Commander Keane schijnt wel OK te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
Zit te denken aan een nieuwe game pc te kopen... Wil Witcher 3 nl best graag spelen. Misschien zoiets?
noem je etto nu nastyquote:
quote:
Best wel bizar hoe ver we zijn gekomen in slechts 15 jaar. Zo'n ultra gamepc van toen past nu gewoon in je broekzak.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Commander Keane schijnt wel OK te zijn.
nee joh, prof en ik zijn matties... dat zou hij nooit doen.quote:
Haha. Ja zo lekker onder de dekens. Hmmmmquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet Noel ook vaak toch?
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saaiquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
Oké man jullie zijn saai ik ga douchen joe.
bedankt hansquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
Oké man jullie zijn saai ik ga douchen joe.
Hij weet de joodjes wel lekker te vergassen ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha. Ja zo lekker onder de dekens. Hmmmm
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saai
daar was ik irl bij toen boedha dat zei..quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die anderen verwijten saai te zijn, zijn zelf saai
niet leukquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij weet de joodjes wel lekker te vergassen ja.
zeg je nu dat etto niet schoonmaaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
neh andermans kunsttanden inclusief resten
Die aangeboden Landrover zit zeker vol met zaad en squirtvlekken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha. Ja zo lekker onder de dekens. Hmmmm
Jij bent soms ook wel een enorm stookolie-eliand he...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg je nu dat etto niet schoonmaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |