Clinton wordt niet aangevallen op wat de foundation doet, er wordt gesteld dat Clinton persoonlijk geld heeft aangenomen van Saudi-Arabië, wat dus domweg niet waar is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:54 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, jij zegt dat Clinton niet aangevallen mag worden op dingen die de Clinton Foundation doet en Trump wel op wat de Trump Organization doet.
Die stelling heb je dan verzonnen want dat heb ik nooit gesteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:08 schreef Delibird het volgende:
[..]Ik reageerde nu op jouw stelling dat Clinton niet aangesproken mag worden op wat de Clinton Foundation doet.
Dan moet je nodig je Engels verbeteren. Trump had het in het debat duidelijk over het geld wat Clinton Foundation aannam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Clinton wordt niet aangevallen op wat de foundation doet, er wordt gesteld dat Clinton persoonlijk geld heeft aangenomen van Saudi-Arabië, wat dus domweg niet waar is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die stelling heb je dan verzonnen want dat heb ik nooit gesteld.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stelde ik je heel wat berichten terug al niet de vraag of het geld aan haar of haar foundation was gegeven?
Heb je nog een antwoord op mijn linkje dat Hillary haar verontschuldigingen aanbiedt aan SA?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het mag wel maar vervolgens hoeven Trump of Clinton daar niet op in te gaan.
Dat klinkt gezellig.quote:EW YORK — A Manhattan society crowd on Thursday night turned on Donald Trump as he used his appearance at an annual roast-style fundraiser for Catholic charities to jab Hillary Clinton, seated just a few feet away, as “corrupt,” and to crack that she hates Catholics and profiteered from her foundation’s charity work in Haiti.
At several points during the white-tie dinner in the ballroom of the Waldorf Astoria hotel, Trump drew boos, and when he made his crack about Catholics, someone yelled from the crowd of 1500 "finish!".
A night after a fiery debate between the two presidential candidates in Las Vegas, raw feelings crept into an event — the Alfred E. Smith Memorial Foundation dinner — typically known for light-hearted political jabs.
Clinton also drew some groans with shots at Trump over his comments about women and questions about his net worth, but her routine was far more hokey and self-deprecating, and much better received.
As attendees filed out of the white-tie affair, several could be overheard remarking that Trump’s speech seemed badly off-key.
Read more: http://www.politico.com/s(...)230134#ixzz4Nhn4HhSO
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Het was heerlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:12 schreef Ulx het volgende:
A night after a fiery debate between the two presidential candidates in Las Vegas, raw feelings crept into an event — the Alfred E. Smith Memorial Foundation dinner — typically known for light-hearted political jabs.
Clinton also drew some groans with shots at Trump over his comments about women and questions about his net worth, but her routine was far more hokey and self-deprecating, and much better received.
As attendees filed out of the white-tie affair, several could be overheard remarking that Trump’s speech seemed badly off-key.
Ik heb het ook over wat users in dit topic zeggen, ik heb het debat niet gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:10 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dan moet je nodig je Engels verbeteren. Trump had het in het debat duidelijk over het geld wat Clinton Foundation aannam.
Dat is wat anders. Jij hebt er een handje van Bill, Hillary, de foundations en Saoudi-Arabië door elkaar te halen.quote:
Zij is echter niet de directeur, dus ik neem aan dat we dan klaar zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De directeur is natuurlijk gewoon eindverantwoordelijk.
Ben bang dat je dat verkeerd gelezen hebt. Die 16 staten met voting machines kwamen in opspraak omdat de maker van die machines in handen is van George Soros. (wie anders)quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:03 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb overigens geruchten gelezen dat Rusland de SmartMatic stemmachines gaat hacken om zo Trump een voorsprong te geven. Die dingen staan in 16 states.
Ik zeg, afschaffen die stemmachines en terug naar papier!!!
Halllloooooo 999999?????quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Jij hebt er een handje van Bill, Hillary, de foundations en Saoudi-Arabië door elkaar te halen.
Van mij mag je commentaar op iedereen hebben maar wel graag vanuit een feitelijke basis en dat lijkt wat ingewikkeld voor je.
Als zij aandelen in haar eigen foundation heeft is ze gewoon verantwoordelijk. Dus nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zij is echter niet de directeur, dus ik neem aan dat we dan klaar zijn?
Zelfs als ze niet verantwoordelijk zou zijn zoals jij zegt zou ze op zijn minst deze praktijken moet afkeuren als "voorvechter" voor vrouwen en homorechten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb het ook over wat users in dit topic zeggen, ik heb het debat niet gezien.
Rusland is van plan deze te hacken. En we weten intussen wel hoe goed Rusland daarin is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat verkeerd gelezen hebt. Die 16 staten met voting machines kwamen in opspraak omdat de maker van die machines in handen is van George Soros. (wie anders)
Dit bedoel je zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:18 schreef Refragmental het volgende:
99.999 en Ulx
Wat vinden jullie van de inmenging van Rusland en nu weer de geruchten dat de SmartMatic stemmachines gehackt gaan worden ten voordele van Trump, in de 16 staten waar deze machines gebruikt gaan worden, waaronder Californië en Florida?
Zoals bekend zit Rusland al achter behoorlijk wat hacks en leaks van met name de DNC.
Ikzelf ben van mening, direct die stemmachines afschaffen en terug naar papier.
Hoe ik ook over Clinton denk, het stemmen moet wel eerlijk gaan.
Heb je daar ook nog een goede bron voor? Het wordt namelijk alleen genoemd op dubieuze blogjes. Er is ook een YT-filmpje, maar daarop hoor je het haar niet zeggen. Je ziet alleen een pratend hoofd die beweert dat ze dat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je nog een antwoord op mijn linkje dat Hillary haar verontschuldigingen aanbiedt aan SA?
Prima als dat betekent dat ze die voting machines niet gaan gebruiken en met pen en papier aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Rusland is van plan deze te hacken. En we weten intussen wel hoe goed Rusland daarin is.
Dan heb jij het denk ik verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat verkeerd gelezen hebt. Die 16 staten met voting machines kwamen in opspraak omdat de maker van die machines in handen is van George Soros. (wie anders)
Ja natuurlijk want Rusland zit overal achter!!! Kijk uit wat je schrijft hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Rusland is van plan deze te hacken. En we weten intussen wel hoe goed Rusland daarin is.
Zelfs als Hillary geen verantwoordelijkheid heeft bij de Clinton Foundation zoals jij blijft beweren, waarom klaag ze dan niet dat een foundation met haar naam aan zulke praktijken doet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Jij hebt er een handje van Bill, Hillary, de foundations en Saoudi-Arabië door elkaar te halen.
Van mij mag je commentaar op iedereen hebben maar wel graag vanuit een feitelijke basis en dat lijkt wat ingewikkeld voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |