Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik lees jouw posts gewoon niet graag;s
maar nu "ontwijk" je mijn vraag ook
met daarna de priester om een veilig plekje in de hemel af te kopenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
Zie het al voor me. Van die huis aan huisverkopers om bejaarden hun levenseinde aan te smeren.
mja alles draait om geld uiteindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
maar dat soort shit invoeren met als doel andere dingen bekostigen is idd iets wat je niet moet willen
waarom vraag je het dan 3 keerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij gewoon niet zoveel als het goed met je gaat.
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan 3 keer
niet echt logisch dit haags
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, zullen we het leuk houden? Ik heb verse koffie gezet.
Senseo.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben geen fan van senseo, maar met jou zou ik graag een kop drinken
jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat jij zou zeggen, het gaat kut met mij.
En steeds een andere TT willen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
haags en aandacht, een dagelijks terugkerend ritueel
eyyquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
En steeds een andere TT willen hebben
ik denk nog steeds dat jij een andere TT hadquote:
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden troosten elkaar dan
die filters zijn juist leukkkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, ik weet nu dus wat snapchat is... toen ik het uitvond heb ik uit frustratie en ongeloof mijn laptop vernietigd... Was een kei lieve laptop
Ja, dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat jij een andere TT had
oh ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rockquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
Wist ik welquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezegd.
eheheh ;p ;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rock
Is van papa zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit voor etnische profilering ;s
Was ook niet VOOR jou bedoeld... maar MIJN beat wanneer IK NU NAAR JE TOE KOM..quote:
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat toch, mensen die in de avond nog koffie drinken en daarna gewoon in slaap kunnen vallen.
quote:
ik kom NU naar je toe...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
denk nie dat t dan beter klinkt ;s
Mij ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...
Zelfs dan slaap ik niet in.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...
oh vandaar zo langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was ook niet VOOR jou bedoeld... maar MIJN beat wanneer IK NU NAAR JE TOE KOM..
jeetje zeg
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...quote:
tolerantiequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat toch, mensen die in de avond nog koffie drinken en daarna gewoon in slaap kunnen vallen.
Zieke dissquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar zo langzaam
matcht met het tempo van je looprekje
hnnnnnnnnnnnnng.....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar zo langzaam
matcht met het tempo van je looprekje
geeft niks johquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...
Het wordt morgen koud en regenachtig... buiten dan he.quote:
black coffee mattersquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
bsh plz![]()
![]()
Ik krijg rambammigraine als ik geen koffie drink.
oh okequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
bsh plz![]()
![]()
Ik krijg rambammigraine als ik geen koffie drink.
Niet zo lekker....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, ik functioneer op dit moment niet zo lekker geloof ik...
Ook naar jou kom ik nu toe. Vervelend mannetje dat je d'r bent...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet zo lekker....
Gewoon helemaal niet.
laat m maar eens zien dat je 'helemaal niet' functioneertquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook naar jou kom ik nu toe. Vervelend mannetje dat je d'r bent...
stuur hem naar mij en ik remix hem liovequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
denk nie dat t dan beter klinkt ;s
pfiewquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie hou ik voor de gek, de badkamer is al te ver...
Komen jullie goed weg
weenie, vind koffie sws maar smerigquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef Myrr het volgende:
Sowieso leeftijd. Ken alleen (semi) bejaarden die het doen.
Hij zal wensen dat hij nooit de 45.387 betekenissen van het Oud-Zimbabwaanse voegwoord m'kalonkobwmanidoro had gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat m maar eens zien dat je 'helemaal niet' functioneert
alsof het dan niet je neus uitkomtquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso wil ik later een barbecuehoek
Elke dag barbecueen toch
Vleesquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het dan niet je neus uitkomt
inb4 zeerquote:
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatochquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, vind koffie sws maar smerig
rip tandglazuur.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatoch
okequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
heb seizoen 1 shield gebinged
vond het niet zoveel aan tbh
maar voel wel een grote leegte atm
door agent coulson wil ik wel verder kijken opzich, wat een prachtvent
Vast wel een keer als je dat in de winter doet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof het dan niet je neus uitkomt
ook nie eiglk ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja hoef geen koffie als ik pepsi jatoch
Dus ik hoef echt geen bestelling voor je opnemen in Zuid amerika?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, vind koffie sws maar smerig
ja, appelsapquote:
quote:
DP heeft toch al geen tanden meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Appelsap is trouwens HEULEMAAL RIP tandglazuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |