nou kun je je inbeelden hoe mooi het isquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
moest net 2,5 uur rijden vanaf Alicante naar ons huisje maar in het donker is alles niet om aan te zien ;s
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
wist de code van m'n creditcard niet meer dus moest extra verzekering zonder deposit afsluiten
oh okequote:mja 100 euro lig ik niet echt wakker van tbh
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartje
[..]
oh oke
mag ik dan ook wat geld
zou investeren in Surinaamse valutaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Al komt er deze week nou eindelijk een nieuw bod dan koop ik ook een range
preciesquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beter allemaal lage uitkering.
Minder te spenderen.
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?quote:
Waarom ontwijk jij mijn vraag hoe het met je gaat? Godverdomme kerel. Ik maak me zorgen.quote:
opties zijn voor smerige kapitalistenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Ga gewoon wegquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:45 schreef KomVissen het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de fouten die ik gemaakt heb. Ik ben blij dat jullie begrip kunnen tonen en inzien dat ik slechts mens ben. Ik heb het gemist, jullie gemist. Het leven gemist. Sinds ik terug ben merk ik dat er veel is veranderd. Ik hoop dat jij nooit veranderd..
wist dat ik op jou kon rekenenquote:
oh had ik niet gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ontwijk jij mijn vraag hoe het met je gaat? Godverdomme kerel. Ik maak me zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |