En $10,000 is niets, misschien 2 nieuwe printers, maar toch wel opmerkelijk lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijker dat het fonds tussen 2010 en 2015 blijkbaar helemaal niets uitkeert.
Waarom? Het is toch het werk van dit soort foundations om projecten te steunen waar zij in geloven? Net zoals Soros doet met OSF.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Trump die voor hij zijn kandidatuur bekendmaakte er al vanuit ging dat hij zou winnen en tegen Clinton zou komen te staan![]()
Maar eerlijk is eerlijk, wel shady dat hij dat via zijn foundation doet.
Al is een persoonlijke vete best voor te stellen. Genoeg vetes hier thuis gehad, als mijn vader het internet afslootquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt bij Wikileaks, was ook nooit de bedoeling toen ze begonnen. Het was een plek waar klokkenluiders terecht konden om (criminele) misstanden aan de kaak te stellen. Ondertussen wordt alles klakkeloos op het internet gegooid, of het nu belangwekkend is of niet. Dan lijkt het al snel of je een persoonlijke vete aan het uitvechten bent.
Vannacht plaatste Wikileaks dit op Twitter (ondertussen verwijderd):
[..]
Het gaat niet om de verkiezingen in Ecuador.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al is een persoonlijke vete best voor te stellen. Genoeg vetes hier thuis gehad, als mijn vader het internet afsloot
Project Veritas. registered as: 501(c)3 organizationquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Trump die voor hij zijn kandidatuur bekendmaakte er al vanuit ging dat hij zou winnen en tegen Clinton zou komen te staan![]()
Maar eerlijk is eerlijk, wel shady dat hij dat via zijn foundation doet.
Gaap...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:52 schreef KrappeAuto het volgende:
Weer een pijnlijke e-mail geopenbaard door WikiLeaks. Donna Brazile (voorzitter van de Democratic National Committee) geeft toe dat de economische situatie niet zo goed is als door de Democraten gepropagandeerd: de nieuwe banen zijn vooral banen met lage lonen en mensen zijn relatief veel kwijt aan huur.
quote:Washington (CNN)A key GOP interest group is set to run a new television ad calling on New Hampshire voters to re-elect their Republican senator as a check and balance for the White House.
The ad from the US Chamber of Commerce does not explicitly say the group believes Hillary Clinton will be president, but the intent is to make clear to voters that possibility is very real.
Er zullen heel veel mensen gapen van de slaap die ze verloren hebben door te piekeren over hun belabberde financiële situatie die ten dele veroorzaakt is door het slappe herstel van de afgelopen acht jaar.quote:
Stem dus lekker op Trump, minder belastingen voor de rijksten!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er zullen heel veel mensen gapen van de slaap die ze verloren hebben door te piekeren over hun belabberde financiële situatie die ten dele veroorzaakt is door het slappe herstel van de afgelopen acht jaar.
2008 is niet echt uit de oude doos hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:01 schreef Refragmental het volgende:
Uit te oude doos, om nogmaals het warhawk gedrag van Clinton te benadrukken.
En de rest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stem dus lekker op Trump, minder belastingen voor de rijksten!!!!![]()
Maar we gaan wel geld uitgeven aan nieuwe wegen en bruggen en een muur. Allemaal uit het niets getoverd door ome Trump.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En de rest.
Trump zijn voorstellen zijn voor de middenlaag veel aantrekkleijker.
Zeker als je Obama healtcare moet ophoesten.
http://time.com/money/440(...)ost-by-income-level/
Nog een kleine drie weken. Ik ben benieuwd of de GOP dan wel ineens die nominatie van die compromiskandidaat van Obama voor het SC gaat bevestigen. Helemaal als ze de meerderheid in de senaat verliezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik zl trouwens blij zijn als deze verkiezingen voorbij zijn. Het is een beetje zoals een te langdradige film.
Volgens mij wilde Hillary ook gewoon met Garland verder dus et zal niet veel uitmaken denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nog een kleine drie weken. Ik ben benieuwd of de GOP dan wel ineens die nominatie van die compromiskandidaat van Obama voor het SC gaat bevestigen. Helemaal als ze de meerderheid in de senaat verliezen.
Maar dat heeft toch niks met het gapen over die wikileaks te maken? Dat is omdat het (weer) niet in de buurt komt van een schandaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:55 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er zullen heel veel mensen gapen van de slaap die ze verloren hebben door te piekeren over hun belabberde financiële situatie die ten dele veroorzaakt is door het slappe herstel van de afgelopen acht jaar.
Die data houden er geen rekening mee dat dat geld ergens vandaan moet komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En de rest.
Trump zijn voorstellen zijn voor de middenlaag veel aantrekkleijker.
Zeker als je Obama healtcare moet ophoesten.
http://time.com/money/440(...)ost-by-income-level/
Het is gewoon weer een wanhopige poging om hier een schandaal van te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:06 schreef Broomer het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met het gapen over die wikileaks te maken? Dat is omdat het (weer) niet in de buurt komt van een schandaal.
Trump kan geld toveren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die data houden er geen rekening mee dat dat geld ergens vandaan moet komen.
Dat gaat hij financieren door een belastingverlaging waar vooral de rijken van profiteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar we gaan wel geld uitgeven aan nieuwe wegen en bruggen en een muur. Allemaal uit het niets getoverd door ome Trump.
Dat kan je allemaal doen als je belachelijke oorlogen stopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar we gaan wel geld uitgeven aan nieuwe wegen en bruggen en een muur. Allemaal uit het niets getoverd door ome Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |