Ik kan je intelligentie moeilijk peilenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Of denken jullie dat ik zelf niet aan de dingen zoals 'trek meer kleding aan' en ' zet verwarming harder' had gedacht?!
Jeetje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, 21 lijkt me warm genoeg. Het is nu 20 graden, geen idee wat mn verwarming op 25 graden zetten dan zou op moeten lossen.
ja dombo, je moet dan ook geen alcohol drinken, maar waterquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat was in de zomervakantie ook mooi, als je een keer zei ' heb hoofdpijn' dan kreeg je echt van iedereen de vraag 'oh, heb je wel genoeg gedronken?'![]()
![]()
![]()
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dombo, je moet dan ook geen alcohol drinken, maar water
Vooral de nachten man... vooral de nachtenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, gaat vaak hand in hand, die verkoudheid geeft aan dat je weerstand brak is en dan is een griepje zo gepakt
maar echt met snotteren enzo heb ik gelukkig ook al een tijd niet meer gehad, kan je je echt kut door voelen inderdaad. hele kop vast en ademen als een astmapatiënt
Je pohi.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?
ging daar gewoon lukraak vanuitquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik alcohol dronk?
Heb jij dan ook het gevoel dat je een gat creëert ergens tussen je prostaat en eikel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.
Vind het jammer en stom dat nu je een relatie hebt je ons in de steek laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true..dingen zoals madeliefff moeten missen enzo
Da kanniequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
mensen die het vaak koud hebben, zijn normaliter alcoholist
Meer bewegen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoor
[..]
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoor
leugens!quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Nooit last van anders, maar ik vast dan ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
godnondequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
hey die kut van een crack negeert me gewoon met dr kapsel godnonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |