ik denk nog steeds dat jij een andere TT hadquote:
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden troosten elkaar dan
die filters zijn juist leukkkquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, ik weet nu dus wat snapchat is... toen ik het uitvond heb ik uit frustratie en ongeloof mijn laptop vernietigd... Was een kei lieve laptop
Ja, dat had ik al gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat jij een andere TT had
oh ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rockquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden sturen niet van die gemixte signalen ;s
Wist ik welquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezegd.
eheheh ;p ;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wehehe ik wilde je een REMIX sturen van Pete Rock
Is van papa zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit voor etnische profilering ;s
Was ook niet VOOR jou bedoeld... maar MIJN beat wanneer IK NU NAAR JE TOE KOM..quote:
ben de laatste tijd hondsmoe... slapen lukt wel...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat toch, mensen die in de avond nog koffie drinken en daarna gewoon in slaap kunnen vallen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |