opties zijn voor smerige kapitalistenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Ga gewoon wegquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:45 schreef KomVissen het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de fouten die ik gemaakt heb. Ik ben blij dat jullie begrip kunnen tonen en inzien dat ik slechts mens ben. Ik heb het gemist, jullie gemist. Het leven gemist. Sinds ik terug ben merk ik dat er veel is veranderd. Ik hoop dat jij nooit veranderd..
wist dat ik op jou kon rekenenquote:
oh had ik niet gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ontwijk jij mijn vraag hoe het met je gaat? Godverdomme kerel. Ik maak me zorgen.
Letterlijk al m'n geld zit al in delta lloydquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou investeren in Surinaamse valuta
8,5 = 1¤ gisteren
Nu al 7,8 = 1¤
oke dan gewoon afmaken die hapquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
opties zijn voor smerige kapitalisten
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist dat ik op jou kon rekenen
[..]
oh had ik niet gezien
wrm maak je je zorgen
Wat als je ouders het zelf willen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Ja, maar dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
haags had waarschijnlijk een andere tt
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als je ouders het zelf willen?
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.quote:
kiek dat onderbuikje gaan danquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, moe... verkeerd gelezen... toch eens naar de dokter...quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er staat toch optie, maar je wil al gelijk matten
ik lees jouw posts gewoon niet graag;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
Ins_bluepillquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik lees jouw posts gewoon niet graag;s
maar nu "ontwijk" je mijn vraag ook
met daarna de priester om een veilig plekje in de hemel af te kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
Zie het al voor me. Van die huis aan huisverkopers om bejaarden hun levenseinde aan te smeren.
mja alles draait om geld uiteindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
maar dat soort shit invoeren met als doel andere dingen bekostigen is idd iets wat je niet moet willen
waarom vraag je het dan 3 keerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan 3 keer
niet echt logisch dit haags
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, zullen we het leuk houden? Ik heb verse koffie gezet.
Senseo.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinken
jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.
En steeds een andere TT willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
haags en aandacht, een dagelijks terugkerend ritueel
eyyquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
En steeds een andere TT willen hebben
ik denk nog steeds dat jij een andere TT hadquote:
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden troosten elkaar dan
die filters zijn juist leukkkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, ik weet nu dus wat snapchat is... toen ik het uitvond heb ik uit frustratie en ongeloof mijn laptop vernietigd... Was een kei lieve laptop
Ja, dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat jij een andere TT had
oh ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rockquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
Wist ik welquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezegd.
eheheh ;p ;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rock
Is van papa zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit voor etnische profilering ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |