Is dat die headphone?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
haha, dat is wel een leuke jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggot
Ik wacht op de unboxingvlogquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey 2nutz ik heb mn xps13 en hij is vet sexy
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeld
kijk even in je logboekquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthasorry amarantha
Nee, klopt. Ik was ziek.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was ook niet op FOK!, of wel?
Oja.... het was dit of een Mac he....quote:
quote:
Ja tussen het slapen door iets anders doen dan liggen en voor je uit kijken is dan idd onmogelijk.quote:
Same. Ben al even verkouden nu, die 2 dagen had ik wel koorts maar vooral door de lopende neus kon ik weinig doen en geen energie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
heb echt al heel lang geen griep meer gehad
Precies. Dat is dus je antwoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja tussen het slapen door iets anders doen dan liggen en voor je uit kijken is dan idd onmogelijk.
Vervelend maar er zijn ergere dingen.quote:
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vervelend maar er zijn ergere dingen.
ah ja, gaat vaak hand in hand, die verkoudheid geeft aan dat je weerstand brak is en dan is een griepje zo gepaktquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same. Ben al even verkouden nu, die 2 dagen had ik wel koorts maar vooral door de lopende neus kon ik weinig doen en geen energie.
Klopt zo heet ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ziek zijnje heet toch geen Enfatruskiloin
true..dingen zoals madeliefff moeten missen enzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mooi tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
heb echt al heel lang geen griep meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |