dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
Ik denk eerder bemestenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
sws dat hij stallen uitmest
als?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
ze zijn groot maar ja ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
paarden zijn wel erg imposant
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
Heb zelf ook weken niet gereden.
Voel me er ellendig door. Paardrijden is mijn drugs.
en bij mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
jeetjequote:
Zijn beide al boven de 80.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke dingen.
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezeligquote:
rt jij weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
Omdat paarden ziek/verkocht worden.quote:
Daar scoor je geen punten mee bij Aberquote:
Ja, mijne ook. Vader een nieuwe hartklep, moeders heeft een beroerte - waar ze overigens helemaal geen last meer van heeft - overleefd. Wat doe je er aan he? Behalve hopen dat ze er nog zo lang mogelijk zijn.quote:
een lantaarnpaal kan ook opeens op je hoofd vallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
Ik woon op prima plek en paar uur lekker door de natuur rijden is geweldig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
Heb zelf ook weken niet gereden.
Voel me er ellendig door. Paardrijden is mijn drugs.
lkkr voor jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt walgelijk ik hoef er nooit meer een sterf maar allemaal
Wow, wat nu weer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:42 schreef Oberkullie het volgende:
Mannen zijn echt walgelijk ik hoef er nooit meer een sterf maar allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |