life sucks and then you diequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
Ik wil ook zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.quote:
of gewoon binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Moet je aan willoow laten zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's mijn knol om over de hei te crossen.
Het meeste valt er naastquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je soms een zonnebrilletje opzetten als het regent, zie je de regen minder.
Mee eensquote:
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik ook, moet er ook echt niet aan denken ze ooit kwijt te raken.
quote:
weeniequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
misschien is hij stiekem een paardenmeisjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann is geindoctrineerd door willoow
Dat zijn echt vreselijke dingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
ik denk hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker confronterend omdat je geen ervaring met mooi en lief zijn hebt
sws dat hij stallen uitmestquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is hij stiekem een paardenmeisje
sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas mijn moeder heeft nu flitsend hoofddoekje vanwege wat chemo, mijn pa zit erbij en kijkt erna.
paarden zijn wel erg imposantquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vind jij alle lieve en mooie dieren eng
sterkte met je ma kerelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |