vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uitquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verwacht wel dat jij het ook aantrekt.
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar wil ik het liever niet over hebben
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.quote:
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a proquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.
Doe maar weer lekker ontwikkelt hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a pro
natuurlijk nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Je hebt nooit andere ui gehad of welquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.
Ja gek dat gaat oxideren in je maag en zorgt voor een perforatie bel snel 112quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Wil je je lichtgevende eenhoornsloffen aanhouden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uit
Ja die kleuren zijn ook vrij dramatisch, succes daarmee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...![]()
![]()
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt nooit andere ui gehad of wel
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.quote:
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ons haagsje is een beetje traag van begrip
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurderquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.
Jij ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel die efteling is eigenlijk kut.
Efteling?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.
Tyfusding
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |