Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traintquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is meer een gebrek aan idee en scherpte dat het lijkt alsof er goed verdedigd wordt volgens mij, allebei lijkt het nergens naar
haat aan reclame swsquote:
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende: [..] echt zo niet aantrekkelijk als je zo praat
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannen
Ies haramquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
beetje vrij neuken moet kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagdquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagd
ze worden inderdaad afgetroefd, maar spelen allebei op een dermate laag niveau dat het niet veel uitmaakt tot dusverquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traint
oeh dit geeft mij dan weer een bonerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja toch, verboden is goed.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oeh dit geeft mij dan weer een boner
Matige uitzending tot nu toe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel een bamischijf lusten bohh
zo'n lekkere veganquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel een bamischijf lusten bohh
en hoe kom jij aan een range ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee inderdaad, niet geheel toevallig zijn de ploegen die tenminste weten wat ze doen ook aan de kop in PL. City, Spurs, Arsenal, Everton, Southampton en Liverpool. Alleen United en Chelseaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze worden inderdaad afgetroefd, maar spelen allebei op een dermate laag niveau dat het niet veel uitmaakt tot dusver
jaquote:
ja ben er al maar de vlucht viel me alles meequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sterkte, hopelijk overleef je de vlucht. je was zenuwachtig toch?
Bleef het maar zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef Fylax het volgende:
wtf ik had topic niet meer in AT
goedeavond
Veel plezier daar.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
vanmorgen om half 10 vertrokken en ben net pas in het appartement ;s
trein in NL had vertraging, trein in BE had vertraging
mochten wel gratis bij de nooduitgang zitten![]()
daarna slechts 100 euro extra hoeven te dokken bij het auto huren
je ging niet vliegen?!quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
teringquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
behoorlijk jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matige uitzending tot nu toe.
wist de code van m'n creditcard niet meer dus moest extra verzekering zonder deposit afsluitenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringleuk begin van de vakantie
futiliteiten in aanloop naar de esthethiek van Spanjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringleuk begin van de vakantie
moest net 2,5 uur rijden vanaf Alicante naar ons huisje maar in het donker is alles niet om aan te zien ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
futiliteiten in aanloop naar de esthethiek van Spanje
nou kun je je inbeelden hoe mooi het isquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
moest net 2,5 uur rijden vanaf Alicante naar ons huisje maar in het donker is alles niet om aan te zien ;s
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
wist de code van m'n creditcard niet meer dus moest extra verzekering zonder deposit afsluiten
oh okequote:mja 100 euro lig ik niet echt wakker van tbh
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartje
[..]
oh oke
mag ik dan ook wat geld
zou investeren in Surinaamse valutaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Al komt er deze week nou eindelijk een nieuw bod dan koop ik ook een range
preciesquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beter allemaal lage uitkering.
Minder te spenderen.
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?quote:
Waarom ontwijk jij mijn vraag hoe het met je gaat? Godverdomme kerel. Ik maak me zorgen.quote:
opties zijn voor smerige kapitalistenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Ga gewoon wegquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:45 schreef KomVissen het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de fouten die ik gemaakt heb. Ik ben blij dat jullie begrip kunnen tonen en inzien dat ik slechts mens ben. Ik heb het gemist, jullie gemist. Het leven gemist. Sinds ik terug ben merk ik dat er veel is veranderd. Ik hoop dat jij nooit veranderd..
wist dat ik op jou kon rekenenquote:
oh had ik niet gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ontwijk jij mijn vraag hoe het met je gaat? Godverdomme kerel. Ik maak me zorgen.
Letterlijk al m'n geld zit al in delta lloydquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou investeren in Surinaamse valuta
8,5 = 1¤ gisteren
Nu al 7,8 = 1¤
oke dan gewoon afmaken die hapquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
opties zijn voor smerige kapitalisten
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist dat ik op jou kon rekenen
[..]
oh had ik niet gezien
wrm maak je je zorgen
Wat als je ouders het zelf willen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Ja, maar dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
haags had waarschijnlijk een andere tt
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als je ouders het zelf willen?
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.quote:
kiek dat onderbuikje gaan danquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, moe... verkeerd gelezen... toch eens naar de dokter...quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er staat toch optie, maar je wil al gelijk matten
ik lees jouw posts gewoon niet graag;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
Ins_bluepillquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik lees jouw posts gewoon niet graag;s
maar nu "ontwijk" je mijn vraag ook
met daarna de priester om een veilig plekje in de hemel af te kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
Zie het al voor me. Van die huis aan huisverkopers om bejaarden hun levenseinde aan te smeren.
mja alles draait om geld uiteindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
maar dat soort shit invoeren met als doel andere dingen bekostigen is idd iets wat je niet moet willen
waarom vraag je het dan 3 keerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan 3 keer
niet echt logisch dit haags
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, zullen we het leuk houden? Ik heb verse koffie gezet.
Senseo.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinken
jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.
En steeds een andere TT willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
haags en aandacht, een dagelijks terugkerend ritueel
eyyquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
En steeds een andere TT willen hebben
ik denk nog steeds dat jij een andere TT hadquote:
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden troosten elkaar dan
die filters zijn juist leukkkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, ik weet nu dus wat snapchat is... toen ik het uitvond heb ik uit frustratie en ongeloof mijn laptop vernietigd... Was een kei lieve laptop
Ja, dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat jij een andere TT had
oh ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rockquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
Wist ik welquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezegd.
eheheh ;p ;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rock
Is van papa zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit voor etnische profilering ;s
Was ook niet VOOR jou bedoeld... maar MIJN beat wanneer IK NU NAAR JE TOE KOM..quote:
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat toch, mensen die in de avond nog koffie drinken en daarna gewoon in slaap kunnen vallen.
quote:
ik kom NU naar je toe...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
denk nie dat t dan beter klinkt ;s
Mij ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...
Zelfs dan slaap ik niet in.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...
oh vandaar zo langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was ook niet VOOR jou bedoeld... maar MIJN beat wanneer IK NU NAAR JE TOE KOM..
jeetje zeg
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...quote:
tolerantiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat toch, mensen die in de avond nog koffie drinken en daarna gewoon in slaap kunnen vallen.
Zieke dissquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar zo langzaam
matcht met het tempo van je looprekje
hnnnnnnnnnnnnng.....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar zo langzaam
matcht met het tempo van je looprekje
geeft niks johquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...
Het wordt morgen koud en regenachtig... buiten dan he.quote:
black coffee mattersquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
bsh plz![]()
![]()
Ik krijg rambammigraine als ik geen koffie drink.
oh okequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
bsh plz![]()
![]()
Ik krijg rambammigraine als ik geen koffie drink.
Niet zo lekker....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...
Ook naar jou kom ik nu toe. Vervelend mannetje dat je d'r bent...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet zo lekker....
Gewoon helemaal niet.
laat m maar eens zien dat je 'helemaal niet' functioneertquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook naar jou kom ik nu toe. Vervelend mannetje dat je d'r bent...
stuur hem naar mij en ik remix hem liovequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
denk nie dat t dan beter klinkt ;s
pfiewquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie hou ik voor de gek, de badkamer is al te ver...
Komen jullie goed weg
weenie, vind koffie sws maar smerigquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef Myrr het volgende:
Sowieso leeftijd. Ken alleen (semi) bejaarden die het doen.
Hij zal wensen dat hij nooit de 45.387 betekenissen van het Oud-Zimbabwaanse voegwoord m'kalonkobwmanidoro had gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat m maar eens zien dat je 'helemaal niet' functioneert
alsof het dan niet je neus uitkomtquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso wil ik later een barbecuehoek
Elke dag barbecueen toch
Vleesquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het dan niet je neus uitkomt
inb4 zeerquote:
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatochquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, vind koffie sws maar smerig
rip tandglazuur.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatoch
okequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
heb seizoen 1 shield gebinged
vond het niet zoveel aan tbh
maar voel wel een grote leegte atm
door agent coulson wil ik wel verder kijken opzich, wat een prachtvent
Vast wel een keer als je dat in de winter doet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het dan niet je neus uitkomt
ook nie eiglk ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatoch
Dus ik hoef echt geen bestelling voor je opnemen in Zuid amerika?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, vind koffie sws maar smerig
ja, appelsapquote:
quote:
DP heeft toch al geen tanden meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Appelsap is trouwens HEULEMAAL RIP tandglazuur.
Ik wil wel iets bestellen uit Zuid Amerika.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus ik hoef echt geen bestelling voor je opnemen in Zuid amerika?
Had ik al gepost hè. Ontcijfer zelf even:quote:
doe normaal ibahesj leest meequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus ik hoef echt geen bestelling voor je opnemen in Zuid amerika?
Bacoquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
ColaKoffie, water, melk, chocolademelk, whisky en bier
Dit zegt mij echt geen ene kut.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had ik al gepost hè. Ontcijfer zelf even:
TAF EHRD 171659Z 1718/1824 21009KT 9999 SCT020 PROB30 TEMPO 1718/1803 7000 -SHRA SCT020CB BECMG 1810/1812 20013KT 7000 RA BKN012 TEMPO 1810/1814 24015G25KT 4000 SHRA BKN010 BKN015CB PROB30 TEMPO 1812/1814 TSRA BECMG 1813/1815 28010KT 9999 NSW SCT020 PROB30 TEMPO 1820/1824 29016G26KT 6000 -SHRA SCT020CB
melkquote:
Hahahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef het barbecue weer een dikke 10.
testosteronbommetje gespotquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ja
[..]
en jou standaard PI is ook bloedirritant
je snapt het niet
KLB / Standaard PI's.
ik had jouw kustgebit stiekem van het aanrecht gepakt ;$quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ho eens even. Als Deadprez geen tanden heeft, waar heeft hij dan mee in mijn oorlelletje gebeten toen onze rummikupsessie wat uit de hand liep?
Rustig, ik neem voornamelijk eigen souvenirs mee, het zullen wel weer t-shirts en koffiemokken worden en een miniatuur feestbusjequote:
HURRR 60589 DURRRR 83958302quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TAF EHRD 171659Z 1718/1824 21009KT 9999 SCT020 PROB30 TEMPO 1718/1803 7000 -SHRA SCT020CB BECMG 1810/1812 20013KT 7000 RA BKN012 TEMPO 1810/1814 24015G25KT 4000 SHRA BKN010 BKN015CB PROB30 TEMPO 1812/1814 TSRA BECMG 1813/1815 28010KT 9999 NSW SCT020 PROB30 TEMPO 1820/1824 29016G26KT 6000 -SHRA SCT020CB
Vlegel!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had jouw kustgebit stiekem van het aanrecht gepakt ;$
Bedankt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Bedankt Hans. Zou solliciteren als weerman als ik jou was.
Waarom snel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan dit zo tyfuslang duren?
Ik ben hier geen 24/7 of zo.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
dat is wel echt zika nastyquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had jouw kustgebit stiekem van het aanrecht gepakt ;$
Commander Keane schijnt wel OK te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Zit te denken aan een nieuwe game pc te kopen... Wil Witcher 3 nl best graag spelen. Misschien zoiets?
noem je etto nu nastyquote:
quote:
Best wel bizar hoe ver we zijn gekomen in slechts 15 jaar. Zo'n ultra gamepc van toen past nu gewoon in je broekzak.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Commander Keane schijnt wel OK te zijn.
nee joh, prof en ik zijn matties... dat zou hij nooit doen.quote:
Haha. Ja zo lekker onder de dekens. Hmmmmquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet Noel ook vaak toch?
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saaiquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
Oké man jullie zijn saai ik ga douchen joe.
bedankt hansquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
Oké man jullie zijn saai ik ga douchen joe.
Hij weet de joodjes wel lekker te vergassen ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha. Ja zo lekker onder de dekens. Hmmmm
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saai
daar was ik irl bij toen boedha dat zei..quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saai
niet leukquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij weet de joodjes wel lekker te vergassen ja.
zeg je nu dat etto niet schoonmaaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
neh andermans kunsttanden inclusief resten
Die aangeboden Landrover zit zeker vol met zaad en squirtvlekken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent soms ook wel een enorm stookolie-eliand he...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg je nu dat etto niet schoonmaakt
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij weet de joodjes wel lekker te vergassen ja.
matras kopen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die aangeboden Landrover zit zeker vol met zaad en squirtvlekken.
vieze stoker krijg een gezwelquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg je nu dat etto niet schoonmaakt
nee joh hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent soms ook wel een enorm stookolie-eliand he...
Ja duhquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:16 schreef Oberkullie het volgende:
Jeetje wat is laminaat laten leggen nog duur
Op maandag 17 oktober 2016 22:16 schreef Myrr het volgende:
Gewoon zelf doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:16 schreef Oberkullie het volgende:
Jeetje wat is laminaat laten leggen nog duur
Heb een keer drie dagen in de thuiszorg gewerkt. Kon het echt niet langer handelen zulke onderbroeken op te hangen...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
koop ook altijd tweedehands onderbroeken met een gele kring
Iemand lief aankijken. Vloer leggen is echt in een dag gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben een meisje, ik wil niet dat mijn nagels breken.
lijkt me ook verschrikkelijk. heel nobel werk, maar man wat moet dat ook gore momenten opleverenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een keer drie dagen in de thuiszorg gewerkt. Kon het echt niet langer handelen zulke onderbroeken op te hangen...
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
heb je geen mattie die het voor je doetquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou nu liever een matras uit het drugspand van Ama gebruiken.
Jep, en ik was alleen hulp in huishouden. Respect wel voor verplegers.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me ook verschrikkelijk. heel nobel werk, maar man wat moet dat ook gore momenten opleveren
Heb alleen jullie tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je geen mattie die het voor je doet
een dutch ovenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vader, ooms, broer, neven, buurjongens?quote:
zo'n leuke meid als jij hoeft toch maar met haar vingers te knippen voor een laminaatje?quote:
een handje...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vader, ooms, broer, neven, buurjongens?
Vind zielig, wil bijna m'n vriend langs sturen om je te helpen maar da's raar.
Wat doet je papa voor de kostquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dahh. Wat moet ik als arme student met een auto.
Wat moet 'ie met z'n handquote:
okquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat moet 'ie met z'n hand
Zal condooms in z'n trommeltje doen, maar die haat hij dus inb4 halfbrugje.
heb je aandacht nodig knulquote:
haha moest gniffelen in het knuistjequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst.![]()
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Pleur gewoon een oproep op zo'n Facebook verkoophoek anders?
Anders sexjobs.
Nog steeds matige wedstrijd tot nu toequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha moest gniffelen in het knuistje
Eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds matige wedstrijd tot nu toe
Bah zeg
ik geniet anders met volle teugen, nog even 25 min volhouden graagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds matige wedstrijd tot nu toe
Bah zeg
gohquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een stelletje tokkies bij de rijdende rechter
Klagen over tokkies op tokkiezenderquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:26 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een stelletje tokkies bij de rijdende rechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |