schoonheidquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nu kan ik dit eindelijk eens andersom doen
esthethiek? etto help
echt he, alsof je alles moet uitleggen hierquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga naar een fatsoenlijke winkel, daar kunnen ze het vast op maat maken voor je
dankquote:
hallo haagsquote:
wat?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nu kan ik dit eindelijk eens andersom doen
esthethiek? etto help
Ze is vast alleen naar IKEA geweest en komt hier klagen dat ze niks hebben daarquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, alsof je alles moet uitleggen hier
Ja doei ik ga niet naar buiten gekquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga naar een fatsoenlijke winkel, daar kunnen ze het vast op maat maken voor je
haha je kan zeker niet meer lopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doei ik ga niet naar buiten gek
Dan care ik niet vanwege het feit dat je geen passende gordijnen hebtquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doei ik ga niet naar buiten gek
etto vraagt mij altijd om vertaling als iemand straattaal gebruikt, nu kon ik hem om vertaling van oudemensentaal vragenquote:
jeetje wat is united toch kapotslechtquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan care ik niet vanwege het feit dat je geen passende gordijnen hebt
o okequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
etto vraagt mij altijd om vertaling als iemand straattaal gebruikt, nu kon ik hem om vertaling van oudemensentaal vragen
quote:
Zit weinig voetbal in ja, defensief staan ze allebei wel goedquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jeetje wat is united toch kapotslecht
ja denk ook een hele mooie jongenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is synoniem voor esthethiek
Ja. Maar hoe gaat het nou met je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |