ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
ben altijd bang dat zo'n paard ineens ergens tegenaan knalt als je erop zit, soort onbestuurbaar voertuig.. en als je dan bang bent dan ruikt zo'n beest dat en dan gooit 'ie je er zo af
Ben ooit begonnen met veulen, daarna ook alles zelf gefokt of als veulen aangekocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat paarden ziek/verkocht worden.
Ja, dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het mensen zijn waar je je goed bij voelt en je weet dat het dier goed verzorgt wordt is dat nog wel een schrale troost.
lijkt me niet, maar het gevoel zegt wat andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallen
ik betaal wel paardrijles voor jou en dpquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me niet, maar het gevoel zegt wat anders
Het mooist is vanaf veulen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me dat je echt een geweldige band kan opbouwen met zo'n beest, moet wel gaaf gevoel geven als je daar een vertrouwensband mee hebt
ik zat een keer op een ezel op de kermis, telt dat ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
alsof hermann ooit op een paard gezeten heeft dat niet liep door op kruisje te duwen
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
ben altijd bang dat zo'n paard ineens ergens tegenaan knalt als je erop zit, soort onbestuurbaar voertuig.. en als je dan bang bent dan ruikt zo'n beest dat en dan gooit 'ie je er zo af
arme ezel direct hernia natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat een keer op een ezel op de kermis, telt dat ook
ja, nielsquote:
ik was 5 ofzo dus hoop het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
arme ezel direct hernia natuurlijk
In Lucky Luke valt er wel eens een vles Whiskey in de drinkbak voor paardenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat een paard vast doen, uit zich eigen tegen dingen aan knallen
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strandquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat we qua transport niet meer afhankelijk van paarden zijn
Kan er wel om lachen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, even een welgemeend advies. Als er een groep mensen over een onderwerp praten waarvan je niets weet ( paarden in dit geval), ga dan niet proberen om ertussen te komen met een domme opmerking
ik keek betere series zoals Digimon en Sexceteraquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
In Lucky Luke valt er wel eens een vles Whiskey in de drinkbak voor paarden
ga je nou een veertiger vermanend toespreken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, even een welgemeend advies. Als er een groep mensen over een onderwerp praten waarvan je niets weet ( paarden in dit geval), ga dan niet proberen om ertussen te komen met een domme opmerking
rtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik keek betere series zoals Digimon en Sexcetera
Deed jij. Jij ging van paarden dat ze groot zijn, maar jij ook. Daarvoor had je het over gebrek aan succes bij vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet hoe jij van paarden naar negerinnen ging maar ik verbaas me niet meer
Over de hei ook goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strand
maar ja illusies
Volgend jaar Red Dead Redemption 2, weer GTA te paard spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou best wel een baas op een paard willen zijn en dan keihard door de bossen en over het strand
maar ja illusies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |