abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166101974
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:23 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee jouw argumentatie zit lekker. Het is notabene de Clinton Foundation van Bill en Hillary Clinton. En nee ik weet niet in hoeverre ze daar in zit.

En jij weet met droge ogen te beweren dat het niets met Clinton te maken heeft.

Afzeiken is simpel en dan vooral je eigen overtreffende achterlijkheid vergeten :')
Ik beweer nergens dat ze er niets mee te maken heeft, het heet immers de Clinton Foundation. Ik beweer slechts dat het niet haar persoonlijke bankrekening is. Jouw reactie daarop was dat de directeur echter wel eindverantwoordelijk is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De directeur is natuurlijk gewoon eindverantwoordelijk.
Maar goed, ze is de directeur niet. De directeurs kan je hier terugvinden: https://www.clintonfoundation.org/about/board-directors

Daarna begin je over aandelen en dat ik doe alsof ze niks met elkaar te maken hebben. Je legt me woorden in de mond, wat een vrij vervelende discussietactiek is. Hou daar dus eens mee op.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166101978
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook hier weer zo'n valse claim van je.
Als je oogkleppen op hebt wel ja.
quote:
When HRC was secretary of state, Obama brokered $30 billion more in arms deals than George W. Bush did in eight.
quote:
On Christmas Eve in 2011, Hillary Clinton and her closest aides celebrated a $29.4 billion sale of over 80 F-15 fighter jets, manufactured by U.S.-based Boeing Corporation, to Saudi Arabia. In a chain of enthusiastic emails, an aide exclaimed that it was “not a bad Christmas present.”
pi_166101979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet in.
Jij zegt gewoon de stemmachines behouden, ondanks dat ze gevoelig zijn voor fraude?
Daar waar Rusland bekend staat als land met kundige hackers en zich actief inmengt door middel van wikileaks e.d.

Wil jij dat echt riskeren dat 16 staten gevoelig zijn voor deze hacks?

Of bedoel je dat je er niet in gelooft dat Rusland achter de wikileaks hacks zit?
pi_166101980
Ik ben tegen stemcomputers. Onnodige dingen. Tel die papieren maar met de hand. Hoezo?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:30:32 #205
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166101990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alleen dat slim bouwen gebeurt dus niet.
Er staan tig video's online waarbij aangetoond wordt dat die dingen (makkelijk) te hacken zijn.

Wil jij het riskeren dat Rusland op deze manier de verkiezingen beïnvloedt? Naast dat ze achter alle wikileaks e.d. zitten en daarmee ook al zich flink inmengen.
Al dat stomme gelul over dat gehack.
De grootmachten doen dat gewoon onder elkaar alleen de US is de enige die huilt dat ze aangevallen worden en gebruiken dit voor verkiezingen.
Als dit niet het toppunt van huigelachtigheid is dan weet ik het niet meer.
pi_166101992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alleen dat slim bouwen gebeurt dus niet.
Er staan tig video's online waarbij aangetoond wordt dat die dingen (makkelijk) te hacken zijn.

Wil jij het riskeren dat Rusland op deze manier de verkiezingen beïnvloedt? Naast dat ze achter alle wikileaks e.d. zitten en daarmee ook al zich flink inmengen.
Ik prefereer gezond verstand boven blinde paniek. Sorry.
pi_166101995
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij zegt gewoon de stemmachines behouden, ondanks dat ze gevoelig zijn voor fraude?
Daar waar Rusland bekend staat als land met kundige hackers en zich actief inmengt door middel van wikileaks e.d.

Wil jij dat echt riskeren dat 16 staten gevoelig zijn voor deze hacks?

Of bedoel je dat je er niet in gelooft dat Rusland achter de wikileaks hacks zit?
Nee, ik ben voorstander van stembiljetten, maar ik geloof niet dat Rusland die computers gaat hacken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:30:56 #208
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166101997
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat filmpje heb ik ook bekeken. Je ziet Hillary een paar gewaden een hand geven en dat pratende hoofd beweert dat ze excuses heeft gemaakt voor bikini's.

Hoe is dat bewijs?
Daaaag Koos!
pi_166102003
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ulx het volgende:
Ik ben tegen stemcomputers. Onnodige dingen. Tel die papieren maar met de hand. Hoezo?
^O^
Dan zijn we het ergens over eens.

Stemmachines zijn inderdaad handig, maar zolang er nog niet met blockchains wordt gewerkt zijn ze zwaar onderhevig aan fraude.
pi_166102004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Het was heerlijk _O_
The very bad jokes Hillary Clinton and Donald Trump told at the Al Smith dinner

Met de categorieen Good, Bad, Even Worse. Voor degene die het niet gezien hebben en je tijd te besparen: het merendeel was in de laatste 2 categorieen. Maar de best dan:

Trump:
“Oh this one’s going to get me in trouble — not with Hillary. You know the president told me to stop whining, but I really have to say the media is more biased this year than ever before. You want the proof? Michelle Obama gives a speech, and everyone loves it. It’s fantastic. They think she’s absolutely great. My wife, Melania, gives the exact same speech, and people get on her case! And I don’t get it. I don't know why.”

Clinton:
"I took a break from my rigorous nap schedule to be here. And as all of you heard, it's a treat for all of you, because usually I charge a lot for speeches like this."

Maar politici en door anderen geschreven grapjes, meh :P
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166102011
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Delibird het volgende:

[..]

Als je oogkleppen op hebt wel ja.

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik verdedig helemaal niks, dus weer zo'n valse claim van je. Kom maar terug als je wel discussie wilt voeren op basis van feiten :W
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:32:13 #212
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166102013
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat ze er niets mee te maken heeft, het heet immers de Clinton Foundation. Ik beweer slechts dat het niet haar persoonlijke bankrekening is. Jouw reactie daarop was dat de directeur echter wel eindverantwoordelijk is.

[..]

Maar goed, ze is de directeur niet. De directeurs kan je hier terugvinden: https://www.clintonfoundation.org/about/board-directors

Daarna begin je over aandelen en dat ik doe alsof ze niks met elkaar te maken hebben. Je legt me woorden in de mond, wat een vrij vervelende discussietactiek is. Hou daar dus eens mee op.
Ja kan er niet goed tegen dat iemand haar gedrag probeert te bagataliseren. Wat hier gebeurt is gewoon achterlijk en schandalig door alle kandidaten. Die hele verkiezing is een farce wat meteen vragen oproept met betrekking tot verkiezingen hier.

Hoe het er nu naar uit ziet hebben we met de hele planeet een groot probleem en is democratie een illusie. Of het nou Trump of Clinton heet uiteindelijk is de wereldburger de lul.
pi_166102015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Daaaag Koos!
Ik heb dezelfde vraag als Koos, hoe is dat wat dat pratende hoofd zegt bewijs?

Heb je ook iets waarin ze dit zelf zegt of laat jij je gewoon makkelijk in de luren leggen?
pi_166102016
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gebruik je gezond verstand dan eens en zoek eens op hoe fraudegevoelig stemcomputers in het algemeen zijn.
pi_166102025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je ook iets waarin ze dit zelf zegt of laat jij je gewoon makkelijk in de luren leggen?
Gezien de manier waarop hij consequent de Russische propaganda napraat gok ik op het laatste :P
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:26 #216
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102030
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Goole maar eens zou ik zeggen.
pi_166102031
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gebruik je gezond verstand dan eens en zoek eens op hoe fraudegevoelig stemcomputers in het algemeen zijn.
Ja, dat valt in het algemeen in de praktijk nogal mee dus.
pi_166102034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja kan er niet goed tegen dat iemand haar gedrag probeert te bagataliseren. Wat hier gebeurt is gewoon achterlijk en schandalig door alle kandidaten. Die hele verkiezing is een farce wat meteen vragen oproept met betrekking tot verkiezingen hier.

Hoe het er nu naar uit ziet hebben we met de hele planeet een groot probleem en is democratie een illusie. Of het nou Trump of Clinton heet uiteindelijk is de wereldburger de lul.
Ik denk niet dat je weet wat 'bagataliseren' betekent. Bovendien is dit wederom een heel ander punt dat je maakt.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:53 #219
440653 BarryOSeven
pi_166102036
Gezond verstand zou je zeggen dat je geen stemcomputers zou moeten gebruiken omdat het niet controleerbaar is.

Al zouden ze de software open source gooien dan nog kun je niet met zekerheid zeggen of die versie op de computers draait.

Met pen en papier is veel moelijker (hoewel niet onmogelijk) te frauderen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:58 #220
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102037
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gezien de manier waarop hij consequent de Russische propaganda napraat gok ik op het laatste :P
Ah hij laat weer eens wat horen. Moesten de grote mensen eerst voor je inspringen?
pi_166102039
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goole maar eens zou ik zeggen.
Heb ik gedaan. Dan stuit je op tig blogjes die elkaar en dat filmpje napraten.

Dat is nog altijd geen hard bewijs.
pi_166102046
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, dat valt in het algemeen in de praktijk nogal mee dus.
Hoe weet je dat?
Het is vaak niet eens te achterhalen!
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:35:16 #223
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Dan stuit je op tig blogjes die elkaar en dat filmpje napraten.

Dat is nog altijd geen hard bewijs.
Heb je dat werkelijk gedaan? Bewijs dat eens!
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:36:59 #224
440653 BarryOSeven
pi_166102070
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je weet wat 'bagataliseren' betekent. Bovendien is dit wederom een heel ander punt dat je maakt.
Dat denk ik wel en dat is wat hier (wellicht niet jij) gebeurt. Clinton is niet zo erg als Trump dus we moeten Clinton kiezen enzovoorts. Er wordt alleen maar met modder gesmeten: Trump heeft gedaan, nee Clinton heeft het gedaan. Dit is erger nee dat is erger.

Het ene voorval dus minder belangrijk voordoen dan dat het is is bagataliseren.

Het is allebei gewoon een groot drama en de discussie op wie je zou moeten stemmen onzinnig.

De oplossing absoluut nergens in zicht. En dat is zorgwekkend.
pi_166102086
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja dat is wel duidelijk, krijg nu het standaard BNW antwoord.

Ik vertrouw die Clinton ook niet echt maar zelfs met haar email schandaal is ze nog de minst slechte keus van de 2 grote partijen. Een beetje normale republikeinse kandidaat zou weinig moeite hebben gehad om deze verkiezingen te winnen, alleen lijken die ook niet meer te bestaan gezien de voorverkiezingen.
pi_166102089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Heb je dat werkelijk gedaan? Bewijs dat eens!
Astu
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:43:21 #227
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Astu
Geweldig je hebt je huiswerk gedaan.
Dus je hebt dan ook zeker begrepen dat onze fiere strijdster voor vrouwen rechten nogal gretig handjes geeft en geld opslorpt van de meest walgelijke landen betreffende vrouwenrechten?
Als zij dit al doet voor geld dan is een excuus een klein ding om te doen.

Maar blijf maar in je Clinton droom geloven: het enige waar de Clintons van houden is macht en geld en dat doen ze verdomde slim.
pi_166102190
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:19 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef DUTCHKO het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik ben voorstander van stembiljetten, maar ik geloof niet dat Rusland die computers gaat hacken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ulx het volgende:
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het verhaal dat Rusland die machines gaat hacken heb ik zojuist verzonnen.
Ik bedoel, volgens een aantal mensen hier zit Rusland achter alles wat slecht is voor Clinton, dus het was niet eens zo ver gezocht.

Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat wanneer er ook maar een kleine kans is op fraude, je geen stemcomputers moet gebruiken.
Behalve 99.999, want hij heeft "gezond verstand".

Vandaar dat er ook momenteel honderden Trump supporters bezig zijn om de SmartMatic machines te weren uit 16 staten.
Zij bellen en mailen alle counties af van die 16 staten om over te stappen op papier.

George Soros en daarmee Clinton zijn indirect verbonden aan SmartMatic.
Een chairman van Soros is ook chairman bij SmartMatic.
Om enige belangenverstengeling te voorkomen moeten die machines dus verdwijnen.

Overigens, terugkijkende naar de DNC primaries.
Wanneer er geen paper trail is won Clinton 65% van de tijd. Terwijl als er wel een paper trail was, die eerder 50-50 was.
Maak ervan wat je wilt.
pi_166102206
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Het is vaak niet eens te achterhalen!
Grootschalige fraude komt altijd uit. Daar ben ik niet zo bang voor. In Nederland werden in blinde paniek de stemmachines afgeschaft maar is er al eens uitgekomen of er ook daadwerkelijk mee is gefraudeerd?
pi_166102221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik vertrouw die Clinton ook niet echt maar zelfs met haar email schandaal is ze nog de minst slechte keus van de 2 grote partijen. Een beetje normale republikeinse kandidaat zou weinig moeite hebben gehad om deze verkiezingen te winnen, alleen lijken die ook niet meer te bestaan gezien de voorverkiezingen.
Dat weet je niet omdat een normale republikein waarschijnlijk niet pro-Poetin is. Kans was groot dat zijn emails ook op straat zouden liggen.
pi_166102246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

De republikeinen hebben al langer moeite met breed aansprekende kandidaten te vinden. Ook de vorige ronde, toen Obama er gewoon erg slecht voor stond wisten ze geen deuk in een pakje boter te slaan, die partij is gegijzeld door de radicalen.
Het zegt ook wel wat dat ze het puur van het zwart maken van de tegenkandidaat moeten hebben en de eigen standpunten waar mogelijk op de achtergrond laten.
pi_166102260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het verhaal dat Rusland die machines gaat hacken heb ik zojuist verzonnen.
Ik bedoel, volgens een aantal mensen hier zit Rusland achter alles wat slecht is voor Clinton, dus het was niet eens zo ver gezocht.

Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat wanneer er ook maar een kleine kans is op fraude, je geen stemcomputers moet gebruiken.
Behalve 99.999, want hij heeft "gezond verstand".

Vandaar dat er ook momenteel honderden Trump supporters bezig zijn om de SmartMatic machines te weren uit 16 staten.
Zij bellen en mailen alle counties af van die 16 staten om over te stappen op papier.

Overigens, terugkijkende naar de DNC primaries.
Wanneer er geen paper trail is won Clinton 65% van de tijd. Terwijl als er wel een paper trail was, die eerder 50-50 was.
Maak ervan wat je wilt.
Ik maak er van dat ik het niet zo heb op altijd in alles een groot complot te zien.
pi_166102344
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Grootschalige fraude komt altijd uit. Daar ben ik niet zo bang voor. In Nederland werden in blinde paniek de stemmachines afgeschaft maar is er al eens uitgekomen of er ook daadwerkelijk mee is gefraudeerd?
Jouw gezond verstand werkt echt apart.
Fraude met stemcomputers is vaak niet aan te tonen. En het zijn vaak black-boxes waar niemand de werkwijze mag zien.
Waarom zou je dan OOIT zo'n dingen willen gebruiken voor zoiets belangrijks als verkiezingen?

Het is vaak overigens al voldoende om een voteflip van 1-2% te doen. Dat is ook nauwelijks merkbaar.
pi_166102360
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik maak er van dat ik het niet zo heb op altijd in alles een groot complot te zien.
Maar wel de Rusland wikileaks en dat Trump samenwerkt met Rusland enzo toch?
pi_166102396
Voor mensen die meer interesse hebben een veilige manier van elektronisch stemmen.

Blockchain voting. TED Talk

https://followmyvote.com/

Elektronisch stemmen kan alleen veilig en zonder fraude met blockchains.
Zolang dit nog niet wordt gebruikt moet je fraudegevoelige stemcomputers niet willen toestaan in het democratisch proces.
pi_166102405
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jouw gezond verstand werkt echt apart.
Fraude met stemcomputers is vaak niet aan te tonen. En het zijn vaak black-boxes waar niemand de werkwijze mag zien.
Waarom zou je dan OOIT zo'n dingen willen gebruiken voor zoiets belangrijks als verkiezingen?

Het is vaak overigens al voldoende om een voteflip van 1-2% te doen. Dat is ook nauwelijks merkbaar.
Dat laatste is wel degelijk merkbaar. Uit een beetje statistische analyse komt dat zo naar voren.
pi_166102413
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar wel de Rusland wikileaks en dat Trump samenwerkt met Rusland enzo toch?
Daar heb ik het nog nooit over gehad volgens mij.
pi_166102453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:36 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat denk ik wel en dat is wat hier (wellicht niet jij) gebeurt. Clinton is niet zo erg als Trump dus we moeten Clinton kiezen enzovoorts. Er wordt alleen maar met modder gesmeten: Trump heeft gedaan, nee Clinton heeft het gedaan. Dit is erger nee dat is erger.

Het ene voorval dus minder belangrijk voordoen dan dat het is is bagataliseren.

Het is allebei gewoon een groot drama en de discussie op wie je zou moeten stemmen onzinnig.

De oplossing absoluut nergens in zicht. En dat is zorgwekkend.
Ik had je post verkeerd gelezen. Ik las 'Je' in plaats van 'Ja'. Mijn fout.
pi_166102455
Het gaat om vertrouwen. Papieren kunnen door elke boerenlul worden geteld. Computerdata niet.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:50 #240
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_166102498
Tsja, laten we het grote voorbeeld van Trump niet vergeten: We’ve seen Donald Trump before – his name was Silvio Berlusconi

De overeenkomsten zijn echt verbluffend.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_166102510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Geweldig je hebt je huiswerk gedaan.
Dus je hebt dan ook zeker begrepen dat onze fiere strijdster voor vrouwen rechten nogal gretig handjes geeft en geld opslorpt van de meest walgelijke landen betreffende vrouwenrechten?
Als zij dit al doet voor geld dan is een excuus een klein ding om te doen.

Maar blijf maar in je Clinton droom geloven: het enige waar de Clintons van houden is macht en geld en dat doen ze verdomde slim.
Geen bewijs dus voor die bikini-uitspraak?

Helder.
pi_166102530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:44 schreef Refragmental het volgende:

Nee hier klopt dus niks van, de CEO van Smarmatic zit ook in het bestuur van open society foundation en dat is de enige link. Om er dan van te maken dat Clinton via Soros verbonden is met Smartmatic is wel enkele stappen te ver.

Leuk spelletje dat 6 degrees of seperation maar ik zou daar niet al teveel waarde aan hechten, in 2000 en 2001 stond ik maar 2 stappen af van Bush jr. en Cheney ben ik dan ook automagisch verantwoordelijk voor de inval in Irak?

Verder worden die machines ook niet gebruikt volgens meerdere factcheck sites.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:05:29 #243
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102585
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen bewijs dus voor die bikini-uitspraak?

Helder.
Ja goed he.
Weet je wat? Elke keer als er iets wordt gepresenteerd ga ik ook om keihard bewijs roepen.
Vrouwen die Trump heeft betast? Bewijs maar.
Clinton een aanrander? Bewijs maar.
Rusland achter de hacks? Bewijs maar.
Enzovoort enzovoort.
Gaat gezellig worden.
Maar een ding is WEL duidelijk en bewezen: de Clintons nemen grote sommen geld aan van de Saoedies, de meest gore smeerpijpen betreffende vrouwenrechten.
Dus Hillary kan wat mij betreft de boom in met haar gehuigel over vrouwenrechten voorvechster..
Dat is WEL bewezen.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:06:15 #244
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102604
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee hier klopt dus niks van, de CEO van Smarmatic zit ook in het bestuur van open society foundation en dat is de enige link. Om er dan van te maken dat Clinton via Soros verbonden is met Smartmatic is wel enkele stappen te ver.

Leuk spelletje dat 6 degrees of seperation maar ik zou daar niet al teveel waarde aan hechten, in 2000 en 2001 stond ik maar 2 stappen af van Bush jr. en Cheney ben ik dan ook automagisch verantwoordelijk voor de inval in Irak?

Verder worden die machines ook niet gebruikt volgens meerdere factcheck sites.
Waarom heb je ze niet afgeknald die schooiers?
pi_166102628
Na Trump zijn uitspraak over het op voorhand accepteren van de uitslagen en een 40-tal eerdere opmerkingen waarvan de deskundigen voorspelden dat het het einde van Trump betekende ben ik wel benieuwd hoe hoog Trump nu in de peilingen staat. 6% steun? 5% steun? Nog minder?
pi_166102663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja goed he.
Weet je wat? Elke keer als er iets wordt gepresenteerd ga ik ook om keihard bewijs roepen.
Vrouwen die Trump heeft betast? Bewijs maar.
Clinton een aanrander? Bewijs maar.
Rusland achter de hacks? Bewijs maar.
Enzovoort enzovoort.
Gaat gezellig worden.
Maar een ding is WEL duidelijk en bewezen: de Clintons nemen grote sommen geld aan van de Saoedies, de meest gore smeerpijpen betreffende vrouwenrechten.
Dus Hillary kan wat mij betreft de boom in met haar gehuigel over vrouwenrechten voorvechster..
Dat is WEL bewezen.
De enige bron is dat pratende hoofd in dat filmpje.

En een bron is geen bron, is mij altijd geleerd.
pi_166102682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Na Trump zijn uitspraak over het op voorhand accepteren van de uitslagen en een 40-tal eerdere opmerkingen waarvan de deskundigen voorspelden dat het het einde van Trump betekende ben ik wel benieuwd hoe hoog Trump nu in de peilingen staat. 6% steun? 5% steun? Nog minder?
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromo

13.1% kans op de winst ongeveer.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:10:35 #248
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102702
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De enige bron is dat pratende hoofd in dat filmpje.

En een bron is geen bron, is mij altijd geleerd.
Ok prima.

Maar de aanname van miljoenen door de Clinton foundation is is dus wel bewezen?
pi_166102720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ok prima.

Maar de aanname van miljoenen door de Clinton foundation is is dus wel bewezen?
Natuurlijk, dat staat gewoon op de website.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:13:13 #250
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166102750
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat staat gewoon op de website.
En dat vinden jullie heel normaal voor een famile, die deze foundation heeft opgericht, welke beweerd de vrouwenrechten hoog in het vaandel te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')