Letterlijk al m'n geld zit al in delta lloydquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou investeren in Surinaamse valuta
8,5 = 1¤ gisteren
Nu al 7,8 = 1¤
oke dan gewoon afmaken die hapquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
opties zijn voor smerige kapitalisten
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist dat ik op jou kon rekenen
[..]
oh had ik niet gezien
wrm maak je je zorgen
Wat als je ouders het zelf willen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Ja, maar dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
haags had waarschijnlijk een andere tt
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De eerste de beste gast die met een pil richting mijn ouders gaat mag 'm zelf doorslikken; compleet met het keukeninterieur dat ik gratis er bij doe.
Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als je ouders het zelf willen?
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind jij, ouderen een optie voor pil geven zodat ze er een einde aan kunnen maken, zodat wij basisinkomen kunnen fixen?
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.quote:
kiek dat onderbuikje gaan danquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, moe... verkeerd gelezen... toch eens naar de dokter...quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er staat toch optie, maar je wil al gelijk matten
ik lees jouw posts gewoon niet graag;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, als je 3x mijn vraag ontwijkt.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
Ins_bluepillquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Er werd gesteld dat ouderen met een pil afgemaakt moesten worden... daar ageer ik tegen. En als je dat niet bevalt, log je maar uit. En dat geldt voor meer mensen hier.
Weerbericht: herfstachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |