Met zes 10cp'tjes aanvallen is dan ook wel heel erg dapperquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Mythe ontkracht: met 6 10CP Rattata's kan je niet een 2000CP Pokemon verslaan.
Bij mij maakte het niet uit wat mijn hoogste pokemon is, die Snorlax bleef 16xx.
Alleen bij trainen wordt de CP van de pokemon in de gym aangepasat toch? Niet als je er een van een andere kleur wilt neerhalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij maakte het niet uit wat mijn hoogste pokemon is, die Snorlax bleef 16xx.
Daar heeft hij het ook over, anders zou die snor niet naar 1600 gaan tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Alleen bij trainen wordt de CP van de pokemon in de gym aangepasat toch? Niet als je er een van een andere kleur wilt neerhalen
Ja, maar niet aan de hoogste pokemon van de zes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:33 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Alleen bij trainen wordt de CP van de pokemon in de gym aangepasat toch? Niet als je er een van een andere kleur wilt neerhalen
Nee, aan je vooringevulde team als je de gym opent. Achteraf aanpassen heeft geen zin wat betreft CP aanpassing defendersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar niet aan de hoogste pokemon van de zes.
Uit een gym gegooid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga wat multiaccountende kinderen erbij naaien. (voor zover men wat doet met die reports).
Straks, het zijn dezelfde hufters die een gym snipete en daarna me een error bezorgde (al kan dat laatste per ongeluk gedaan zijn natuurlijk).quote:
Ow wacht nu snap ik het, nee, er stonden 3 personen, er werden 3 pokemon geplaatst waarbij er eentje levi30 heette met een prutspokemon, ik wist dat er een andere levi bestond dus keek ff wat er ging gebeuren en inderdaad, ze trainden tot level 4 en toen plaatste levi16 een pokemon bovenaan.quote:
Je weet nu al dat je er straks uit wordt gegooid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Straks, het zijn dezelfde hufters die een gym snipete en daarna me een error bezorgde (al kan dat laatste per ongeluk gedaan zijn natuurlijk).
zie m'n 2e post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je er straks uit wordt gegooid?
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Mag je niet eens een tweede account hebben?
https://support.pokemongo(...)s/articles/221993967quote:No cheating.
Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
Je sarcasmeradar is stukquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[..]
https://support.pokemongo(...)s/articles/221993967
Mij kostte level 8 -> 9 een minuutje of 10.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:47 schreef Norrage het volgende:
Een level 9 gym van mijn kleur!!!! Meteen getrained. Mijn eerste muntjes in 2 weken
Gaat wel veel makkelijker nu ja! in 10 minuutjes 4000 prestige bij en hoppa.
Volgens mij proberen ze aan te moedigen dat je met een team aanvalt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij kostte level 8 -> 9 een minuutje of 10.
Als ik rood aanval, kost het me een uur om hem van level 8,0 naar 6,9 te krijgen.
Dat klopt gewoon niet
Ze zien graag overal level 10 gyms.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze aan te moedigen dat je met een team aanvalt.
Je bent een zuurpruim.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zien graag overal level 10 gyms.
Naja, in dit geval wel ja. Maar vrijwel elke post van Nattekat is klagen klagen klagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
Die zuurpruim heeft wel een beetje gelijk. Het spel was gebalanceerder voor de aanpassing.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, in dit geval wel ja. Maar vrijwel elke post van Nattekat is klagen klagen klagen.
Level 8 -> 0quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:34 schreef DaMart het volgende:
Van de 4 gyms van gisteren is alleen de level 10 nog over... die level 8 is gesloopt tot net aan level 3.... maak het dan helemaal af als je een gym gaat bestrijden.
Je moet ook geen rood aanvallen nattekutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij kostte level 8 -> 9 een minuutje of 10.
Als ik rood aanval, kost het me een uur om hem van level 8,0 naar 6,9 te krijgen.
Dat klopt gewoon niet
Lama weten.quote:
Waar heb je dat dan gehoord want ik heb dat voorlopig nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:53 schreef geitenbrei het volgende:
Ik hoorde dat je meer XP kan krijgen dan voorheen bij het vangen van een Pokémon vanaf de laatste update.
Ik krijg nog altijd hetzelfde aantal punten als voor de update bij het vangen. Hoe werkt die generering van meer XP dan?
Het stond in elk bericht over de update van ongeveer een week geleden, hieronder een van de bronnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar heb je dat dan gehoord want ik heb dat voorlopig nog nergens gezien.
Dat heb ik dus net gedaan, een level 10 gym met 52.000 prestige neerhalen, goeie genade dat duurde lang zeg. Flareon Flareon Flareon Vaporeon Flareon Slowpoke Vaporeon Gyarados Dragonite Vaporeon .quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:34 schreef DaMart het volgende:
Van de 4 gyms van gisteren is alleen de level 10 nog over... die level 8 is gesloopt tot net aan level 3.... maak het dan helemaal af als je een gym gaat bestrijden.
Lucky egg-sessie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Er zijn vast betere manieren om 7500 xp in een uur tijd te verdienen.
Gewoon rondfietsen, beetje spinnehhh, beetje vangehh...quote:
Dat gaat echt niet zo snelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon rondfietsen, beetje spinnehhh, beetje vangehh...
Maar het belangrijkste, die level 10 is uit m'n zicht verdwenen
Gisteren ook gedaan, alleen niet helemaal voltooid: batterij leeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan, een level 10 gym met 52.000 prestige neerhalen, goeie genade dat duurde lang zeg. Flareon Flareon Flareon Vaporeon Flareon Slowpoke Vaporeon Gyarados Dragonite Vaporeon .
Ik deed er precies een uur over, om 20:00 begon ik en om 21:02 zat mijn pokemon erin.
10k per uur moet toch wel te doen zijn, als je constant loopt en alles vangt, zonder lucky egg.quote:
Liever met een doel een gym slopen dan doelloos rondlopen en alles vangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
10k per uur moet toch wel te doen zijn, als je constant loopt en alles vangt, zonder lucky egg.
Maar op die manier spelen heb ik geen zin in.
Nu hopen dat er allemaal geinspireerde teamgenoten die gym volproppen met pokemon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever met een doel een gym slopen dan doelloos rondlopen en alles vangen
Mocht ik daar ooit komen, dan weet ik deze hotspot nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver, ik had niet moeten zeggen dat geel hier niet meer bestond
Een van mijn langstlopende gyms overgenomen door geel. En gelijk goed geleveld, alleen hebben ze geloof ik een tekort aan mensen die de lege plekken pakken![]()
Dit was de 5 minuten stop weer waard:
[ afbeelding ]
Bij dat tankstation daar pik ik elke keer 2 eevee's op, een evolutie van iets, een nidoran, shelder, jigglypuff, soms een 10km exemplaartje en een zooi ratatas weedles en pidgyDe samenstelling verandert soms maar dat tankstation is echt 4 parkeerplaatsen eromheen achter elkaar pakken en altijd feest
![]()
Maakt trouwens ook niet uit wanneer ik aan kom rijden. Locatie: https://www.google.nl/maps/place/Shell+Station+Haarrijn/
Waar krijg jij steeds die 10 km eieren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
Even bestrijden met wat positief nieuws, ik heb weer een 10KM ei! Dit gaat een Jynx worden.
Mocht je toch gaan:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Waarom ligt die hotspot nou weer langs de A-file?
Wilde er donderdag in de namiddag langs
Vooral in Soubie en uiteraard Mburg en Vlissingen, weet ook niet waarom ik er opeens 5 in 24 uur tijd kreeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar krijg jij steeds die 10 km eieren?
Ik krijg er nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vooral in Soubie en uiteraard Mburg en Vlissingen, weet ook niet waarom ik er opeens 5 in 24 uur tijd kreeg.
Waarom zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mocht je toch gaan:
- Bij aankomst richting de pomp rijden (dus niet naar de P), rechts zit dan tegen de truckbaan aan een rits parkeerplekken
- Daarna langs het tankstation rijden en links bij de luchtpomp op de parking gaan staan
- Daarna doorrijden en oversteken (P volgen), dan rij je via een pokestop naar de parking
- Daar de eerste parking bij de pokestop leegplukken en dan even uitstappen om naar de truckparking achterin te lopen
En als je dan zin hebt kan je vooraan weer opnieuw beginnen, maar ik wandel niet zo graag als ik onderweg ben naar huis
Ik kreeg een Goldeen uit mijn ei vanavond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
Kreeg net nog een Porygon uit een ei, mijn 2e!
Ingewikkeld? Het zijn gewoon de vier punten waar je kan oogsten in de meest effectieve volgordequote:
In Dauwendaele alleen maar 5km en 2km eierenquote:
Je kan toch ook naar de truckerparking rijden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Het zijn gewoon de vier punten waar je kan oogsten in de meest effectieve volgorde
Maar offer jij wel iedere maand bij volle maan een schaap bij de Lekvijver in Oost-Souburg terwijl je je mobiel ondersteboven houdt met pokemongo open en deze afwisselend om de minuut naar het noorden en naar het zuiden laat wijzen?quote:
Jup, en dan een ronde terug lopen. Maar ik doe het hele riedeltje vanuit de autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar de truckerparking rijden?
Met battery saver ingeschakeld natuurlijk anders werkt dat nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar offer jij wel iedere maand bij volle maan een schaap bij de Lekvijver in Oost-Souburg terwijl je je mobiel ondersteboven houdt met pokemongo open en deze afwisselend om de minuut naar het noorden en naar het zuiden laat wijzen?
Ik krijg ook enkel 2 en 5 km eieren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:54 schreef remcov het volgende:
[..]
In Dauwendaele alleen maar 5km en 2km eieren![]()
Misschien toch maar weer eens een rondje centrum doen deze week.
Ah shit, zulke details ontglippen me nogal eens, daarom was ik een hele maand zonder 10km eieren laatstquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met battery saver ingeschakeld natuurlijk anders werkt dat niet
Ik zie gewoon een rondje vanaf beide parkings?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup, en dan een ronde terug lopen. Maar ik doe het hele riedeltje vanuit de autoEn dan kan je vanaf de truckersparking alleen maar de snelweg op
Heb je nog geluk gehad, ik kende iemand die die fout maakte. Opgegeten door een Snorlax tijdens volle maan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah shit, zulke details ontglippen me nogal eens, daarom was ik een hele maand zonder 10km eieren laatst.
Ik ben geen moslim, met je offeren van een schaap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar offer jij wel iedere maand bij volle maan een schaap bij de Lekvijver in Oost-Souburg terwijl je je mobiel ondersteboven houdt met pokemongo open en deze afwisselend om de minuut naar het noorden en naar het zuiden laat wijzen?
Hmm als je erachter komt hoe je vanaf de parkings weer bij het tankstation komt (je moet voor stap 2 aan de snelwegkant zijn) dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een rondje vanaf beide parkings?
Je kan van parking weer naar de andere parking. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm als je erachter komt hoe je vanaf de parkings weer bij het tankstation komt (je moet voor stap 2 aan de snelwegkant zijn) dan hoor ik het graag
Alsof louter abrahamitische religies beestjes mogen offerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, met je offeren van een schaap.
Dat is inderdaad een verbetering, niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan van parking weer naar de andere parking. Dat bedoelde ik
Pokemonleer? Ik ben een harcore Valorist hoor, dat tolerante gedoe is niets voor mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alsof louter abrahamitische religies beestjes mogen offeren. De pokemonleer is het ware geloof.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je nog geluk gehad, ik kende iemand die die fout maakte. Opgegeten door een Snorlax tijdens volle maan.
Maar wel gevangen toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je nog geluk gehad, ik kende iemand die die fout maakte. Opgegeten door een Snorlax tijdens volle maan.
Maar waarom dan ook schapen offeren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alsof louter abrahamitische religies beestjes mogen offeren. De pokemonleer is het ware geloof.
Some Snorlax are not meant to be caughtquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Some Snorlax are not meant to be caught![]()
[ afbeelding ]
Omdat 10 kilometer eierenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom dan ook schapen offeren.
Wowquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Some Snorlax are not meant to be caught![]()
[ afbeelding ]
Attack - attack - attack - attack - dodge charge - attack chargequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
Pokemon met langzame quick moves zijn trouwens saai om mee te vechten, met water gun of een elektrische pokemon of iets met bug bite kan je lekker rammen en dodgen... Zo'n Victreebell met Razor Leaf is echt "attack - dodge - attack - dodge - attack - dodge - attack - dodge".
zzzzzzzz
Bubble - Hydropump schijnt een beest te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
Heb overigens net een Poliwrath met Bubble en Ice Punch evolved, eens opzoeken of dat wat is. Ik vind Poli's best kut om tegen te vechten. (ik heb er ook een met mud shot - submission en een met bubble - submission).
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Waarom ben ik ook al weer stardust aan het verspillen aan een misvormde Dragonite?
Steel wing en Hyper beam zijn nou niet echt aanvallen die wat doen
Vooral steel wing. Compleet nutteloos tegen 80% van de gymdefenders.
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.
Voor een defender wil je steel wing / dragon pulse.
Maar Hydropump is zo makkelijk te dodgen, dit is uit eigen ervaring dan natuurlijk, maar als een pokemon een ongewone charge attack heeft als submission dan wil ik de dodgewindow wel eens missen. Net als dat een Slowbro met 2 psychic attacks die de beste defender is, maar iedereen valt die aan met een bug pokemon of een dragonite denk ik, heeft die slowbro opeens Ice Beam dan is dat wel een nare verrassing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bubble - Hydropump schijnt een beest te zijn.
http://www.pogomoves.com/(...)&charge=Hydro%20Pump
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.
Hmmm... goed punt. Soms is pogomoves wel vaag met z'n adviezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.
Mijn Dragonite heeft ook die comboquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%
Lelijke copy paste maar qua damage aanvallend zit hij dus op 80% van alle pokemon, its something!
64% dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%
Lelijke copy paste maar qua damage aanvallend zit hij dus op 80% van alle pokemon, its something!
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.
Voor een defender wil je steel wing / dragon pulse. Voor een attacker juist dragon breath / hyper beam.
Dragonpulse beukt als een malle, als ik die miste met m'n cloyster of ice beam Golduck dan was het gevecht wel klaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:31 schreef Molurus het volgende:
Mijn dragonite heeft dragon breath / dragon pulse. Ook niet de allerbeste moveset, maar ben er prima tevreden mee.
Ik kan wel wat factoren bedenken.. als attacker wil je gewoon de move die de meeste damage doet. Maar als defender kan het handig zijn om juist een wat snellere move te hebben zodat de (in dat geval menselijke) aanvaller vaker moet dodgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?![]()
Ja, dat maakt mijn dragonite ook weer beter als defender.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dragonpulse beukt als een malle, als ik die miste met m'n cloyster of ice beam Golduck dan was het gevecht wel klaar(met een verschil van 600 cp ofzo).
Noem één defender waar hij 1,2x damage doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je hem alleen voor defense wil gebruiken wel ja.
En fairy ook? Niet dat iemand daar ooit mee gaat aanvallen naturlijk. Maar meestal pakt men toch wel een Lapras tegen een Dragonite lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één defender waar hij 1,2x damage doet
Enkel leuk tegen Lapras, verder zal er vaak een not very effective verschijnen.
Hij is gewoon knudde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En fairy ook? Niet dat iemand daar ooit mee gaat aanvallen naturlijk. Maar meestal pakt men toch wel een Lapras tegen een Dragonite lijkt me.
Dat is niet met Pokemon Go toch??quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat een Haunter doet tegen een Snorlax. Met de 0x van normal aanvallen
Weet niet of t al gemeld is, maar bij training wordt niet de cp maar level trainer aangepast. Dus ben jij level 12 en iedereen is 10 levels hoger worden de levels van de anderen naar beneden gehaald.(wat dus invloed heeft op de max cp van de pokemon) Ben jij hetzelfde level als iedereen in de gym gebeurt er niks, en als je hoger bent ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Waar dat dan? Ook al bekend waarin ze veranderen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees net dingen over nieuwe spawnpoints en ook over mogelijke spawnveranderingen.
Ik zal mijn achtertuin eens in de gaten houden vandaag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees net dingen over nieuwe spawnpoints en ook over mogelijke spawnveranderingen.
Als je een quick attack hebt die je heel snel kan uitvoeren als mens, zoals Bite, dan is dat heel handig voor aanvallen om snel de zware charge attacks op te bouwen (zoals Hydropump). Maar als defender wordt diezelfde quick attack maar half zo snel uitgevoerd. Als defender is het dus beter om een iets langzamere quick attack te hebben, want die gaat dan even snel als een snelle quickattack maar hogere damage per second. En vaak is een iets snellere charge attack weer beter voor defense omdat de langzame zware attacks te langzaam opbouwen (en dan is de defender vaak al dood), en omdat die als mens makkelijk te dodgen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?![]()
Ik vind dat net te snel gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat net te snel gaan.
Maar linkje?
Wat doe jij in het dagelijks leven eigenlijk behalve Pogo? Serieuze vraag, je broedt zoveel eieren uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De gele gym was weer rood en nu net door blauw gepakt
Zo voor het cashen maar naar buiten en er nog even 2 gyms bij pakken, dan heb ik weer genoeg voor een incubator. Die van gisteren is al met het laatste eitje bezig
In het dagelijks level werk ik veel te veelquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven eigenlijk behalve Pogo? Serieuze vraag, je broedt zoveel eieren uit!
ook echt nog nooit gezien, ook niet in gymsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje aan mij geven hoor, ik ben dat beest echt nog nooit tegengekomen.
Ik kwam vanmorgen een seel tegen in huis, en later een squirtle. Best grote verandering tov wat er eerder kwam.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.
https://www.reddit.com/r/(...)ts_been_added_again/
Vooralsnog alleen kleine veranderingen.
Alle? ook de regionale?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over werk gesproken: Ik werd gister afgetroefd door een level 28 studentje bij ons die gewoon alle pokemon op de laatste starter evoluties na al heeft
Ze mogen wel iets doen aan die Ratatta en Pidgey spawns in mijn huis, maar er eens iets leuks van (Dratiniquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.
https://www.reddit.com/r/(...)ts_been_added_again/
Vooralsnog alleen kleine veranderingen.
Nee, op Mime na tel ik die niet mee.quote:
oh ok, ik dacht al.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, op Mime na tel ik die niet mee.
Ja, die dingen verpesten mijn 10km eieren, DaMart!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje aan mij geven hoor, ik ben dat beest echt nog nooit tegengekomen.
Dat was een van mijn eerste 5 km eierenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
ook echt nog nooit gezien, ook niet in gymsDenk ik de enige van alle pokemon. Tangela kwam ik laatst op de radar tegen, anders had die ook nog meegeteld.
Die vind je wel weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
Bijna een magikarp met een iv van 97.8% weggegooid.
Nou, ik heb bij elkaar zo'n 730 magikarp candy vergaard en in al die tijd heb ik er geen gevonden met zo'n hoog IV (of het moet zo'n magikarp met een cp lager dan 130 zijn geweest, die check ik niet).quote:
Ik heb momenteel reeds twee (redelijk) goede Magikarp, maar nog lang niet genoeg candy voor überhaupt ook maar één evolutie. Ik heb nog nooit een Magikarp gevangen met een cp hoger dan 129.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij elkaar zo'n 730 magikarp candy vergaard en in al die tijd heb ik er geen gevonden met zo'n hoog IV (of het moet zo'n magikarp met een cp lager dan 130 zijn geweest, die check ik niet).
Ik zou niet eens weten hoe ik de IV kan berekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
M'n huidige Gyarados heeft een IV van 91.1%
Andere kandidaten zijn:
177CP met 77.8-93.3%
160CP met 86.7-93.3%
Maar die met 97,8% krijgt nu de voorkeur.
Wat is je level?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb momenteel reeds twee (redelijk) goede Magikarp, maar nog lang niet genoeg candy voor überhaupt ook maar één evolutie. Ik heb nog nooit een Magikarp gevangen met een cp hoger dan 129.
level 21quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is je level?
Met net 28 is mijn hoogste nu 178.
Ik gebruik tegenwoordig een overlay app (IV & Toolkit for Pokemon Go).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik de IV kan berekenen.
Zal die eens zoeken, thanks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig een overlay app (IV & Toolkit for Pokemon Go).
Kan kloppen in Amsteram zie ik laatste dagen veel zeepaardjesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Dat zijn meer dan degelijke vissies.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magikarp met 129cp is 86,7 % - 93,3% (Att13-14, Def10-14, Sta15)
Magikarp met 127cp is 93,3% (Att12, Def15, Sta15)
Dat dacht ik ook, heb alleen nog maar 168 candy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn meer dan degelijke vissies.
Komt wel weer, ik liep vorige week nog tegen een Eevee op met 15/14/10 als stats.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Sinds de update dat die bug is gefixed dat pokedex nummer gelijk was aan attack IV ben ik geen goede magicarp meer tegen gekomen. Ook hoge Eevee's zijn zeldzamer geworden. 1204 magicarp candy heb ik nu al en nog steeds geen hoge IV gevonden.
Pokedex nummer? Waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Sinds de update dat die bug is gefixed dat pokedex nummer gelijk was aan attack IV ben ik geen goede magicarp meer tegen gekomen. Ook hoge Eevee's zijn zeldzamer geworden. 1204 magicarp candy heb ik nu al en nog steeds geen hoge IV gevonden.
Nice! Ik had hier drie spawns.. nu opeens maar 1quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
knip
Ik heb de vangsten thuis eens bijgehouden.
Ben je dan niet gewoon iets te kritisch? Ik heb wel eens met die IV's gerommeld, maar toen eigenlijk besloten dat ik niet op die manier met het spel bezig wou zijn. Als mijn teamleader hem amazing vindt en blown away is door de stats én het heeft een hoge cp, dan ben ik tevreden. En van mijn 3 gyaradossen zijn er twee echte gymkillers en de derde is een redelijke defender, met zijn stomme twister. In ieder geval heb ik hem vrij hoog weg kunnen stoppen in een lvl 10 gym... Moraal: misschien moet je niet wachten op de perfecte magikarp.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ja dat was toen, dat hoe hoger de pokedex nummer is, hoe hoger de kans op goede attack IV's.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pokedex nummer? Waar?
[..]
Nice! Ik had hier drie spawns.. nu opeens maar 1snap niet waar de andere pokemon blijven
En mijn gymrun was ook niet heel succesvol, heb maar gecasht op 6. Blauwe level 9 gym naar 3 gekregen, en toen kon ik met geen mogelijkheid meer doorvechten. Error error error.
Ik heb er al 1 met 91% 14/14/14, en ik wil gewoon een hogere anders is het zonde om er dust in te stoppen vind ik. Zit wel te twijfelen hoor want heb een magikarp van 202 maar z'n IV is iets van 76%, maar als ik hem evolueer dan wordt hij wel 21xx.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon iets te kritisch? Ik heb wel eens met die IV's gerommeld, maar toen eigenlijk besloten dat ik niet op die manier met het spel bezig wou zijn. Als mijn teamleader hem amazing vindt en blown away is door de stats én het heeft een hoge cp, dan ben ik tevreden. En van mijn 3 gyaradossen zijn er twee echte gymkillers en de derde is een redelijke defender, met zijn stomme twister. In ieder geval heb ik hem vrij hoog weg kunnen stoppen in een lvl 10 gym... Moraal: misschien moet je niet wachten op de perfecte magikarp.
Sinds die dag heb ik geen enkele goede Dratini of Eevee gevangen. En er komt een lucky egg sessie aan waarbij dat wel nodig is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:10 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Een leuk plaatje wat die rare attack IV bug weergeeft.
Als je nou 400 candy had en er moeilijk aan kwam, dan begreep ik het. Nu maak je hem en stop je er 12k dust in en dat verdient zich gewoon terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 met 91% 14/14/14, en ik wil gewoon een hogere anders is het zonde om er dust in te stoppen vind ik. Zit wel te twijfelen hoor want heb een magikarp van 202 maar z'n IV is iets van 76%, maar als ik hem evolueer dan wordt hij wel 21xx.
Toch wel humor die updatequote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:00 schreef DaMart het volgende:
Godver. Gym geopend met een Kangkashan erin... Pokedex voor altijd verkloot nu.
Ik vond het ook naar, maar nu eigenlijk wel tof. Completer dan "seen" gaat mijn pokedex toch niet worden voor de regionals.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:00 schreef DaMart het volgende:
Godver. Gym geopend met een Kangkashan erin... Pokedex voor altijd verkloot nu.
Oh! Vandaar dat ik een aantal in m'n 'seen' heb, die ik écht nog niet gezien heb. Die heb ik dan in gyms gezien, of wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vond het ook naar, maar nu eigenlijk wel tof. Completer dan "seen" gaat mijn pokedex toch niet worden voor de regionals.
Jup. Die heb je dus wel echt gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh! Vandaar dat ik een aantal in m'n 'seen' heb, die ik écht nog niet gezien heb. Die heb ik dan in gyms gezien, of wat?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh! Vandaar dat ik een aantal in m'n 'seen' heb, die ik écht nog niet gezien heb. Die heb ik dan in gyms gezien, of wat?
Ik wil ookquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:15 schreef Rabieluh het volgende:
Weer een Koffing en Meowth in de achtertuin, dolle boel hoor.
Ja, okéquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup. Die heb je dus wel echt gezien
Gaat bij Rabieluh om de koffie.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:15 schreef Rabieluh het volgende:
Weer een Koffing en Meowth in de achtertuin, dolle boel hoor.
Helaas, ik had toen met ingress ook allemaal onzinportals moeten indienen die in de tuin staan ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je ook pokestops bij huis Rabieluh?
Zou ook wel een stop in huis willen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helaas, ik had toen met ingress ook allemaal onzinportals moeten indienen die in de tuin staan ofzo.
Nu te laat.
Mijn ei-Lapras was 350CPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
En de candy is op... dus dit is hem dan voorlopig:
[ afbeelding ]
Een kleintje als buddy gezet.
Ja, met zo'n lage CP moet je je echt afvragen of je die wel wil levellen, ook als ie een goede IV heeft. Eigenlijk best zonde van de candy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ei-Lapras was 350CP
Alle 20 candy verspild aan het fatsoeneren van zijn level.
Mja... de beste moves die er zijn, een geweldige IV en een ultrazeldzame pokemon.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, met zo'n lage CP moet je je echt afvragen of je die wel wil levellen, ook als ie een goede IV heeft. Eigenlijk best zonde van de candy.
Volmondig ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:06 schreef Flippiee het volgende:
Is 521 CP voor een dratini een beetje hoog? Het is mijn hoogste CP en beste IV die ik nu heb. En heb genoeg candy om te evolven tot een Dragonite
Top.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volmondig ja.
Ik doe een moord voor zo'n Dratini.
Bij Steel Wing ben je fucked, met Hyper Beam erbij mag je van een brug springen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Zul je zien dat ik een shitty aanval combo krijg.
Steel Wing / Dragon Claw. RIPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Zul je zien dat ik een shitty aanval combo krijg.
Niet het Nattekat-excelsheet gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
Even door de cp calculator gehaald. Als het goed is komt daar uit:
Een dragonair van 927-963, en daarna:
Een dragonite van 1881-2003.
Lijkt me prima.
Hyper Beam is kutter.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Steel Wing / Dragon Claw. RIP
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hyper Beam is kutter.
Verschil tussen de twee als aanvaller is nihil, als defender is Dragon Claw de betere.
Ja wat is t nou, hyper Bram of dragon claw?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet het Nattekat-excelsheet gebruiken
[ afbeelding ]
Dragon Claw heeft zelfs een veel grotere kans op een critical strikequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listquote:Pros:
Very strong defender against Vaporeon.
Highest base stats of any Pokemon currently available.
Incredibly high CP adds a psychological deterrent.
Resistance to Fire, Water, and double resistance to Grass cover most of the popular attackers.
Cons:
Double weakness to Ice leaves him highly vulnerable to Lapras and to a lesser extent Dewgong and Cloyster.
Optimal Moveset
Steel Wing + Dragon Pulse
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
De enige lijst die ik voor geen meter vertrouw.quote:Gym Defense takes the calculated Gym Weave Damage over 100s and multiplies by Tankiness to arrive at a ranking of how much damage a Pokémon will output when defending a gym. "Gym Weave Damage" is an approximation of damage output while defending a gym determined by taking into account the fact that gym defenders wait 2 seconds before initiating any attack after the first two.
Ah leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
Even door de cp calculator gehaald. Als het goed is komt daar uit:
Een dragonair van 927-963, en daarna:
Een dragonite van 1881-2003.
Lijkt me prima.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Steel Wing ben je fucked, met Hyper Beam erbij mag je van een brug springen.
Ik evolueer maar voorlopig niet. Te koud om van een brug te springen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list
En die van mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdAlleen zit die nu al 3 weken vast in een gym
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.
Bag spacequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja... ik heb eindelijk 200 coins en geen idee wat ik er mee moet.
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Nu rest nog de vraag... wat te upgraden?
Doorsparen voor 8 lucky Eggsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Ik zou er 2 lures van kopen, en dan die gebruiken op een plek waar je er 2 tegelijk aan kunt zetten. Het best op een plek waar veel magikarps spawnen, dan heb je het meest kans op dratini's en andere water pokemon + je heb in een half uur 2000 stardust.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Zeker, maar als ie eenmaal een paar weken staat wil ik m eigenlijk ook wel een keer boosten.. meer het idee denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huis
Waarom doe ik dit?![]()
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?
Dus elk uur ga je naar buiten?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.
Hij zit er alleen niet altijd, nu 's avonds wat meer dan overdag.
Yup.quote:
Bag upgrade denk ik. Geen weer om een half uur buiten te gaan bivakerenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu met die 200 coins doen?
Persoonlijk koop ik altijd incubators, maar in jouw situatie is een bagupgrade natuurlijk wel handig. Zeker als je af en toe een reisje maakt naar een plek met veel stops. Oja van de week voor eerst dat ik geen revives meer hadquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel ook nog wat ik ga doen, ik heb 2 dragonairs van 800, maar misschien dat ik eerst nog een goede dratini op pimp.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volmondig ja.
Ik doe een moord voor zo'n Dratini.
Een tijd terug zaten ze heel veel in Vondelpark en Rembrandpark, maar heb het toen beetje laten lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Wel chill dat je op geode werkplekken zit danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het dagelijks level werk ik veel te veelMaar als er niet te veel afspraken zijn kan ik tijdens het werken pogo aanlaten op de telefoon, en dan zit ik op beide werklocaties precies tussen twee stops en een veelvoud aan spawns
Het echte kilometerwerk is vooral van en naar werk toe. Ik loop rustig 5 kilometer om als ik kilometers wil pakkenEn daarnaast voel ik me niet schuldig over geregistreerde meters als ik de bus pak ofzo
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Drowzee spawn op het werk is veranderd in een... Drowzee spawn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Een zak lucky eggs heeft ook wel wat vind ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:47 schreef Norrage het volgende:
Ik geef mijn muntjes louter aan incubators uit. Ik zie het nut van de rest niet. Behalve grote bag misschien als je veel naar kijkduin gaat maar dat doe ik niet.
Maar ik geef geen geld uit. Al heb ik in een ver verleden 550 muntjes besteld. En 400 daarvan in mijn broekzak aan incense uitgegeven. dus ik doe dat nooit meer :p
Je gekochte incubators besteden aan 2km eieren is natuurlijk zonde van het geld. Gebruik ze puur voor 5 en 10 km.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ik
Vooral omdat ik nooit langer dan een uur in een gym zat.
Hier heb ik ook last van. Steeds maar weer zelfde soort pokemon. Maar ja, is wel extra xp en de pokemons die uit eitjes komen zijn wel altijd amazing of strong pokemon.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Maar na een 3e fucking Magmar uit een 10km ei dacht ik ineens, WAAR DOE IK HET VOOOOOOOOOOOOOOOHR!
Ik denk er ook over om dat een keer te doen. Alleen nodigt het weer en de kou niet uit om naar buiten te gaan, dus heb ik aan muntjes ook niet zo veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Doen of niet?
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:51 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..
Ik loop ook best veel, dus als ik dan gelijk 4 eitjes kan uitbroeden ipv 1, is dat ook best veel xp en meer pokemons.
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
Nog 21 candy en ik kan evolven naar Vileplume, hopen op een goede movesetquote:Calculator results for Gloom
Perfection
1 possible IV combinations – perfection range of:
98%
Possible IVs 1 results
Level Attack Defense Stamina Percentage perfect
20 15 15 14 98%
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgradequote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:13 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik speel dit spel sinds 18-7 en heb tot nu toe maar 180 coins kunnen sparen.
150 uitgegeven aan een incubator en dat was het
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).
Nu zit ik sinds gisteren in 3 gyms en ik vind dat ik het wel heb verdiend om dat ff een weekje vol te houden
Voor mij is dat ook pas sinds de laatste update mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgrade
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.
Welke lvl ben jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.
Vandaag al 3 keer een pikachu op de radar, bleek dus op het kruispunt te zitten hier vlakbij waar eerst die cubone zat en later de gastly.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wilde Vaporeon.Maar na 1 bal gelijk gevlucht.
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bevindingen:
Charmander-nest op werk -> Cubone
Mankey-nest op verlaten grasveld Corpus -> Omanyte
Nu eens kijken wat er met het vermoedelijke Scyther-nest en de vermoedelijke Omanyte-spawn gebeurd is.
Beetje jammer dat ik voor een Omanyte midden op een grasveld moet wandelenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.
21, maar mijn sterkste Pokémon qua cp is 1237 en nummer 2 zit op 1085.quote:
quote:
Had ik al en een goeie ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Weer een voor je Pokédex. Of had je deze al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |