mij beetje nadoen heequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je moet niesen terwijl je staat te pissen bijvoorbeeld.
Nou nog een kuurtje tegen dat andere virusquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey
ja echt ongelooflijk fijn, prijs mijzelf iedere dag weer gelukkig dat ik geen griep heb
ja stiekem wanneer hij niet kijkt toch.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent hier nog maar weinig voor iemand die een mod neukt.
Is ie bang dat je een ritje op frank z'n halve liter neemt ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja stiekem wanneer hij niet kijkt toch.
Gelukkig lijkt dat maar zoquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Mijn huis wordt gewoon nooit warm lijkt het wel
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeftquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
wow noem je haar nu frigidequote:Op maandag 17 oktober 2016 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeft
Ik heb het inderdaad snel koud, maar moet het hier thuis toch wel warm kunnen krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk eens op de meter, misschien ben je zo'n type dat het altijd koud heeft
Of je kapt met zeiken gewoonquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad snel koud, maar moet het hier thuis toch wel warm kunnen krijgen![]()
Zet de verwarming op 25 gradenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je kapt met zeiken gewoon
Trek een dikke trui aan
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoorquote:
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de klotenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb atm drie truien aan maar thanks hoor
Nee hoor, ik doe weer andere dingen nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de kloten
Zitten we met een gat in ozonlaag en mogen we over 30 jaar richting Mars
HET IS EEN SCHANDE
Oeh ja global warming lekker 40 graden in de winterquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat milieu naar de kloten
Zitten we met een gat in ozonlaag en mogen we over 30 jaar richting Mars
HET IS EEN SCHANDE
Maar dan wordt het uiteindelijk misschien wel warm, want daar ging het toch om? Niet om hoe snel het gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan gaat ie niet ineens sneller werken dan dat ie nu doet hoor
Ja, 21 lijkt me warm genoeg. Het is nu 20 graden, geen idee wat mn verwarming op 25 graden zetten dan zou op moeten lossen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het uiteindelijk misschien wel warm, want daar ging het toch om? Niet om hoe snel het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |