Eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagsie is ok ole ole
*klap klap klap*
quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
Je mag geen scripts op FOK! gebruiken hè Haags.
echt mooiquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:26 schreef Myrr het volgende:
Laarzen gekocht, durf ze niet aan omdat hoerig.
[ afbeelding ]
You sound automated...quote:
Achjaaaquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You sound automated...
-Homo's;
-Ik had een andere TT;
-etc.
heeft gewoon een plaat voor z'n kop, niets nieuwsquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You sound automated...
-Homo's;
-Ik had een andere TT;
-etc.
Kun je geen plaat meer noemen. Die heeft een complete bunker voor z'n taas.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft gewoon een plaat voor z'n kop, niets nieuws
Je hebt spaanplaat en je hebt hardhout, inderdaad.quote:Op Je maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je geen plaat meer noemen. Die heeft een complete bunker voor z'n taas.
Ik had meer steun van jou verwacht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.quote:
he boksquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.
Leukste dief everquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rie_voor_hunkemoller
Rtquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
domme wijven met hun poedertjes en cremeshit
quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs daarin ben in de beste.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA die is echt goed man
verhalen over hoe hij graag de zure sloot van een hoer uitlebbert waar die dag al 10 mensen in geblaft hebben zijn wel amusant.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had meer steun van jou verwacht.
Ja toch als we alleen maar van diezelfde saaie mensen met hun dagelijkse beslommeringen hier hebben te posten dan is het ook niks.quote:
Is toch intrigerend?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhalen over hoe hij graag de zure sloot van een hoer uitlebbert waar die dag al 10 mensen in geblaft hebben zijn wel amusant.
maar dat hij een horloge wil die normaal door 12 jarige meisjes gedragen wordt vind ik dan weer minder boeiend.
ja, leuk meisjequote:Op maandag 17 oktober 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rie_voor_hunkemoller
Zeker, Normandië is erg gaaf. Pointe du Hoc enzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.
Over bunkers. Vind dat altijd wel mooi om bij duinen te wandelen met hier en daar bunkers die herinneren aan oorlogsgeschiedenis.
Invasiekust Normandië bijvoorbeeld. Musea erbij. Steek je nog wat op tijdens je vakantie.
heeft hij een dinnetje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nog even een boodschap naar Haagse... AUB ga geen nikonlover worden
Wie nikon? geen idee. Maar die had ook zo'n vervelende gimmick waar iedereen waaronder hij zelf zat van werd maarja als je dan stopt dan heb je ' verloren' he dus moet je maar geforceerd door blijven gaan met die gimmick.quote:
Is hier überhaupt iemand die jij niet sneu vind?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Ahaha kwamen mensen er in het vorige topic pas achter dat dp sneu is? Omg hebben jullie oogkleppen op gehad al die tijd? xD
heb jij altijd zo'n gaaf huidje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Myrr het volgende:
Nah, hij is in ieder geval redelijk oprecht.
doe normalquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Ahaha kwamen mensen er in het vorige topic pas achter dat dp sneu is? Omg hebben jullie oogkleppen op gehad al die tijd? xD
Was sarcastisch, maar hzaw en Opso niet toevallig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is hier überhaupt iemand die jij niet sneu vind?
Ik snap deze niet met wat je hebt gequote. Verder is mijn huid wel gaaf ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb jij altijd zo'n gaaf huidje?
zeker wetenquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.
Over bunkers. Vind dat altijd wel mooi om bij duinen te wandelen met hier en daar bunkers die herinneren aan oorlogsgeschiedenis.
Invasiekust Normandië bijvoorbeeld. Musea erbij. Steek je nog wat op tijdens je vakantie.
Ik zeg oeh! (Oeh!)quote:
eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker, Normandië is erg gaaf. Pointe du Hoc enzo
Vind dat echt zo'n bangerrrrr hequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh!)
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie daor aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Langzaam rijden dat deeien zie nooit
Dat vonden zie toch maar tied verknooid
Bertus op zien Norton
En Tinus op de BSA
Naar de motorcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Bertus op zien Norton
En Tinus op de BSA
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Oehoe oehoerend hard
Scheurden zie na de cross naar huus
Oehoe oehoerend hard
Want dan waren zie eerder thuus
Zie hadden ellerbarstend gein gehad
Zie waren allebei een heel klein beetjen zat
Bertus op zien Norton en Tinus op de BSA
Aan 't gevaor hadden zie nog nooit gedacht
Zie waren koning op de weg en dachten alles mag
Maar zoals altied kom an dat gejakker een end
Deur 'n zatte kerel die de snelheid van een motor niet kent
Bertus ree d'r op en Tinus kwam d'r vlak achteran
Iedereen die zei van die lui heur-ie nooit meer wat van
Zie gingen nooit, nee nee nooit
Nooit meer oerend hard
Nooit meer oerend hard
Maar wie gaot oeh, oehoe oehoe
En wie gaot oeh, oehoe oehoe
ja vond beetje overdreven om helemaal terug te gaan naar die laarzen, snap jequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik snap deze niet met wat je hebt gequote. Verder is mijn huid wel gaaf ja.
al die moeite, zo liefquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh!)
Oehoe oehoerend hard
Kwamen zie daor aangescheurd
Oehoe oehoerend hard
Want zie hadden van de motorcross geheurd
Langzaam rijden dat deeien zie nooit
Dat vonden zie toch maar tied verknooid
Bertus op zien Norton
En Tinus op de BSA
Naar de motorcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Bertus op zien Norton
En Tinus op de BSA
Oehoe oehoerend hard
Scheurden zie na de cross naar huus
Oehoe oehoerend hard
Want dan waren zie eerder thuus
Zie hadden ellerbarstend gein gehad
Zie waren allebei een heel klein beetjen zat
Aan 't gevaor hadden zie nog nooit gedacht
Zie waren koning op de weg en dachten alles mag
Maar zoals altied kom an dat gejakker een end
Deur 'n zatte kerel die de snelheid van een motor niet kent
Bertus ree d'r op en Tinus kwam d'r vlak achteran
Iedereen die zei van die lui heur-ie nooit meer wat van
Nooit meer oerend hard
Nooit meer oerend hard
Als je nog meer verzoekjes hebt dan hoor ik het graag.quote:
Bio Oil. Maar dat zijn niet mijn benen hoor, is een plaatje van de webshop.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vond beetje overdreven om helemaal terug te gaan naar die laarzen, snap je
heb je tips
Doe je toch al?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik 24/7 mijn pyjama aan kon laten (alleen af en toe even een schone/frisse aandoen).
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was sarcastisch, maar hzaw en Opso niet toevallig.
Hier wel, laat ze alsnog.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik moet een windje laten, gelukkig zit er niemand bij me in de buurt
Als je er zo uit ziet kom je overal mee weg.quote:
Liever naakt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik 24/7 mijn pyjama aan kon laten (alleen af en toe even een schone/frisse aandoen).
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je er zo uit ziet kom je overal mee weg.
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik haat mezelf een beetje de afgelopen dagen. In plaats van m'n project maken ben ik aan het Fokken en alle kozijnen en deurposten aan het schilderen.
Moet dinsdag klaar zijn en heb behalve een brainstorm nog niets gedaan.
Morgen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik haat mezelf een beetje de afgelopen dagen. In plaats van m'n project maken ben ik aan het Fokken en alle kozijnen en deurposten aan het schilderen.
Moet dinsdag klaar zijn en heb behalve een brainstorm nog niets gedaan.
Knapt je nieuwe neukertje daar niet op af?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen
Zonder bhquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
altijd zo fijn, een sneer uitdelen met kort erachter excusesquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthasorry amarantha
Nee, over een week gelukkig pas.quote:
Hoeren neuken, Lego bouwen, nooit meer werkenquote:
Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Knapt je nieuwe neukertje daar niet op af?
Dan mag het toch?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd zo fijn, een sneer uitdelen met kort erachter excuses
Waarom?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kut UI, net als die van jou, gadverredamme man
Ohh, maar dat is nog acht dagen joh.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, over een week gelukkig pas.
Hadden eigenlijk een ander project dat pas over drie weken klaar moest zijn (en waar inmiddels al dagen werk voor verricht was), maar dat besloten ze halverwege vorige week van tafel te schuiven, omdat wij de uitverkoren klas zijn om de MBO raad te voorzien van kerstversiering.![]()
En dat concept (moet verbonden zijn aan allemaal niet logische thema's) moet over een week af zijn. We hebben echt nul maatvoering gekregen van ze dus het is natte vingerwerk. JOE herfstvakantie.
zo is hetquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.
sinds wanneer heb jij een nieuw neukertjequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ohh, maar dat is nog acht dagen joh.Rustig op zoek naar de motivatie dan.
![]()
Gewoon met een riempje aan de bank vast maken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.
de midget haquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.
I know.quote:
Je hebt ze zelf toch ook?quote:
Beter religekkies hun ding laten doen inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
Zin om een kerststal te maken met Poetin en Assad erin en dan zo'n baby die uit puim getrokken is en grijs van de stof.Maar dat zullen ze vast niet waarderen.
Ik ben Doutzen en ik ben boos.
Dat zijn nogal uiteenlopende onderwerpen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know.
Maar het is minder simpel dan het lijkt. Het moet over burgerschap gaan, traditioneel zijn, met een van de onderwerpen; Lichaam/Geweld/Massale ontheemding/Techniek of Natuur gaan. En in de kleuren pastel geel/groen/paars.
JOEEEE.
Naja, oorlog en saamhorigheid wordt het concept, en alles zit in mijn hoofd op zich, alleen het moet nog even uitgebeeld worden maar niemand heeft maatvoeringen gekregen van het gebouw.
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn nogal uiteenlopende onderwerpen.Zelfs dat is nog niet besloten? Dan heb je nog een lange weg te gaan ja.
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uitquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verwacht wel dat jij het ook aantrekt.
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar wil ik het liever niet over hebben
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.quote:
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a proquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.
Doe maar weer lekker ontwikkelt hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a pro
natuurlijk nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Je hebt nooit andere ui gehad of welquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.
Ja gek dat gaat oxideren in je maag en zorgt voor een perforatie bel snel 112quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Wil je je lichtgevende eenhoornsloffen aanhouden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uit
Ja die kleuren zijn ook vrij dramatisch, succes daarmee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...![]()
![]()
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt nooit andere ui gehad of wel
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.quote:
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ons haagsje is een beetje traag van begrip
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurderquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.
Jij ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel die efteling is eigenlijk kut.
Efteling?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.
Tyfusding
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurder
ja na die review van braddie kan je ook haast niet andersquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ging je niet naar slagharen man
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zatquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja na die review van braddie kan je ook haast niet anders
Je moet gewoon op een doordeweekse dag gaan wanneer het beetje miezertquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ja, pretparkenmoeilijk lang in de rij staan overal, kinderwagens, schreeuwkinderen, tokkies.
blergh
Gewoon goed timen wanneer je gaat. beste niet in de vakantie en dan ook nog op zaterdag bijvquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ja, pretparkenmoeilijk lang in de rij staan overal, kinderwagens, schreeuwkinderen, tokkies.
blergh
zin om mee te gaanquote:
Zal je moeder wel last van haar rug hebben gehad de volgende dag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zat
Ja maar dat is ook kutquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet gewoon op een doordeweekse dag gaan wanneer het beetje miezert
Dan is er niemand
ik ben daar toen vanaf gevallen, beest begon helemaal te spartelen, lijpe kutbeestenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zat
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zal je moeder wel last van haar rug hebben gehad de volgende dag.
Tokkiepark slagharen ja tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en jongens het is al lang geen ponypark meer he
kon je een jaar van eten zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengen
Wil wel keertje met jou en braddie in een huisje hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tokkiepark slagharen ja toch
Ben haar daar nog steeds dankbaar voor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kon je een jaar van eten zeker
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerkingquote:
Ik peins er niet overquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel keertje met jou en braddie in een huisje hoor
hahahahahaquote:
ah jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerking
ahwwquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent ook fakking chill mattie
Wat ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengen
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha
Maar jammer... dacht dat we vrienden waren.
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lulquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega is nog steeds ziek, de miet
jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben je geobsedeerd of wat? Zoek eens een leven man
Wat heeft hij?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga je met me naar de wintereftelingquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je met me naar de winterefteling
Doe ik sws al wel hoor, beetje delegeren tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
zou het wel gezellig vindenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaat
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggotquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
wowquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijden
Is dat die headphone?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
haha, dat is wel een leuke jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggot
Ik wacht op de unboxingvlogquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeld
kijk even in je logboekquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthasorry amarantha
Nee, klopt. Ik was ziek.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?
Oja.... het was dit of een Mac he....quote:
quote:
Ja tussen het slapen door iets anders doen dan liggen en voor je uit kijken is dan idd onmogelijk.quote:
Same. Ben al even verkouden nu, die 2 dagen had ik wel koorts maar vooral door de lopende neus kon ik weinig doen en geen energie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
heb echt al heel lang geen griep meer gehad
Precies. Dat is dus je antwoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja tussen het slapen door iets anders doen dan liggen en voor je uit kijken is dan idd onmogelijk.
Vervelend maar er zijn ergere dingen.quote:
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vervelend maar er zijn ergere dingen.
ah ja, gaat vaak hand in hand, die verkoudheid geeft aan dat je weerstand brak is en dan is een griepje zo gepaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same. Ben al even verkouden nu, die 2 dagen had ik wel koorts maar vooral door de lopende neus kon ik weinig doen en geen energie.
Klopt zo heet ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ziek zijnje heet toch geen Enfatruskiloin
true..dingen zoals madeliefff moeten missen enzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mooi tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
heb echt al heel lang geen griep meer gehad
mij beetje nadoen heequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.
Nou nog een kuurtje tegen dat andere virusquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey
ja echt ongelooflijk fijn, prijs mijzelf iedere dag weer gelukkig dat ik geen griep heb
ja stiekem wanneer hij niet kijkt toch.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent hier nog maar weinig voor iemand die een mod neukt.
Is ie bang dat je een ritje op frank z'n halve liter neemt ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja stiekem wanneer hij niet kijkt toch.
Gelukkig lijkt dat maar zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huis wordt gewoon nooit warm lijkt het wel
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeftquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
wow noem je haar nu frigidequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeft
Ik heb het inderdaad snel koud, maar moet het hier thuis toch wel warm kunnen krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeft
Of je kapt met zeiken gewoonquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad snel koud, maar moet het hier thuis toch wel warm kunnen krijgen![]()
Zet de verwarming op 25 gradenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je kapt met zeiken gewoon
Trek een dikke trui aan
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoorquote:
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de klotenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoor
Nee hoor, ik doe weer andere dingen nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de kloten
Zitten we met een gat in ozonlaag en mogen we over 30 jaar richting Mars
HET IS EEN SCHANDE
Oeh ja global warming lekker 40 graden in de winterquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de kloten
Zitten we met een gat in ozonlaag en mogen we over 30 jaar richting Mars
HET IS EEN SCHANDE
Maar dan wordt het uiteindelijk misschien wel warm, want daar ging het toch om? Niet om hoe snel het gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoor
Ja, 21 lijkt me warm genoeg. Het is nu 20 graden, geen idee wat mn verwarming op 25 graden zetten dan zou op moeten lossen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het uiteindelijk misschien wel warm, want daar ging het toch om? Niet om hoe snel het gaat.
Ik kan je intelligentie moeilijk peilenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Of denken jullie dat ik zelf niet aan de dingen zoals 'trek meer kleding aan' en ' zet verwarming harder' had gedacht?!
Jeetje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, 21 lijkt me warm genoeg. Het is nu 20 graden, geen idee wat mn verwarming op 25 graden zetten dan zou op moeten lossen.
ja dombo, je moet dan ook geen alcohol drinken, maar waterquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat was in de zomervakantie ook mooi, als je een keer zei ' heb hoofdpijn' dan kreeg je echt van iedereen de vraag 'oh, heb je wel genoeg gedronken?'![]()
![]()
![]()
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dombo, je moet dan ook geen alcohol drinken, maar water
Vooral de nachten man... vooral de nachtenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, gaat vaak hand in hand, die verkoudheid geeft aan dat je weerstand brak is en dan is een griepje zo gepakt
maar echt met snotteren enzo heb ik gelukkig ook al een tijd niet meer gehad, kan je je echt kut door voelen inderdaad. hele kop vast en ademen als een astmapatiënt
Je pohi.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?
ging daar gewoon lukraak vanuitquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?
Heb jij dan ook het gevoel dat je een gat creëert ergens tussen je prostaat en eikel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.
Vind het jammer en stom dat nu je een relatie hebt je ons in de steek laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true..dingen zoals madeliefff moeten missen enzo
Da kanniequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
mensen die het vaak koud hebben, zijn normaliter alcoholist
Meer bewegen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoor
[..]
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoor
leugens!quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Nooit last van anders, maar ik vast dan ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
godnondequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
hey die kut van een crack negeert me gewoon met dr kapsel godnonde
Heb dat ook wel eens hoor, kan ik het niet warm krijgen... echt je kern is dan gewoon koud ofzoquote:
oh okquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
maar sorry tardis, had het niet gezien tardis, was isserrr
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens hoor, kan ik het niet warm krijgen... echt je kern is dan gewoon koud ofzo
Ga ik altijd ff opdrukken en dan is het weer gefixt. Trap lopen helpt o ok goed.
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ok
zullen we op date ik denk nog steeds vaak aan je en niet geschoten is altijd mis ja toch
kou lijden is juist goed he, je maakt daardoor bruin vet aanquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.
ik probeerde het eerder ook al hoor dus hij is te laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laat
quote:
GA LEKKER JE BIER HALENquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:59 schreef Kurovski het volgende:
Wel ff bier halen zo, is alweer bijna 5 uur.
Zei jij laatst niet dat je altijd afsprak met je date dat er op die dag (een specifieke dag) een relatie was?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laat
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.
was het tweede kratje alquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
GA LEKKER JE BIER HALEN
arme jongenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
godver moet ik wéér terug naar opsonisatie
Racistquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kou lijden is juist goed he, je maakt daardoor bruin vet aan
Jij zat toch ook in een relatie?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
alles kan kapot tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij dan ook het gevoel dat je een gat creëert ergens tussen je prostaat en eikel?
Sowieso vorige maand nog...quote:
Met hoesten heb ik het ook... echt pijnlijk.quote:
Ja lastig is het vooralquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met hoesten heb ik het ook... echt pijnlijk.
Wat ging er mis?quote:
En pijnlijkquote:
Ja ik zei dat je dat ongeveer wel afspreekt wanneer je relatie hebt enzo. Dat heeft hij dus beetje met terugwerkende kracht gedaan. Schijnbaar was ik vanaf drie september al geen vrijgezel meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat je altijd afsprak met je date dat er op die dag (een specifieke dag) een relatie was?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |