Ik niet. Als ik vroeger geleefd had, was ik koetsier geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijn
.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.
1 plus 1 is 2 vaak. Groot + vrouwen. Kom je vanzelf bij een negerinnenbar. Veel succes toegewenst.
ze moeten jouw posts naar psychologen sturen, ze nemen spontaan ontslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.
1 plus 1 is 2 vaak. Groot + vrouwen. Kom je vanzelf bij een negerinnenbar. Veel succes toegewenst.
Callamity Janequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik vroeger geleefd had, was ik koetsier geworden.
Als jij je even niet ermee bemoeit vind ik beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, even een welgemeend advies. Als er een groep mensen over een onderwerp praten waarvan je niets weet ( paarden in dit geval), ga dan niet proberen om ertussen te komen met een domme opmerking
Ja wel eerst wat rondjes oefenen in de bak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hoor, heb jij dat voor elkaar?
Baas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja wel eerst wat rondjes oefenen in de bak.
zit je nou te klagen dat iemand zich ermee bemoeit nadat jij je ergens mee bemoeitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als jij je even niet ermee bemoeit vind ik beter eigenlijk.
truste / game ze makkerquote:
Neuh, jou kunnen ze wellicht nog wel helpen. Bij mij is dat een beetje kansloos indd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze moeten jouw posts naar psychologen sturen, ze nemen spontaan ontslag
Uiteindelijk niet nee, dat maakt het zo kut. Maar kun je dan niet vragen of je zo'n dier - logisch, je hebt een band - nog eens of vaker mag bezoeken?quote:
Wat wil je ertegen doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je nou te klagen dat iemand zich ermee bemoeit nadat jij je ergens mee bemoeit
Ik wil dit in mijn Sigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze doet aan hardlopen en sapjes.
Zonder gein, Ik vind Aber een leuk mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |