oh okquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
maar sorry tardis, had het niet gezien tardis, was isserrr
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens hoor, kan ik het niet warm krijgen... echt je kern is dan gewoon koud ofzo
Ga ik altijd ff opdrukken en dan is het weer gefixt. Trap lopen helpt o ok goed.
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ok
zullen we op date ik denk nog steeds vaak aan je en niet geschoten is altijd mis ja toch
kou lijden is juist goed he, je maakt daardoor bruin vet aanquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.
ik probeerde het eerder ook al hoor dus hij is te laatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laat
quote:
GA LEKKER JE BIER HALENquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:59 schreef Kurovski het volgende:
Wel ff bier halen zo, is alweer bijna 5 uur.
Zei jij laatst niet dat je altijd afsprak met je date dat er op die dag (een specifieke dag) een relatie was?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja schatje ik hoorde gisteren dat ik met terugwerkende kracht een relatie heb dus je bent te laat
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is opzich wel goed idee, nog even kou lijden en mezelf aansporen van mn stoel af te komen.
was het tweede kratje alquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
GA LEKKER JE BIER HALEN
arme jongenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
godver moet ik wéér terug naar opsonisatie
Racistquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kou lijden is juist goed he, je maakt daardoor bruin vet aan
Jij zat toch ook in een relatie?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
alles kan kapot tochquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij dan ook het gevoel dat je een gat creëert ergens tussen je prostaat en eikel?
Sowieso vorige maand nog...quote:
Met hoesten heb ik het ook... echt pijnlijk.quote:
Ja lastig is het vooralquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met hoesten heb ik het ook... echt pijnlijk.
Wat ging er mis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |