7.5 miljard puur alleen aan belastingverlaging, dat tover je niet zo gemakkelijk te voorschijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal doen als je belachelijke oorlogen stopt.
Filmpje van die idioot Hillary gezien?
"Ik ga zeker Iran aanvallen als ik President wordt"
Trump wordt nooit President al wil hij nog zo graag. Dat is al bepaald.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En de rest.
Trump zijn voorstellen zijn voor de middenlaag veel aantrekkleijker.
Zeker als je Obama healtcare moet ophoesten.
http://time.com/money/440(...)ost-by-income-level/
quote:UNDER TRUMP PLAN: Tax revenue decrease of $6.2 trillion over 10 years, or 2.6% of GDP
Klinkt als een feilloos plan.quote:Trump argues his hefty tax cut will unleash America’s business dynamism, boosting annual GDP growth to 3.5% from 2% today and essentially pay for itself by swelling tax receipts. Independent experts see that as dramatically optimistic. According to the Tax Policy Center, Trump’s plan would swell the deficit by $7.2 trillion over the next decade and by more than $20 trillion by 2036.
Dat zijn billions. Trump kost trillions.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
7.5 miljard puur alleen aan belastingverlaging, dat tover je niet zo gemakkelijk te voorschijn
Trickle down-economics ftw!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn billions. Trump kost trillions.
ttps://www.nationalpriorities.org/campaigns/cost-war-iraq/?gclid=CKPR9ZSM4c0CFQeTfgodhscK3gquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
7.5 miljard puur alleen aan belastingverlaging, dat tover je niet zo gemakkelijk te voorschijn
Oorlogen stoppen? Nee hoor, hij gaat IS vernietigen dus dat gaat nog wel even door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal doen als je belachelijke oorlogen stopt.
Filmpje van die idioot Hillary gezien?
"Ik ga zeker Iran aanvallen als ik President wordt"
Trump wordt nooit President al wil hij nog zo graag. Dat is al bepaald.
Naar mijn weten staat nergens in haar programma te lezen dat de VS Iran moet aanvallen. Noch heeft ze dat gezegd tijdens de campagne. Toegegeven, het is een wat rare uitspraak, maar dat zijn we wel gewend van Amerikanen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
ttps://www.nationalpriorities.org/campaigns/cost-war-iraq/?gclid=CKPR9ZSM4c0CFQeTfgodhscK3g
En dat is alleen maar Irak.
Maar goed, nog steeds geen commentaar op het schattige verhaaltje dat Hillary Iran gaat aanvallen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
ttps://www.nationalpriorities.org/campaigns/cost-war-iraq/?gclid=CKPR9ZSM4c0CFQeTfgodhscK3g
Maar goed, nog steeds geen commentaar op het schattige verhaaltje dat Hillary Iran gaat aanvallen?
http://www.strategic-cult(...)ill-attack-iran.htmlquote:More recently, the ‘alternative news’ ‘journalist’ Stephen Lendman headlined «Hillary Clinton: ‘If I’m President, We Will Attack Iran… We would be Able to Totally Obliterate Them’», and he implied that this statement by Clinton was made while «she addressed AIPAC’s annual convention». Nothing like that was in her speech there (nor at any other AIPAC convention). So, Lendman’s report was made-up, even if its source, Tapper’s account, might also have been made-up (which, as I’ll explain, I doubt to have been the case).
Furthermore, Tapper’s news-report provided essential context for that statement of hers (context which was also reflected in CNN’s report that was based on his), and this essential context changes in a very important way the meaning of the excerpt just cited: «Clinton further displayed tough talk in an interview airing on ‘Good Morning America’ Tuesday. ABC News' Chris Cuomo asked Clinton what she would do if Iran attacked Israel with nuclear weapons. ‘I want the Iranians to know that if I'm the president, we will attack Iran,’ Clinton said. ‘In the next 10 years, during which they might foolishly consider launching an attack on Israel, we would be able to totally obliterate them.’» That news-report by Tapper included a streamer saying, «Watch the full interview with Sen. Hillary Clinton on ‘GMA’ Tuesday», but it’s actually dead (there’s no link there), and ABC provides no transcript at all, nor even a video with that segment; so, Tapper’s account is the only remaining source regarding the interview. However, from the veracity-checks I routinely do, I have found that Tapper, unlike Lendman (and unlike Establishment ‘reporters’ in general), can be trusted, because I’ve found the assertions that he makes to be true, at least so far as they go, even if at a deeper level some of his statements are misleading (in favor of the standard misconceptions, of course – but that’s not involved here).
Voor de zekerheid nog even duidelijker:quote:ABC News' Chris Cuomo asked Clinton what she would do if Iran attacked Israel with nuclear weapons. ‘I want the Iranians to know that if I'm the president, we will attack Iran,’ Clinton said.
Ik zal het ook nog even uitschrijven. Hillary Clinton zou Iran aanvallen als die Israel zouden aanvallen met nucleaire wapens. Ik wil niet vervelend zijn Dutchko, maar élke president van Amerika zou op dat moment Iran aanvallen.quote:Chris Cuomo asked Clinton what she would do if Iran attacked Israel with nuclear weapons.
Isis mag wat mij betreft nu meteen aangevallen worden maar ik ben gewoon bang dat die domme doos van een Clinton een no-fly zone gaat instellen in Syrie en dat Assad en de Sovjets hier maling aan hebben, wat overigens hun goed recht is want wat je ook kletst, officieel is Assad nog steeds de legitieme leider van Syrie, of je dit nu leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oorlogen stoppen? Nee hoor, hij gaat IS vernietigen dus dat gaat nog wel even door.
Dus oorlogen starten of uitbreiden is verkeerd, behalve als Trump het doet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Isis mag wat mij betreft nu meteen aangevallen worden maar ik ben gewoon bang dat die domme doos van een Clinton een no-fly zone gaat instellen in Syrie en dat Assad en de Sovjets hier maling aan hebben, wat overigens hun goed recht is want wat je ook kletst, officieel is Assad nog steeds de legitieme leider van Syrie, of je dit nu leuk vindt of niet.
En dan krijgen we een full scale oorlog daar en in de EU
Maar waar gaat Trump nu geld vandaan toveren als hij lekker oorlogje gaat spelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Isis mag wat mij betreft nu meteen aangevallen worden maar ik ben gewoon bang dat die domme doos van een Clinton een no-fly zone gaat instellen in Syrie en dat Assad en de Sovjets hier maling aan hebben, wat overigens hun goed recht is want wat je ook kletst, officieel is Assad nog steeds de legitieme leider van Syrie, of je dit nu leuk vindt of niet.
En dan krijgen we een full scale oorlog daar en in de EU
Ok je hebt een punt gescoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
http://www.strategic-cult(...)ill-attack-iran.html
Ik haal het belangrijkste stuk er even voor je uit:
[..]
Voor de zekerheid nog even duidelijker:
[..]
Ik zal het ook nog even uitschrijven. Hillary Clinton zou Iran aanvallen als die Israel zouden aanvallen met nucleaire wapens. Ik wil niet vervelend zijn Dutchko, maar élke president van Amerika zou op dat moment Iran aanvallen.
Gelieve minder conspiracy-filmpjes met selectieve editing te posten en te doen alsof het waarheid is.quote:
Die kan kort zijn. In ieder geval minder dan 15 jaar die nu aan de gang zijn in Irak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waar gaat Trump nu geld vandaan toveren als hij lekker oorlogje gaat spelen?
Dat doen jullie dagelijks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gelieve minder conspiracy-filmpjes met selectieve editing te posten en te doen alsof het waarheid is.
Precies, want wat de wijze, eloquente, verstandige, doortastende, amaibele, verbindende, visionaire, onbaatzuchtige, rechtvaardige, beschaafde, genuanceerde, eerlijke, diplomatieke Donald Trump is immers altijd goed! Hij zegt het dus is het zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus oorlogen starten of uitbreiden is verkeerd, behalve als Trump het doet?
Waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Die kan kort zijn. In ieder geval minder dan 15 jaar die nu aan de gang zijn in Irak.
Obama heeft de Amerikaanse troepen al jaren geleden teruggetrokken uit Irak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Die kan kort zijn. In ieder geval minder dan 15 jaar die nu aan de gang zijn in Irak.
Toen de VS kinderen in Vietnam met napalm schroeide?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Ik wist dat er iets vreemds was in Engels vs Nederlands maar deed het toch verkeerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn billions. Trump kost trillions.
Hmm ja, Greenwald maakt wel wat terechte opmerkingen (en een héél shaky punt over dat mensen als Podesta minder recht op privacy hebben; dat vind ik echt een slippery slope, zeker wanneer het gaat over internet communicatie: als mensen niet meer normaal met elkaar kunnen communiceren, zonder een paranoïde 'maar wat als dit gaat lekken?'-sfeer, dan verneuk je echt compleet het politiek-bestuurlijke proces, en wordt het vooral een self-fulfilling prophecy van een impotent politiek bestel). En ja, als het er eenmaal is, moeten journalisten erover schrijven, maar dat is het probleem niet van de Wikileaks-'schandalen': het zijn de internetburgerwachten die continu proberen van niet schokkende muggen giga-olifanten te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:12 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Glenn Greenwald heeft hier wel wat over te zeggen:
On WikiLeaks, Journalism, and Privacy: Reporting on the Podesta Archive Is an Easy Call
Hij bespreekt 5 punten
Ja en wat is daarvan salaris?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
"Jullie". Hoppa!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat doen jullie dagelijks.
Laat me niet lachen....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
51%-49% in de OP. Hoezo, een gepolariseerd Fok? Niet dat je daar iets van markt in dit topic.
Stem op Trump:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stem dus lekker op Trump, minder belastingen voor de rijksten!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |