Eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagsie is ok ole ole
*klap klap klap*
quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
Je mag geen scripts op FOK! gebruiken hè Haags.
echt mooiquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:26 schreef Myrr het volgende:
Laarzen gekocht, durf ze niet aan omdat hoerig.
[ afbeelding ]
You sound automated...quote:
Achjaaaquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You sound automated...
-Homo's;
-Ik had een andere TT;
-etc.
heeft gewoon een plaat voor z'n kop, niets nieuwsquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
You sound automated...
-Homo's;
-Ik had een andere TT;
-etc.
Kun je geen plaat meer noemen. Die heeft een complete bunker voor z'n taas.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft gewoon een plaat voor z'n kop, niets nieuws
Je hebt spaanplaat en je hebt hardhout, inderdaad.quote:Op Je maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je geen plaat meer noemen. Die heeft een complete bunker voor z'n taas.
Ik had meer steun van jou verwacht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.quote:
he boksquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.
Leukste dief everquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rie_voor_hunkemoller
Rtquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
domme wijven met hun poedertjes en cremeshit
quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs daarin ben in de beste.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA die is echt goed man
verhalen over hoe hij graag de zure sloot van een hoer uitlebbert waar die dag al 10 mensen in geblaft hebben zijn wel amusant.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever niet, vind dima zijn verhalen juist altijd wel leuk om te lezen.
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had meer steun van jou verwacht.
Ja toch als we alleen maar van diezelfde saaie mensen met hun dagelijkse beslommeringen hier hebben te posten dan is het ook niks.quote:
Is toch intrigerend?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhalen over hoe hij graag de zure sloot van een hoer uitlebbert waar die dag al 10 mensen in geblaft hebben zijn wel amusant.
maar dat hij een horloge wil die normaal door 12 jarige meisjes gedragen wordt vind ik dan weer minder boeiend.
ja, leuk meisjequote:Op maandag 17 oktober 2016 13:41 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)rie_voor_hunkemoller
Zeker, Normandië is erg gaaf. Pointe du Hoc enzoquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.
Over bunkers. Vind dat altijd wel mooi om bij duinen te wandelen met hier en daar bunkers die herinneren aan oorlogsgeschiedenis.
Invasiekust Normandië bijvoorbeeld. Musea erbij. Steek je nog wat op tijdens je vakantie.
heeft hij een dinnetje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nog even een boodschap naar Haagse... AUB ga geen nikonlover worden
Wie nikon? geen idee. Maar die had ook zo'n vervelende gimmick waar iedereen waaronder hij zelf zat van werd maarja als je dan stopt dan heb je ' verloren' he dus moet je maar geforceerd door blijven gaan met die gimmick.quote:
Is hier überhaupt iemand die jij niet sneu vind?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Ahaha kwamen mensen er in het vorige topic pas achter dat dp sneu is? Omg hebben jullie oogkleppen op gehad al die tijd? xD
heb jij altijd zo'n gaaf huidje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Myrr het volgende:
Nah, hij is in ieder geval redelijk oprecht.
doe normalquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Ahaha kwamen mensen er in het vorige topic pas achter dat dp sneu is? Omg hebben jullie oogkleppen op gehad al die tijd? xD
Was sarcastisch, maar hzaw en Opso niet toevallig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is hier überhaupt iemand die jij niet sneu vind?
Ik snap deze niet met wat je hebt gequote. Verder is mijn huid wel gaaf ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb jij altijd zo'n gaaf huidje?
zeker wetenquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bunkers zijn doorgaans vrij stevig. Die hebben geen ondersteuning nodig lijkt me.
Over bunkers. Vind dat altijd wel mooi om bij duinen te wandelen met hier en daar bunkers die herinneren aan oorlogsgeschiedenis.
Invasiekust Normandië bijvoorbeeld. Musea erbij. Steek je nog wat op tijdens je vakantie.
Ik zeg oeh! (Oeh!)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |