Ja, die dingen verpesten mijn 10km eieren, DaMart!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje aan mij geven hoor, ik ben dat beest echt nog nooit tegengekomen.
Dat was een van mijn eerste 5 km eierenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
ook echt nog nooit gezien, ook niet in gymsDenk ik de enige van alle pokemon. Tangela kwam ik laatst op de radar tegen, anders had die ook nog meegeteld.
Die vind je wel weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:51 schreef Rabieluh het volgende:
Bijna een magikarp met een iv van 97.8% weggegooid.
Nou, ik heb bij elkaar zo'n 730 magikarp candy vergaard en in al die tijd heb ik er geen gevonden met zo'n hoog IV (of het moet zo'n magikarp met een cp lager dan 130 zijn geweest, die check ik niet).quote:
Ik heb momenteel reeds twee (redelijk) goede Magikarp, maar nog lang niet genoeg candy voor überhaupt ook maar één evolutie. Ik heb nog nooit een Magikarp gevangen met een cp hoger dan 129.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou, ik heb bij elkaar zo'n 730 magikarp candy vergaard en in al die tijd heb ik er geen gevonden met zo'n hoog IV (of het moet zo'n magikarp met een cp lager dan 130 zijn geweest, die check ik niet).
Ik zou niet eens weten hoe ik de IV kan berekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
M'n huidige Gyarados heeft een IV van 91.1%
Andere kandidaten zijn:
177CP met 77.8-93.3%
160CP met 86.7-93.3%
Maar die met 97,8% krijgt nu de voorkeur.
Wat is je level?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb momenteel reeds twee (redelijk) goede Magikarp, maar nog lang niet genoeg candy voor überhaupt ook maar één evolutie. Ik heb nog nooit een Magikarp gevangen met een cp hoger dan 129.
level 21quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is je level?
Met net 28 is mijn hoogste nu 178.
Ik gebruik tegenwoordig een overlay app (IV & Toolkit for Pokemon Go).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik de IV kan berekenen.
Zal die eens zoeken, thanks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig een overlay app (IV & Toolkit for Pokemon Go).
Kan kloppen in Amsteram zie ik laatste dagen veel zeepaardjesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees net dingen over nieuwe spawnpoints en ook over mogelijke spawnveranderingen.
Dat zijn meer dan degelijke vissies.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magikarp met 129cp is 86,7 % - 93,3% (Att13-14, Def10-14, Sta15)
Magikarp met 127cp is 93,3% (Att12, Def15, Sta15)
Dat dacht ik ook, heb alleen nog maar 168 candy.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn meer dan degelijke vissies.
Komt wel weer, ik liep vorige week nog tegen een Eevee op met 15/14/10 als stats.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Sinds de update dat die bug is gefixed dat pokedex nummer gelijk was aan attack IV ben ik geen goede magicarp meer tegen gekomen. Ook hoge Eevee's zijn zeldzamer geworden. 1204 magicarp candy heb ik nu al en nog steeds geen hoge IV gevonden.
Pokedex nummer? Waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Sinds de update dat die bug is gefixed dat pokedex nummer gelijk was aan attack IV ben ik geen goede magicarp meer tegen gekomen. Ook hoge Eevee's zijn zeldzamer geworden. 1204 magicarp candy heb ik nu al en nog steeds geen hoge IV gevonden.
Nice! Ik had hier drie spawns.. nu opeens maar 1quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
knip
Ik heb de vangsten thuis eens bijgehouden.
Ben je dan niet gewoon iets te kritisch? Ik heb wel eens met die IV's gerommeld, maar toen eigenlijk besloten dat ik niet op die manier met het spel bezig wou zijn. Als mijn teamleader hem amazing vindt en blown away is door de stats én het heeft een hoge cp, dan ben ik tevreden. En van mijn 3 gyaradossen zijn er twee echte gymkillers en de derde is een redelijke defender, met zijn stomme twister. In ieder geval heb ik hem vrij hoog weg kunnen stoppen in een lvl 10 gym... Moraal: misschien moet je niet wachten op de perfecte magikarp.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ja dat was toen, dat hoe hoger de pokedex nummer is, hoe hoger de kans op goede attack IV's.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pokedex nummer? Waar?
[..]
Nice! Ik had hier drie spawns.. nu opeens maar 1snap niet waar de andere pokemon blijven
En mijn gymrun was ook niet heel succesvol, heb maar gecasht op 6. Blauwe level 9 gym naar 3 gekregen, en toen kon ik met geen mogelijkheid meer doorvechten. Error error error.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |