Nog 21 candy en ik kan evolven naar Vileplume, hopen op een goede movesetquote:Calculator results for Gloom
Perfection
1 possible IV combinations – perfection range of:
98%
Possible IVs 1 results
Level Attack Defense Stamina Percentage perfect
20 15 15 14 98%
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgradequote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:13 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik speel dit spel sinds 18-7 en heb tot nu toe maar 180 coins kunnen sparen.
150 uitgegeven aan een incubator en dat was het
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).
Nu zit ik sinds gisteren in 3 gyms en ik vind dat ik het wel heb verdiend om dat ff een weekje vol te houden
Voor mij is dat ook pas sinds de laatste update mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgrade
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.
Welke lvl ben jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.
Vandaag al 3 keer een pikachu op de radar, bleek dus op het kruispunt te zitten hier vlakbij waar eerst die cubone zat en later de gastly.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wilde Vaporeon.Maar na 1 bal gelijk gevlucht.
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bevindingen:
Charmander-nest op werk -> Cubone
Mankey-nest op verlaten grasveld Corpus -> Omanyte
Nu eens kijken wat er met het vermoedelijke Scyther-nest en de vermoedelijke Omanyte-spawn gebeurd is.
Beetje jammer dat ik voor een Omanyte midden op een grasveld moet wandelenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.
21, maar mijn sterkste Pokémon qua cp is 1237 en nummer 2 zit op 1085.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |