Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik lees jouw posts gewoon niet graag;s
maar nu "ontwijk" je mijn vraag ook
met daarna de priester om een veilig plekje in de hemel af te kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
Zie het al voor me. Van die huis aan huisverkopers om bejaarden hun levenseinde aan te smeren.
mja alles draait om geld uiteindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
maar dat soort shit invoeren met als doel andere dingen bekostigen is idd iets wat je niet moet willen
waarom vraag je het dan 3 keerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan 3 keer
niet echt logisch dit haags
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, zullen we het leuk houden? Ik heb verse koffie gezet.
Senseo.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinken
jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.
En steeds een andere TT willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
haags en aandacht, een dagelijks terugkerend ritueel
eyyquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
En steeds een andere TT willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |