Bubble - Hydropump schijnt een beest te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
Heb overigens net een Poliwrath met Bubble en Ice Punch evolved, eens opzoeken of dat wat is. Ik vind Poli's best kut om tegen te vechten. (ik heb er ook een met mud shot - submission en een met bubble - submission).
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Waarom ben ik ook al weer stardust aan het verspillen aan een misvormde Dragonite?
Steel wing en Hyper beam zijn nou niet echt aanvallen die wat doen
Vooral steel wing. Compleet nutteloos tegen 80% van de gymdefenders.
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.
Voor een defender wil je steel wing / dragon pulse.
Maar Hydropump is zo makkelijk te dodgen, dit is uit eigen ervaring dan natuurlijk, maar als een pokemon een ongewone charge attack heeft als submission dan wil ik de dodgewindow wel eens missen. Net als dat een Slowbro met 2 psychic attacks die de beste defender is, maar iedereen valt die aan met een bug pokemon of een dragonite denk ik, heeft die slowbro opeens Ice Beam dan is dat wel een nare verrassing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bubble - Hydropump schijnt een beest te zijn.
http://www.pogomoves.com/(...)&charge=Hydro%20Pump
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.
Hmmm... goed punt. Soms is pogomoves wel vaag met z'n adviezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel wing is not very effective tegen zo'n beetje alle pokemons die er zijn.
Mijn Dragonite heeft ook die comboquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%
Lelijke copy paste maar qua damage aanvallend zit hij dus op 80% van alle pokemon, its something!
64% dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Steel Wing Hyper Beam 1410 1125 352500 80% 80%
Lelijke copy paste maar qua damage aanvallend zit hij dus op 80% van alle pokemon, its something!
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Steel wing schijnt wel de beste defense move te zijn, maar hyper beam wil je weer niet als defense move. Dus sja, die dragonite is het net niet inderdaad.
Voor een defender wil je steel wing / dragon pulse. Voor een attacker juist dragon breath / hyper beam.
Dragonpulse beukt als een malle, als ik die miste met m'n cloyster of ice beam Golduck dan was het gevecht wel klaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:31 schreef Molurus het volgende:
Mijn dragonite heeft dragon breath / dragon pulse. Ook niet de allerbeste moveset, maar ben er prima tevreden mee.
Ik kan wel wat factoren bedenken.. als attacker wil je gewoon de move die de meeste damage doet. Maar als defender kan het handig zijn om juist een wat snellere move te hebben zodat de (in dat geval menselijke) aanvaller vaker moet dodgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar echt eea gemist, maar ik snap niet waarom de ene move beter zou zijn als defensie en de ander als attacker?![]()
Ja, dat maakt mijn dragonite ook weer beter als defender.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dragonpulse beukt als een malle, als ik die miste met m'n cloyster of ice beam Golduck dan was het gevecht wel klaar(met een verschil van 600 cp ofzo).
Noem één defender waar hij 1,2x damage doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je hem alleen voor defense wil gebruiken wel ja.
En fairy ook? Niet dat iemand daar ooit mee gaat aanvallen naturlijk. Maar meestal pakt men toch wel een Lapras tegen een Dragonite lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één defender waar hij 1,2x damage doet
Enkel leuk tegen Lapras, verder zal er vaak een not very effective verschijnen.
Hij is gewoon knudde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En fairy ook? Niet dat iemand daar ooit mee gaat aanvallen naturlijk. Maar meestal pakt men toch wel een Lapras tegen een Dragonite lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |