is jouw moeder feederquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder brengt gewoon een bord met slagroomschnitt naar boven, wat een heldin
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?quote:
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien welquote:
Deed mijn moeder vroeger ook weleens.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze doet boodschappen alsof mijn broers nog thuiswonen en dat eet ik allemaal gewoon op dus technisch gezien wel
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heerlijk om de piraat uit te hangen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pietje. Hoe is het leven met onze levensgenieter?
Zuurkool met worst en het was lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zuurkool met worst en het was lekker
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Heb vandaag weer eens bij m'n ouders gegeten
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel twee paardenexperts in een topic nu.
Moeders koken het beste hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden voor mijn plezier. Zeker niet als mijn moeder kookt, ik heb dan wel een immuunsysteem opgebouwd, maar een normaal mens heeft een maagpomp nodig.
Vertel daar eens meer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ripquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
sowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel 2 mooie lopen die te koop zijn.
Ja, dat is wel echt buitengewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon blij moet zijn dat je ouders nog leven op jouw leeftijd
Da's mijn knol om over de hei te crossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die grijswitte die je had of heeft - even de naam van kwijt- die was prachtig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |