Ik beweer nergens dat ze er niets mee te maken heeft, het heet immers de Clinton Foundation. Ik beweer slechts dat het niet haar persoonlijke bankrekening is. Jouw reactie daarop was dat de directeur echter wel eindverantwoordelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee jouw argumentatie zit lekker. Het is notabene de Clinton Foundation van Bill en Hillary Clinton. En nee ik weet niet in hoeverre ze daar in zit.
En jij weet met droge ogen te beweren dat het niets met Clinton te maken heeft.
Afzeiken is simpel en dan vooral je eigen overtreffende achterlijkheid vergeten
Maar goed, ze is de directeur niet. De directeurs kan je hier terugvinden: https://www.clintonfoundation.org/about/board-directorsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De directeur is natuurlijk gewoon eindverantwoordelijk.
Als je oogkleppen op hebt wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook hier weer zo'n valse claim van je.
quote:When HRC was secretary of state, Obama brokered $30 billion more in arms deals than George W. Bush did in eight.
quote:On Christmas Eve in 2011, Hillary Clinton and her closest aides celebrated a $29.4 billion sale of over 80 F-15 fighter jets, manufactured by U.S.-based Boeing Corporation, to Saudi Arabia. In a chain of enthusiastic emails, an aide exclaimed that it was “not a bad Christmas present.”
Jij zegt gewoon de stemmachines behouden, ondanks dat ze gevoelig zijn voor fraude?quote:
Al dat stomme gelul over dat gehack.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alleen dat slim bouwen gebeurt dus niet.
Er staan tig video's online waarbij aangetoond wordt dat die dingen (makkelijk) te hacken zijn.
Wil jij het riskeren dat Rusland op deze manier de verkiezingen beïnvloedt? Naast dat ze achter alle wikileaks e.d. zitten en daarmee ook al zich flink inmengen.
Ik prefereer gezond verstand boven blinde paniek. Sorry.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alleen dat slim bouwen gebeurt dus niet.
Er staan tig video's online waarbij aangetoond wordt dat die dingen (makkelijk) te hacken zijn.
Wil jij het riskeren dat Rusland op deze manier de verkiezingen beïnvloedt? Naast dat ze achter alle wikileaks e.d. zitten en daarmee ook al zich flink inmengen.
Nee, ik ben voorstander van stembiljetten, maar ik geloof niet dat Rusland die computers gaat hacken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij zegt gewoon de stemmachines behouden, ondanks dat ze gevoelig zijn voor fraude?
Daar waar Rusland bekend staat als land met kundige hackers en zich actief inmengt door middel van wikileaks e.d.
Wil jij dat echt riskeren dat 16 staten gevoelig zijn voor deze hacks?
Of bedoel je dat je er niet in gelooft dat Rusland achter de wikileaks hacks zit?
Daaaag Koos!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik ook bekeken. Je ziet Hillary een paar gewaden een hand geven en dat pratende hoofd beweert dat ze excuses heeft gemaakt voor bikini's.
Hoe is dat bewijs?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ulx het volgende:
Ik ben tegen stemcomputers. Onnodige dingen. Tel die papieren maar met de hand. Hoezo?
The very bad jokes Hillary Clinton and Donald Trump told at the Al Smith dinnerquote:
Ik verdedig helemaal niks, dus weer zo'n valse claim van je. Kom maar terug als je wel discussie wilt voeren op basis van feitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Delibird het volgende:
[..]
Als je oogkleppen op hebt wel ja.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja kan er niet goed tegen dat iemand haar gedrag probeert te bagataliseren. Wat hier gebeurt is gewoon achterlijk en schandalig door alle kandidaten. Die hele verkiezing is een farce wat meteen vragen oproept met betrekking tot verkiezingen hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ze er niets mee te maken heeft, het heet immers de Clinton Foundation. Ik beweer slechts dat het niet haar persoonlijke bankrekening is. Jouw reactie daarop was dat de directeur echter wel eindverantwoordelijk is.
[..]
Maar goed, ze is de directeur niet. De directeurs kan je hier terugvinden: https://www.clintonfoundation.org/about/board-directors
Daarna begin je over aandelen en dat ik doe alsof ze niks met elkaar te maken hebben. Je legt me woorden in de mond, wat een vrij vervelende discussietactiek is. Hou daar dus eens mee op.
Ik heb dezelfde vraag als Koos, hoe is dat wat dat pratende hoofd zegt bewijs?quote:
Gebruik je gezond verstand dan eens en zoek eens op hoe fraudegevoelig stemcomputers in het algemeen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik prefereer gezond verstand boven blinde paniek. Sorry.
Gezien de manier waarop hij consequent de Russische propaganda napraat gok ik op het laatstequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag als Koos, hoe is dat wat dat pratende hoofd zegt bewijs?
Heb je ook iets waarin ze dit zelf zegt of laat jij je gewoon makkelijk in de luren leggen?
Goole maar eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag als Koos, hoe is dat wat dat pratende hoofd zegt bewijs?
Heb je ook iets waarin ze dit zelf zegt of laat jij je gewoon makkelijk in de luren leggen?
Ja, dat valt in het algemeen in de praktijk nogal mee dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gebruik je gezond verstand dan eens en zoek eens op hoe fraudegevoelig stemcomputers in het algemeen zijn.
Ik denk niet dat je weet wat 'bagataliseren' betekent. Bovendien is dit wederom een heel ander punt dat je maakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja kan er niet goed tegen dat iemand haar gedrag probeert te bagataliseren. Wat hier gebeurt is gewoon achterlijk en schandalig door alle kandidaten. Die hele verkiezing is een farce wat meteen vragen oproept met betrekking tot verkiezingen hier.
Hoe het er nu naar uit ziet hebben we met de hele planeet een groot probleem en is democratie een illusie. Of het nou Trump of Clinton heet uiteindelijk is de wereldburger de lul.
Ah hij laat weer eens wat horen. Moesten de grote mensen eerst voor je inspringen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop hij consequent de Russische propaganda napraat gok ik op het laatste
Heb ik gedaan. Dan stuit je op tig blogjes die elkaar en dat filmpje napraten.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat valt in het algemeen in de praktijk nogal mee dus.
Heb je dat werkelijk gedaan? Bewijs dat eens!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Dan stuit je op tig blogjes die elkaar en dat filmpje napraten.
Dat is nog altijd geen hard bewijs.
Dat denk ik wel en dat is wat hier (wellicht niet jij) gebeurt. Clinton is niet zo erg als Trump dus we moeten Clinton kiezen enzovoorts. Er wordt alleen maar met modder gesmeten: Trump heeft gedaan, nee Clinton heeft het gedaan. Dit is erger nee dat is erger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet wat 'bagataliseren' betekent. Bovendien is dit wederom een heel ander punt dat je maakt.
Ja dat is wel duidelijk, krijg nu het standaard BNW antwoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop hij consequent de Russische propaganda napraat gok ik op het laatste
Astuquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je dat werkelijk gedaan? Bewijs dat eens!
Geweldig je hebt je huiswerk gedaan.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben voorstander van stembiljetten, maar ik geloof niet dat Rusland die computers gaat hacken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef Ulx het volgende:
Ik ben tegen stemcomputers. Onnodige dingen. Tel die papieren maar met de hand. Hoezo?
Het verhaal dat Rusland die machines gaat hacken heb ik zojuist verzonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik prefereer gezond verstand boven blinde paniek. Sorry.
Grootschalige fraude komt altijd uit. Daar ben ik niet zo bang voor. In Nederland werden in blinde paniek de stemmachines afgeschaft maar is er al eens uitgekomen of er ook daadwerkelijk mee is gefraudeerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Het is vaak niet eens te achterhalen!
Dat weet je niet omdat een normale republikein waarschijnlijk niet pro-Poetin is. Kans was groot dat zijn emails ook op straat zouden liggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, krijg nu het standaard BNW antwoord.
Ik vertrouw die Clinton ook niet echt maar zelfs met haar email schandaal is ze nog de minst slechte keus van de 2 grote partijen. Een beetje normale republikeinse kandidaat zou weinig moeite hebben gehad om deze verkiezingen te winnen, alleen lijken die ook niet meer te bestaan gezien de voorverkiezingen.
De republikeinen hebben al langer moeite met breed aansprekende kandidaten te vinden. Ook de vorige ronde, toen Obama er gewoon erg slecht voor stond wisten ze geen deuk in een pakje boter te slaan, die partij is gegijzeld door de radicalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, krijg nu het standaard BNW antwoord.
Ik vertrouw die Clinton ook niet echt maar zelfs met haar email schandaal is ze nog de minst slechte keus van de 2 grote partijen. Een beetje normale republikeinse kandidaat zou weinig moeite hebben gehad om deze verkiezingen te winnen, alleen lijken die ook niet meer te bestaan gezien de voorverkiezingen.
Ik maak er van dat ik het niet zo heb op altijd in alles een groot complot te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verhaal dat Rusland die machines gaat hacken heb ik zojuist verzonnen.
Ik bedoel, volgens een aantal mensen hier zit Rusland achter alles wat slecht is voor Clinton, dus het was niet eens zo ver gezocht.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat wanneer er ook maar een kleine kans is op fraude, je geen stemcomputers moet gebruiken.
Behalve 99.999, want hij heeft "gezond verstand".
Vandaar dat er ook momenteel honderden Trump supporters bezig zijn om de SmartMatic machines te weren uit 16 staten.
Zij bellen en mailen alle counties af van die 16 staten om over te stappen op papier.
George Soros en daarmee Clinton zijn indirect verbonden aan SmartMatic.
Een chairman van Soros is ook chairman bij SmartMatic.
Om enige belangenverstengeling te voorkomen moeten die machines dus verdwijnen.
Overigens, terugkijkende naar de DNC primaries.
Wanneer er geen paper trail is won Clinton 65% van de tijd. Terwijl als er wel een paper trail was, die eerder 50-50 was.
Maak ervan wat je wilt.
Jouw gezond verstand werkt echt apart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Grootschalige fraude komt altijd uit. Daar ben ik niet zo bang voor. In Nederland werden in blinde paniek de stemmachines afgeschaft maar is er al eens uitgekomen of er ook daadwerkelijk mee is gefraudeerd?
Maar wel de Rusland wikileaks en dat Trump samenwerkt met Rusland enzo toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak er van dat ik het niet zo heb op altijd in alles een groot complot te zien.
Dat laatste is wel degelijk merkbaar. Uit een beetje statistische analyse komt dat zo naar voren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jouw gezond verstand werkt echt apart.
Fraude met stemcomputers is vaak niet aan te tonen. En het zijn vaak black-boxes waar niemand de werkwijze mag zien.
Waarom zou je dan OOIT zo'n dingen willen gebruiken voor zoiets belangrijks als verkiezingen?
Het is vaak overigens al voldoende om een voteflip van 1-2% te doen. Dat is ook nauwelijks merkbaar.
Daar heb ik het nog nooit over gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar wel de Rusland wikileaks en dat Trump samenwerkt met Rusland enzo toch?
Ik had je post verkeerd gelezen. Ik las 'Je' in plaats van 'Ja'. Mijn fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en dat is wat hier (wellicht niet jij) gebeurt. Clinton is niet zo erg als Trump dus we moeten Clinton kiezen enzovoorts. Er wordt alleen maar met modder gesmeten: Trump heeft gedaan, nee Clinton heeft het gedaan. Dit is erger nee dat is erger.
Het ene voorval dus minder belangrijk voordoen dan dat het is is bagataliseren.
Het is allebei gewoon een groot drama en de discussie op wie je zou moeten stemmen onzinnig.
De oplossing absoluut nergens in zicht. En dat is zorgwekkend.
Geen bewijs dus voor die bikini-uitspraak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Geweldig je hebt je huiswerk gedaan.
Dus je hebt dan ook zeker begrepen dat onze fiere strijdster voor vrouwen rechten nogal gretig handjes geeft en geld opslorpt van de meest walgelijke landen betreffende vrouwenrechten?
Als zij dit al doet voor geld dan is een excuus een klein ding om te doen.
Maar blijf maar in je Clinton droom geloven: het enige waar de Clintons van houden is macht en geld en dat doen ze verdomde slim.
Nee hier klopt dus niks van, de CEO van Smarmatic zit ook in het bestuur van open society foundation en dat is de enige link. Om er dan van te maken dat Clinton via Soros verbonden is met Smartmatic is wel enkele stappen te ver.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:44 schreef Refragmental het volgende:
Vandaar dat er ook momenteel honderden Trump supporters bezig zijn om de SmartMatic machines te weren uit 16 staten.
Zij bellen en mailen alle counties af van die 16 staten om over te stappen op papier.
George Soros en daarmee Clinton zijn indirect verbonden aan SmartMatic.
Een chairman van Soros is ook chairman bij SmartMatic.
Om enige belangenverstengeling te voorkomen moeten die machines dus verdwijnen.
Ja goed he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen bewijs dus voor die bikini-uitspraak?
Helder.
Waarom heb je ze niet afgeknald die schooiers?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee hier klopt dus niks van, de CEO van Smarmatic zit ook in het bestuur van open society foundation en dat is de enige link. Om er dan van te maken dat Clinton via Soros verbonden is met Smartmatic is wel enkele stappen te ver.
Leuk spelletje dat 6 degrees of seperation maar ik zou daar niet al teveel waarde aan hechten, in 2000 en 2001 stond ik maar 2 stappen af van Bush jr. en Cheney ben ik dan ook automagisch verantwoordelijk voor de inval in Irak?
Verder worden die machines ook niet gebruikt volgens meerdere factcheck sites.
De enige bron is dat pratende hoofd in dat filmpje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja goed he.
Weet je wat? Elke keer als er iets wordt gepresenteerd ga ik ook om keihard bewijs roepen.
Vrouwen die Trump heeft betast? Bewijs maar.
Clinton een aanrander? Bewijs maar.
Rusland achter de hacks? Bewijs maar.
Enzovoort enzovoort.
Gaat gezellig worden.
Maar een ding is WEL duidelijk en bewezen: de Clintons nemen grote sommen geld aan van de Saoedies, de meest gore smeerpijpen betreffende vrouwenrechten.
Dus Hillary kan wat mij betreft de boom in met haar gehuigel over vrouwenrechten voorvechster..
Dat is WEL bewezen.
http://projects.fivethirt(...)cast/?ex_cid=rrpromoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Na Trump zijn uitspraak over het op voorhand accepteren van de uitslagen en een 40-tal eerdere opmerkingen waarvan de deskundigen voorspelden dat het het einde van Trump betekende ben ik wel benieuwd hoe hoog Trump nu in de peilingen staat. 6% steun? 5% steun? Nog minder?
Ok prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige bron is dat pratende hoofd in dat filmpje.
En een bron is geen bron, is mij altijd geleerd.
Natuurlijk, dat staat gewoon op de website.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ok prima.
Maar de aanname van miljoenen door de Clinton foundation is is dus wel bewezen?
En dat vinden jullie heel normaal voor een famile, die deze foundation heeft opgericht, welke beweerd de vrouwenrechten hoog in het vaandel te hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat staat gewoon op de website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |