Helaas, ik had toen met ingress ook allemaal onzinportals moeten indienen die in de tuin staan ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je ook pokestops bij huis Rabieluh?
Zou ook wel een stop in huis willen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helaas, ik had toen met ingress ook allemaal onzinportals moeten indienen die in de tuin staan ofzo.
Nu te laat.
Mijn ei-Lapras was 350CPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
En de candy is op... dus dit is hem dan voorlopig:
[ afbeelding ]
Een kleintje als buddy gezet.
Ja, met zo'n lage CP moet je je echt afvragen of je die wel wil levellen, ook als ie een goede IV heeft. Eigenlijk best zonde van de candy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ei-Lapras was 350CP
Alle 20 candy verspild aan het fatsoeneren van zijn level.
Mja... de beste moves die er zijn, een geweldige IV en een ultrazeldzame pokemon.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, met zo'n lage CP moet je je echt afvragen of je die wel wil levellen, ook als ie een goede IV heeft. Eigenlijk best zonde van de candy.
Volmondig ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:06 schreef Flippiee het volgende:
Is 521 CP voor een dratini een beetje hoog? Het is mijn hoogste CP en beste IV die ik nu heb. En heb genoeg candy om te evolven tot een Dragonite
Top.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volmondig ja.
Ik doe een moord voor zo'n Dratini.
Bij Steel Wing ben je fucked, met Hyper Beam erbij mag je van een brug springen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Zul je zien dat ik een shitty aanval combo krijg.
Steel Wing / Dragon Claw. RIPquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Zul je zien dat ik een shitty aanval combo krijg.
Niet het Nattekat-excelsheet gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
Even door de cp calculator gehaald. Als het goed is komt daar uit:
Een dragonair van 927-963, en daarna:
Een dragonite van 1881-2003.
Lijkt me prima.
Hyper Beam is kutter.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Steel Wing / Dragon Claw. RIP
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hyper Beam is kutter.
Verschil tussen de twee als aanvaller is nihil, als defender is Dragon Claw de betere.
Ja wat is t nou, hyper Bram of dragon claw?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet het Nattekat-excelsheet gebruiken
[ afbeelding ]
Dragon Claw heeft zelfs een veel grotere kans op een critical strikequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach met Steel Wing als basis aanval is hij me sowieso geen stardust waard. Wat wel jammer is want ik heb maar 1 leuke Dragonite nu.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listquote:Pros:
Very strong defender against Vaporeon.
Highest base stats of any Pokemon currently available.
Incredibly high CP adds a psychological deterrent.
Resistance to Fire, Water, and double resistance to Grass cover most of the popular attackers.
Cons:
Double weakness to Ice leaves him highly vulnerable to Lapras and to a lesser extent Dewgong and Cloyster.
Optimal Moveset
Steel Wing + Dragon Pulse
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
De enige lijst die ik voor geen meter vertrouw.quote:Gym Defense takes the calculated Gym Weave Damage over 100s and multiplies by Tankiness to arrive at a ranking of how much damage a Pokémon will output when defending a gym. "Gym Weave Damage" is an approximation of damage output while defending a gym determined by taking into account the fact that gym defenders wait 2 seconds before initiating any attack after the first two.
Ah leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
Even door de cp calculator gehaald. Als het goed is komt daar uit:
Een dragonair van 927-963, en daarna:
Een dragonite van 1881-2003.
Lijkt me prima.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Steel Wing ben je fucked, met Hyper Beam erbij mag je van een brug springen.
Ik evolueer maar voorlopig niet. Te koud om van een brug te springen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list
En die van mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdAlleen zit die nu al 3 weken vast in een gym
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.
Bag spacequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja... ik heb eindelijk 200 coins en geen idee wat ik er mee moet.
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Nu rest nog de vraag... wat te upgraden?
Doorsparen voor 8 lucky Eggsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Ik zou er 2 lures van kopen, en dan die gebruiken op een plek waar je er 2 tegelijk aan kunt zetten. Het best op een plek waar veel magikarps spawnen, dan heb je het meest kans op dratini's en andere water pokemon + je heb in een half uur 2000 stardust.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Zeker, maar als ie eenmaal een paar weken staat wil ik m eigenlijk ook wel een keer boosten.. meer het idee denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huis
Waarom doe ik dit?![]()
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?
Dus elk uur ga je naar buiten?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.
Hij zit er alleen niet altijd, nu 's avonds wat meer dan overdag.
Yup.quote:
Bag upgrade denk ik. Geen weer om een half uur buiten te gaan bivakerenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu met die 200 coins doen?
Persoonlijk koop ik altijd incubators, maar in jouw situatie is een bagupgrade natuurlijk wel handig. Zeker als je af en toe een reisje maakt naar een plek met veel stops. Oja van de week voor eerst dat ik geen revives meer hadquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel ook nog wat ik ga doen, ik heb 2 dragonairs van 800, maar misschien dat ik eerst nog een goede dratini op pimp.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volmondig ja.
Ik doe een moord voor zo'n Dratini.
Een tijd terug zaten ze heel veel in Vondelpark en Rembrandpark, maar heb het toen beetje laten lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Wel chill dat je op geode werkplekken zit danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het dagelijks level werk ik veel te veelMaar als er niet te veel afspraken zijn kan ik tijdens het werken pogo aanlaten op de telefoon, en dan zit ik op beide werklocaties precies tussen twee stops en een veelvoud aan spawns
Het echte kilometerwerk is vooral van en naar werk toe. Ik loop rustig 5 kilometer om als ik kilometers wil pakkenEn daarnaast voel ik me niet schuldig over geregistreerde meters als ik de bus pak ofzo
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Drowzee spawn op het werk is veranderd in een... Drowzee spawn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Een zak lucky eggs heeft ook wel wat vind ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:47 schreef Norrage het volgende:
Ik geef mijn muntjes louter aan incubators uit. Ik zie het nut van de rest niet. Behalve grote bag misschien als je veel naar kijkduin gaat maar dat doe ik niet.
Maar ik geef geen geld uit. Al heb ik in een ver verleden 550 muntjes besteld. En 400 daarvan in mijn broekzak aan incense uitgegeven. dus ik doe dat nooit meer :p
Je gekochte incubators besteden aan 2km eieren is natuurlijk zonde van het geld. Gebruik ze puur voor 5 en 10 km.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ik
Vooral omdat ik nooit langer dan een uur in een gym zat.
Hier heb ik ook last van. Steeds maar weer zelfde soort pokemon. Maar ja, is wel extra xp en de pokemons die uit eitjes komen zijn wel altijd amazing of strong pokemon.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Maar na een 3e fucking Magmar uit een 10km ei dacht ik ineens, WAAR DOE IK HET VOOOOOOOOOOOOOOOHR!
Ik denk er ook over om dat een keer te doen. Alleen nodigt het weer en de kou niet uit om naar buiten te gaan, dus heb ik aan muntjes ook niet zo veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Doen of niet?
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:51 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..
Ik loop ook best veel, dus als ik dan gelijk 4 eitjes kan uitbroeden ipv 1, is dat ook best veel xp en meer pokemons.
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
Nog 21 candy en ik kan evolven naar Vileplume, hopen op een goede movesetquote:Calculator results for Gloom
Perfection
1 possible IV combinations – perfection range of:
98%
Possible IVs 1 results
Level Attack Defense Stamina Percentage perfect
20 15 15 14 98%
Ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgradequote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:13 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik speel dit spel sinds 18-7 en heb tot nu toe maar 180 coins kunnen sparen.
150 uitgegeven aan een incubator en dat was het
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).
Nu zit ik sinds gisteren in 3 gyms en ik vind dat ik het wel heb verdiend om dat ff een weekje vol te houden
Voor mij is dat ook pas sinds de laatste update mogelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een gym gezeten dat ik voor een tweede keer coins kon innen.
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel sinds 12-7 en tot nu 270 coins bij elkaar gekregen. 200 uitgegeven aan een bagupgrade
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben ruim een maand later begonnen, maar ik cash dagelijks 50 of meer. Al merk ik dat ik ook wat minder fanatiek begin te worden. Een van 'mijn' gyms is vanmorgen overgenomen en ik heb geen zin om vandaag nog die kant op te gaan. Dan wellicht een keer genoegen met minder.
Welke lvl ben jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als een gym hoger dan level 3 is, ga ik niet eens proberen om 'm te veroveren. Ook als ze richting of over 2000 cp gaan,heeft het voor mij geen nut om een poging te wagen.
Vandaag al 3 keer een pikachu op de radar, bleek dus op het kruispunt te zitten hier vlakbij waar eerst die cubone zat en later de gastly.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wilde Vaporeon.Maar na 1 bal gelijk gevlucht.
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn bevindingen:
Charmander-nest op werk -> Cubone
Mankey-nest op verlaten grasveld Corpus -> Omanyte
Nu eens kijken wat er met het vermoedelijke Scyther-nest en de vermoedelijke Omanyte-spawn gebeurd is.
Beetje jammer dat ik voor een Omanyte midden op een grasveld moet wandelenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer van Charmander zeg, Omanyte is dan wel weer tof.
21, maar mijn sterkste Pokémon qua cp is 1237 en nummer 2 zit op 1085.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |