Dat is niet met Pokemon Go toch??quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat een Haunter doet tegen een Snorlax. Met de 0x van normal aanvallen
Weet niet of t al gemeld is, maar bij training wordt niet de cp maar level trainer aangepast. Dus ben jij level 12 en iedereen is 10 levels hoger worden de levels van de anderen naar beneden gehaald.(wat dus invloed heeft op de max cp van de pokemon) Ben jij hetzelfde level als iedereen in de gym gebeurt er niks, en als je hoger bent ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Mythe ontkracht: met 6 10CP Rattata's kan je niet een 2000CP Pokemon verslaan.
Bij mij maakte het niet uit wat mijn hoogste pokemon is, die Snorlax bleef 16xx.
Waar dat dan? Ook al bekend waarin ze veranderen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees net dingen over nieuwe spawnpoints en ook over mogelijke spawnveranderingen.
Ik zal mijn achtertuin eens in de gaten houden vandaag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik lees net dingen over nieuwe spawnpoints en ook over mogelijke spawnveranderingen.
Als je een quick attack hebt die je heel snel kan uitvoeren als mens, zoals Bite, dan is dat heel handig voor aanvallen om snel de zware charge attacks op te bouwen (zoals Hydropump). Maar als defender wordt diezelfde quick attack maar half zo snel uitgevoerd. Als defender is het dus beter om een iets langzamere quick attack te hebben, want die gaat dan even snel als een snelle quickattack maar hogere damage per second. En vaak is een iets snellere charge attack weer beter voor defense omdat de langzame zware attacks te langzaam opbouwen (en dan is de defender vaak al dood), en omdat die als mens makkelijk te dodgen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?![]()
Ik vind dat net te snel gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Rabieluh het volgende:
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat net te snel gaan.
Maar linkje?
Wat doe jij in het dagelijks leven eigenlijk behalve Pogo? Serieuze vraag, je broedt zoveel eieren uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De gele gym was weer rood en nu net door blauw gepakt
Zo voor het cashen maar naar buiten en er nog even 2 gyms bij pakken, dan heb ik weer genoeg voor een incubator. Die van gisteren is al met het laatste eitje bezig
In het dagelijks level werk ik veel te veelquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven eigenlijk behalve Pogo? Serieuze vraag, je broedt zoveel eieren uit!
ook echt nog nooit gezien, ook niet in gymsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje aan mij geven hoor, ik ben dat beest echt nog nooit tegengekomen.
Ik kwam vanmorgen een seel tegen in huis, en later een squirtle. Best grote verandering tov wat er eerder kwam.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.
https://www.reddit.com/r/(...)ts_been_added_again/
Vooralsnog alleen kleine veranderingen.
Alle? ook de regionale?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over werk gesproken: Ik werd gister afgetroefd door een level 28 studentje bij ons die gewoon alle pokemon op de laatste starter evoluties na al heeft
Ze mogen wel iets doen aan die Ratatta en Pidgey spawns in mijn huis, maar er eens iets leuks van (Dratiniquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De vorige migration kwam al na 9 dagen, dat was pas bizar snel.
https://www.reddit.com/r/(...)ts_been_added_again/
Vooralsnog alleen kleine veranderingen.
Nee, op Mime na tel ik die niet mee.quote:
oh ok, ik dacht al.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, op Mime na tel ik die niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |