Ben haar daar nog steeds dankbaar voor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kon je een jaar van eten zeker
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerkingquote:
Ik peins er niet overquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel keertje met jou en braddie in een huisje hoor
hahahahahaquote:
ah jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt kan heel mooi zijn maar kwam gewoon beetje als een verrassing die opmerking
ahwwquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent ook fakking chill mattie
Wat ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo erg dat we haar naar de slachterij moesten brengen
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahaha
Maar jammer... dacht dat we vrienden waren.
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lulquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Collega is nog steeds ziek, de miet
jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben je geobsedeerd of wat? Zoek eens een leven man
Wat heeft hij?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga je met me naar de wintereftelingquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je met me naar de winterefteling
Doe ik sws al wel hoor, beetje delegeren tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij terug is lekker dagje vrij nemen. Alle werk naar hem toeschuiven, de lul
zou het wel gezellig vindenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik afgezet word als mijn mobiel daar kapotgaat
stuur hem wat rozen, met op het kaartje: faggotquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Had mij vorige week ook 2 dagen ziek gemeldquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
wowquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal er altijd voor je zijn, in goede en betere tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |