Bio Oil. Maar dat zijn niet mijn benen hoor, is een plaatje van de webshop.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vond beetje overdreven om helemaal terug te gaan naar die laarzen, snap je
heb je tips
Doe je toch al?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik 24/7 mijn pyjama aan kon laten (alleen af en toe even een schone/frisse aandoen).
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was sarcastisch, maar hzaw en Opso niet toevallig.
Hier wel, laat ze alsnog.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik moet een windje laten, gelukkig zit er niemand bij me in de buurt
Als je er zo uit ziet kom je overal mee weg.quote:
Liever naakt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik 24/7 mijn pyjama aan kon laten (alleen af en toe even een schone/frisse aandoen).
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je er zo uit ziet kom je overal mee weg.
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik haat mezelf een beetje de afgelopen dagen. In plaats van m'n project maken ben ik aan het Fokken en alle kozijnen en deurposten aan het schilderen.
Moet dinsdag klaar zijn en heb behalve een brainstorm nog niets gedaan.
Morgen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik haat mezelf een beetje de afgelopen dagen. In plaats van m'n project maken ben ik aan het Fokken en alle kozijnen en deurposten aan het schilderen.
Moet dinsdag klaar zijn en heb behalve een brainstorm nog niets gedaan.
Knapt je nieuwe neukertje daar niet op af?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen
Zonder bhquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Door het leven in pyjama en lichtgevende eenhoornsloffen
altijd zo fijn, een sneer uitdelen met kort erachter excusesquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach af en toe moeten er ook zulke dagen zijn... als je je maar wel weer herpakt. En je doet in elk geval iets nuttigs nog ipv bijv een amaranthasorry amarantha
Nee, over een week gelukkig pas.quote:
Hoeren neuken, Lego bouwen, nooit meer werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |