Bedankt maatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haags is een kinderachtige rare vader, hplc is gewoon een goeie boy
Heb je een GoPro?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat wel echt te ver die herrie. Denk dat ik ze nog wel kan hebben ook. Zien er niet heel nuchter meer uit.
Ik ben hartstikke normaal. Ook rustig enzo.quote:
Geen probleem jongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou het wel lekker bij overwatch als ik multiplayer wil doen
Oh, dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke normaal. Ook rustig enzo.
Eya eendquote:
Ik vind van niet.quote:
Is kei gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
Snap echt niet wat ik hier nog doe, terwijl ik morgen vroeg op moet. Maar ben echt totaal niet moe nu.
Oh bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga wel lekker terug naar de wereld van Skyrim
Nou ja, om een kattenfoto natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef Willoow het volgende:
Snap echt niet wat ik hier nog doe, terwijl ik morgen vroeg op moet. Maar ben echt totaal niet moe nu.
Ach ja, waarom zou je dat zelf ook doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, een vechtpartij ga ik niet filmen.
Hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha, regentijd. Valt genoeg voor het hele jaar qua regen en onweer
Ik hou het liever in de friend-zonequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voel jij niks voor haar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |