een paard en je krijgt het druk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En gewoon een paardenmeisje erbij voor onderhoud enzo.
Hans had wel een grap die heb ik onthouden en kan ik nog om lachen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereen
Ja omdat ik van het balkon moest springenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zei een uur geleden al hallo en toen ging je weg en nu zeg je weer hallo
net haags
zeg het eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hans had wel een grap die heb ik onthouden en kan ik nog om lachen.
Eh ja dat was mijn grap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
omdat ik je mijn goeie vriend noemde en je niet reageerdequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja omdat ik van het balkon moest springen
Hij is ook weggedaan omdat de eigenaresse er zelf niet meer op durfde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan wordt het een ander verhaal, maar als ze zeggen dat het mag dan weet je in ieder geval al ietsje zekerder dat ze zo'n dier goed verzorgen.
Lijkt me echt kut hoor, een band hebben en dan moeten verlaten. Iedere keer een gevoel van rouw en leegte.
Maar goed, je weet, sommige mensen zijn rotzakken en hebben weinig geduld, als jij zo'n dier goed alles leert, des te kleiner de kans dat mensen redenen hebben om hem of haar te verwaarlozen. Schrale troost, ik weet. Maar toch.
Ben wel benieuwd welkequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is 3/4 Arabier die gewend is om vol gas te gaan, wil je nu nog?
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boyquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja, haags is tenminste nog origineel met zijn kutposts en Hans jat van iedereen
Doe je het wel gelijk hoog genoeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja omdat ik van het balkon moest springen
Meh, heb ze liever wat ouder. Vanaf 28 zoiets. Die zijn beter geregeld zelf.quote:
jeetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.
Hans: 'Nou, dan heb je wat te quichen'.![]()
![]()
.
Zoek jij ruzie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boy
Ja nee die kan alleen van Hans zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ama was naar de supermarkt geweest en vertelde dat ze twee hartige taartjes had gekocht. En ze wist niet welke ze eerst ging opeten.
Hans: 'Nou, dan heb je wat te quichen'.![]()
![]()
.
Feesten om een puntquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm verderop is een feestje aan de gang met 50 harde kern supporters van Den Haag. Gezellig wel dat hamas joden aan het gas.
O, hoiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik je mijn goeie vriend noemde en je niet reageerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |