Persoonlijk koop ik altijd incubators, maar in jouw situatie is een bagupgrade natuurlijk wel handig. Zeker als je af en toe een reisje maakt naar een plek met veel stops. Oja van de week voor eerst dat ik geen revives meer hadquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja... ik heb eindelijk 200 coins en geen idee wat ik er mee moet.
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Nu rest nog de vraag... wat te upgraden?
Ik twijfel ook nog wat ik ga doen, ik heb 2 dragonairs van 800, maar misschien dat ik eerst nog een goede dratini op pimp.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volmondig ja.
Ik doe een moord voor zo'n Dratini.
Een tijd terug zaten ze heel veel in Vondelpark en Rembrandpark, maar heb het toen beetje laten lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Wel chill dat je op geode werkplekken zit danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het dagelijks level werk ik veel te veelMaar als er niet te veel afspraken zijn kan ik tijdens het werken pogo aanlaten op de telefoon, en dan zit ik op beide werklocaties precies tussen twee stops en een veelvoud aan spawns
Het echte kilometerwerk is vooral van en naar werk toe. Ik loop rustig 5 kilometer om als ik kilometers wil pakkenEn daarnaast voel ik me niet schuldig over geregistreerde meters als ik de bus pak ofzo
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Drowzee spawn op het werk is veranderd in een... Drowzee spawn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:24 schreef Rabieluh het volgende:
Blijkbaar is er een migration geweest.
https://m.reddit.com/r/Th(...)ation_just_happened/
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen geld uitgeven aan dit spel, maar via gyms aan coins komen. Jammer genoeg gaat dat nog niet zo snel, vooral ook omdat ik vaak geen tijd en zin heb om ruim een halfuur bij een gym te staan met dit weer
Nu wil ik denk ik toch een tientje investeren om in ieder geval een aantal incubators te kopen. Ik ben nu trouwens eind lvl 23.
Doen of niet?
Een zak lucky eggs heeft ook wel wat vind ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:47 schreef Norrage het volgende:
Ik geef mijn muntjes louter aan incubators uit. Ik zie het nut van de rest niet. Behalve grote bag misschien als je veel naar kijkduin gaat maar dat doe ik niet.
Maar ik geef geen geld uit. Al heb ik in een ver verleden 550 muntjes besteld. En 400 daarvan in mijn broekzak aan incense uitgegeven. dus ik doe dat nooit meer :p
Je gekochte incubators besteden aan 2km eieren is natuurlijk zonde van het geld. Gebruik ze puur voor 5 en 10 km.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik dacht er ook zo over en heb er al een euro of 70 zo inzitten geloof ik
Vooral omdat ik nooit langer dan een uur in een gym zat.
Hier heb ik ook last van. Steeds maar weer zelfde soort pokemon. Maar ja, is wel extra xp en de pokemons die uit eitjes komen zijn wel altijd amazing of strong pokemon.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wat geld uitgegeven aan incubators, maar ik denk eigenlijk steeds meer "waarom?". De dingen die je echt wil hebben komen amper uit eieren. Weedles, Caterpies, af en toe iets nuttigs waarmee je een gewilde evolutie kunt maken.
Maar na een 3e fucking Magmar uit een 10km ei dacht ik ineens, WAAR DOE IK HET VOOOOOOOOOOOOOOOHR!
Ik denk er ook over om dat een keer te doen. Alleen nodigt het weer en de kou niet uit om naar buiten te gaan, dus heb ik aan muntjes ook niet zo veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:42 schreef Highlighter het volgende:
Doen of niet?
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:51 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ja precies dit dus. Bij een hoge gym heb ik nooit zin om moeite te doen. Bij een lage gym ben ik er binnen een uur weer uit. Zo gaat het sparen heel traag..
Ik loop ook best veel, dus als ik dan gelijk 4 eitjes kan uitbroeden ipv 1, is dat ook best veel xp en meer pokemons.
Dat had ik dus ook continue. HIer was het in de pauze vlug 1 of 2 gyms overnemen, vlug coins pakken en weer door. Bij de hogere level haalden we het niet eens meer om te doen en zat je op 30 / 40 muntjes in de week (max).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geluk als ik meer dan 20 coins per week haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |