ahaha je hele ko...quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alle vette troep toch
wel raar eet best veel vet, maar heb geen puist
inb4 je hele kop is een puist
is vlgns mij helemaal geen correlatiequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alle vette troep toch
beetje schijnheilig is het wel, en als het even kan steekt hij je neer onderwater.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo is dp
Wij strooien met liefde, compassie en begrip
Hij net haat en onvermogen
Geen everzwijnen meer op voorraad?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben juist super aan het vermageren en voel me slap..
Wie?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen jullie even normaal doen aub
onvermogen kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo is dp
Wij strooien met liefde, compassie en begrip
Hij net haat en onvermogen
oh etto er is toch niets ernstigs met je?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben juist super aan het vermageren en voel me slap..
nee ik heb dat ook nooit, zal ook wel deels aanleg zijnquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alle vette troep toch
ken je de esthethiek van het onvermogen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
onvermogen kan ik ook niks aan doen
geen idee.. voelt wel bizarquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh etto er is toch niets ernstigs met je?
Ga naar een fatsoenlijke winkel, daar kunnen ze het vast op maat maken voor jequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom hebben ze nergens gordijnen van +200 x 270
Het is ook een mager zwijnenjaarquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan je echt niet missen hoor
wat een slap excuusquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
onvermogen kan ik ook niks aan doen
oh nu kan ik dit eindelijk eens andersom doenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je de esthethiek van het onvermogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |