Wil je je lichtgevende eenhoornsloffen aanhouden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uit
Ja die kleuren zijn ook vrij dramatisch, succes daarmee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...![]()
![]()
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt nooit andere ui gehad of wel
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.quote:
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ons haagsje is een beetje traag van begrip
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurderquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.
Jij ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel die efteling is eigenlijk kut.
Efteling?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.
Tyfusding
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurder
ja na die review van braddie kan je ook haast niet andersquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ging je niet naar slagharen man
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zatquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja na die review van braddie kan je ook haast niet anders
Je moet gewoon op een doordeweekse dag gaan wanneer het beetje miezertquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ja, pretparkenmoeilijk lang in de rij staan overal, kinderwagens, schreeuwkinderen, tokkies.
blergh
Gewoon goed timen wanneer je gaat. beste niet in de vakantie en dan ook nog op zaterdag bijvquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ja, pretparkenmoeilijk lang in de rij staan overal, kinderwagens, schreeuwkinderen, tokkies.
blergh
zin om mee te gaanquote:
Zal je moeder wel last van haar rug hebben gehad de volgende dag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zat
Ja maar dat is ook kutquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet gewoon op een doordeweekse dag gaan wanneer het beetje miezert
Dan is er niemand
ik ben daar toen vanaf gevallen, beest begon helemaal te spartelen, lijpe kutbeestenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er vroeger ooit eens 1 keer geweest, kan me er bijna niks van herinneren behalve dat ik op een knol zat
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zal je moeder wel last van haar rug hebben gehad de volgende dag.
Tokkiepark slagharen ja tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en jongens het is al lang geen ponypark meer he
kon je een jaar van eten zekerquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengen
Wil wel keertje met jou en braddie in een huisje hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tokkiepark slagharen ja toch
Ben haar daar nog steeds dankbaar voor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kon je een jaar van eten zeker
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerkingquote:
Ik peins er niet overquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel keertje met jou en braddie in een huisje hoor
hahahahahaquote:
ah jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerking
ahwwquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent ook fakking chill mattie
Wat ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengen
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha
Maar jammer... dacht dat we vrienden waren.
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lulquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega is nog steeds ziek, de miet
jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben je geobsedeerd of wat? Zoek eens een leven man
Wat heeft hij?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga je met me naar de wintereftelingquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je met me naar de winterefteling
Doe ik sws al wel hoor, beetje delegeren tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
zou het wel gezellig vindenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaat
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggotquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
wowquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijden
Is dat die headphone?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
haha, dat is wel een leuke jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggot
Ik wacht op de unboxingvlogquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeld
kijk even in je logboekquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthasorry amarantha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |