Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Knapt je nieuwe neukertje daar niet op af?
Dan mag het toch?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd zo fijn, een sneer uitdelen met kort erachter excuses
Waarom?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kut UI, net als die van jou, gadverredamme man
Ohh, maar dat is nog acht dagen joh.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, over een week gelukkig pas.
Hadden eigenlijk een ander project dat pas over drie weken klaar moest zijn (en waar inmiddels al dagen werk voor verricht was), maar dat besloten ze halverwege vorige week van tafel te schuiven, omdat wij de uitverkoren klas zijn om de MBO raad te voorzien van kerstversiering.![]()
En dat concept (moet verbonden zijn aan allemaal niet logische thema's) moet over een week af zijn. We hebben echt nul maatvoering gekregen van ze dus het is natte vingerwerk. JOE herfstvakantie.
zo is hetquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.
sinds wanneer heb jij een nieuw neukertjequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als hij niet met me wil gaan als ik in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen over straat loop is het ook geen echte liefde.
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ohh, maar dat is nog acht dagen joh.Rustig op zoek naar de motivatie dan.
![]()
Gewoon met een riempje aan de bank vast maken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.
de midget haquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, heb geen oppas deze week en de midget klimt overal op dus kan niet echt m'n laptop in duiken als hij wakker is.
I know.quote:
Je hebt ze zelf toch ook?quote:
Beter religekkies hun ding laten doen inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
Zin om een kerststal te maken met Poetin en Assad erin en dan zo'n baby die uit puim getrokken is en grijs van de stof.Maar dat zullen ze vast niet waarderen.
Ik ben Doutzen en ik ben boos.
Dat zijn nogal uiteenlopende onderwerpen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know.
Maar het is minder simpel dan het lijkt. Het moet over burgerschap gaan, traditioneel zijn, met een van de onderwerpen; Lichaam/Geweld/Massale ontheemding/Techniek of Natuur gaan. En in de kleuren pastel geel/groen/paars.
JOEEEE.
Naja, oorlog en saamhorigheid wordt het concept, en alles zit in mijn hoofd op zich, alleen het moet nog even uitgebeeld worden maar niemand heeft maatvoeringen gekregen van het gebouw.
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn nogal uiteenlopende onderwerpen.Zelfs dat is nog niet besloten? Dan heb je nog een lange weg te gaan ja.
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uitquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verwacht wel dat jij het ook aantrekt.
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar wil ik het liever niet over hebben
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.quote:
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a proquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk er om, met de bovenkant van je hand gumresten wegvegen.
Doe maar weer lekker ontwikkelt hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah heb tegenwoordig geen gum meer nodig. Skteching like a pro
natuurlijk nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Je hebt nooit andere ui gehad of welquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja je weet hoe ze er uit zien dan in elk geval.. je zou ze normaal moeten vinden jongeman.
Ja gek dat gaat oxideren in je maag en zorgt voor een perforatie bel snel 112quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom er net achter dat ik een bak Skyr weg heb gewerkt met houdbaarheidsdatum 16-10-2016.
Zou die ene dag wat uitmaken?
Wil je je lichtgevende eenhoornsloffen aanhouden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vooruit, alleen op de bank, in bed gaat 'ie uit
Ja die kleuren zijn ook vrij dramatisch, succes daarmee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt, hoe komen ze er op. De onderwerpen, daar kan ik op zich wel iets mee (hoeft maar 1 van die vijf thema's te zijn, burgerschap en geweld samen met de saamhorigheid van kerst is prima te doen) maar die kleuren...![]()
![]()
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt nooit andere ui gehad of wel
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.quote:
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ons haagsje is een beetje traag van begrip
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurderquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, lijkt mij ook niet maar altijd beetje schijterig met melkproducten.
Jij ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel die efteling is eigenlijk kut.
Efteling?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij voor de droomvlucht.
Tyfusding
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee maar is yoghurt toch? dat is van zichzelf natuurlijk al soort van bedorven, dus dat kan je gewoon langere tijd over datum nog eten, wordt hoogstens nog wat zuurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |