Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traintquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is meer een gebrek aan idee en scherpte dat het lijkt alsof er goed verdedigd wordt volgens mij, allebei lijkt het nergens naar
haat aan reclame swsquote:
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende: [..] echt zo niet aantrekkelijk als je zo praat
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannen
Ies haramquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
beetje vrij neuken moet kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagdquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagd
ze worden inderdaad afgetroefd, maar spelen allebei op een dermate laag niveau dat het niet veel uitmaakt tot dusverquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traint
oeh dit geeft mij dan weer een bonerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja toch, verboden is goed.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oeh dit geeft mij dan weer een boner
Matige uitzending tot nu toe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel een bamischijf lusten bohh
zo'n lekkere veganquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel een bamischijf lusten bohh
en hoe kom jij aan een range ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee inderdaad, niet geheel toevallig zijn de ploegen die tenminste weten wat ze doen ook aan de kop in PL. City, Spurs, Arsenal, Everton, Southampton en Liverpool. Alleen United en Chelseaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze worden inderdaad afgetroefd, maar spelen allebei op een dermate laag niveau dat het niet veel uitmaakt tot dusver
jaquote:
ja ben er al maar de vlucht viel me alles meequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sterkte, hopelijk overleef je de vlucht. je was zenuwachtig toch?
Bleef het maar zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef Fylax het volgende:
wtf ik had topic niet meer in AT
goedeavond
Veel plezier daar.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
vanmorgen om half 10 vertrokken en ben net pas in het appartement ;s
trein in NL had vertraging, trein in BE had vertraging
mochten wel gratis bij de nooduitgang zitten![]()
daarna slechts 100 euro extra hoeven te dokken bij het auto huren
je ging niet vliegen?!quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
teringquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
behoorlijk jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matige uitzending tot nu toe.
wist de code van m'n creditcard niet meer dus moest extra verzekering zonder deposit afsluitenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringleuk begin van de vakantie
futiliteiten in aanloop naar de esthethiek van Spanjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringleuk begin van de vakantie
moest net 2,5 uur rijden vanaf Alicante naar ons huisje maar in het donker is alles niet om aan te zien ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
futiliteiten in aanloop naar de esthethiek van Spanje
nou kun je je inbeelden hoe mooi het isquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
moest net 2,5 uur rijden vanaf Alicante naar ons huisje maar in het donker is alles niet om aan te zien ;s
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
wist de code van m'n creditcard niet meer dus moest extra verzekering zonder deposit afsluiten
oh okequote:mja 100 euro lig ik niet echt wakker van tbh
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
is je straf voor het nemen van zo'n kapitalistisch duivelskaartje
[..]
oh oke
mag ik dan ook wat geld
zou investeren in Surinaamse valutaquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Al komt er deze week nou eindelijk een nieuw bod dan koop ik ook een range
preciesquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Beter allemaal lage uitkering.
Minder te spenderen.
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |