Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traintquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is meer een gebrek aan idee en scherpte dat het lijkt alsof er goed verdedigd wordt volgens mij, allebei lijkt het nergens naar
haat aan reclame swsquote:
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende: [..] echt zo niet aantrekkelijk als je zo praat
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook niet aantrekkelijk zijn voor andere mannen
Ies haramquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
beetje vrij neuken moet kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagdquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
missie ruimschoots geslaagd
ze worden inderdaad afgetroefd, maar spelen allebei op een dermate laag niveau dat het niet veel uitmaakt tot dusverquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool verliest het op fysieke gedeelte van United, Coutinho en Firmino zijn te licht nu. United heeft al hele seizoen geen idee, het is alsof Mourinho daar niet op traint
oeh dit geeft mij dan weer een bonerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja toch, verboden is goed.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oeh dit geeft mij dan weer een boner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |