is jouw moeder feederquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder brengt gewoon een bord met slagroomschnitt naar boven, wat een heldin
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?quote:
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien welquote:
Deed mijn moeder vroeger ook weleens.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien wel
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heerlijk om de piraat uit te hangen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?
Zuurkool met worst en het was lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zuurkool met worst en het was lekker
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel twee paardenexperts in een topic nu.
Moeders koken het beste hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
Vertel daar eens meer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ripquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
sowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ja, dat is wel echt buitengewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Da's mijn knol om over de hei te crossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.
life sucks and then you diequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
Ik wil ook zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.quote:
of gewoon binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Moet je aan willoow laten zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Het meeste valt er naastquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Mee eensquote:
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
quote:
weeniequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
misschien is hij stiekem een paardenmeisjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann is geindoctrineerd door willoow
Dat zijn echt vreselijke dingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
ik denk hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker confronterend omdat je geen ervaring met mooi en lief zijn hebt
sws dat hij stallen uitmestquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
paarden zijn wel erg imposantquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
sterkte met je ma kerelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
Ik denk eerder bemestenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
sws dat hij stallen uitmest
als?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
ze zijn groot maar ja ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
paarden zijn wel erg imposant
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
Heb zelf ook weken niet gereden.
Voel me er ellendig door. Paardrijden is mijn drugs.
en bij mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan had ik wss meer kans gehad bij vrouwen als nu
jeetjequote:
Zijn beide al boven de 80.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn echt vreselijke dingen.
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezeligquote:
rt jij weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
Omdat paarden ziek/verkocht worden.quote:
Daar scoor je geen punten mee bij Aberquote:
Ja, mijne ook. Vader een nieuwe hartklep, moeders heeft een beroerte - waar ze overigens helemaal geen last meer van heeft - overleefd. Wat doe je er aan he? Behalve hopen dat ze er nog zo lang mogelijk zijn.quote:
een lantaarnpaal kan ook opeens op je hoofd vallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vast niet zo groot, en zeker als zo'n beest je gewoon kan vertrappen bijv als paardenmeisjes lang je heen moeten, is het best wel beetje griezelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |