quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listquote:Pros:
Very strong defender against Vaporeon.
Highest base stats of any Pokemon currently available.
Incredibly high CP adds a psychological deterrent.
Resistance to Fire, Water, and double resistance to Grass cover most of the popular attackers.
Cons:
Double weakness to Ice leaves him highly vulnerable to Lapras and to a lesser extent Dewgong and Cloyster.
Optimal Moveset
Steel Wing + Dragon Pulse
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens pogomoves zou steel wing / dragon pulse de beste defense moveset zijn. Maar we zijn er hier nog niet helemaal uit waarom pogomoves dat nou eigenlijk vindt.
De enige lijst die ik voor geen meter vertrouw.quote:Gym Defense takes the calculated Gym Weave Damage over 100s and multiplies by Tankiness to arrive at a ranking of how much damage a Pokémon will output when defending a gym. "Gym Weave Damage" is an approximation of damage output while defending a gym determined by taking into account the fact that gym defenders wait 2 seconds before initiating any attack after the first two.
Ah leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
Even door de cp calculator gehaald. Als het goed is komt daar uit:
Een dragonair van 927-963, en daarna:
Een dragonite van 1881-2003.
Lijkt me prima.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Steel Wing ben je fucked, met Hyper Beam erbij mag je van een brug springen.
Ik evolueer maar voorlopig niet. Te koud om van een brug te springen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Steel Wing / Dragon Claw. RIP
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list
En die van mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één ultieme gymdefender, en dat is mijn Lapras.
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik een beest van een Arcanine voor, werkt altijdAlleen zit die nu al 3 weken vast in een gym
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Die van mij zit ook alweer weken in dezelfde gym. En dat is al een keer eerder gebeurd, toen heb ik iemand anders hem eruit laten halen.
Bag spacequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja... ik heb eindelijk 200 coins en geen idee wat ik er mee moet.
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Nu rest nog de vraag... wat te upgraden?
Doorsparen voor 8 lucky Eggsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Heb een nutteloze Tentacruel in een dode lvl10 gym staan, dus hopelijk snel de 200 weer terug.
Ik zou er 2 lures van kopen, en dan die gebruiken op een plek waar je er 2 tegelijk aan kunt zetten. Het best op een plek waar veel magikarps spawnen, dan heb je het meest kans op dratini's en andere water pokemon + je heb in een half uur 2000 stardust.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Zeker, maar als ie eenmaal een paar weken staat wil ik m eigenlijk ook wel een keer boosten.. meer het idee denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom? Gratis coins zijn toch altijd leuk..
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Boh, wat laat die Kabuto zich weinig zien.. 2-3x per dag.
Met dit tempo wel aan het eind van mijn vakantie een Kabutops.
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
*springt op de fiets, fietst 500m door de stromende regen, vangt Kabuto en fietst keihard weer terug naar huis
Waarom doe ik dit?![]()
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je weet precies waar je moet zijn? En dat buiten de sightingsradar?
Dus elk uur ga je naar buiten?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Yep. :xx:45, 2de lantaarnpaal na een uitrit en net iets buiten mijn sightings.
Hij zit er alleen niet altijd, nu 's avonds wat meer dan overdag.
Yup.quote:
Bag upgrade denk ik. Geen weer om een half uur buiten te gaan bivakerenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:11 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu met die 200 coins doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |