Denk niet dat ze het over 4 jaar met een nog grotere idioot gaan proberen. Ze zullen eerder de religious right moeten los laten. Als Trump niet wint is het ook een teken dat je met zo'n kandidaat niet kan winnen. Een McCain bijvoorbeeld had het deze ronde makkelijk kunnen winnen denk ik, zeker als hij niet de extreem conservatieve hoek was ingedrukt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump heeft een woede ontdekt onder een groot deel van de republikeinse kiezers. De GOP heeft hun ziel verkocht aan Trump, omdat zij hun eigen kiezers niet meer konden bereiken. Ze hebben al jarenlang kleine rebellen facties binnen de partj (Ron Paul / Sarah Palin / Tea Party), maar nu is dat inmiddels hun grootste 'base'.
Als Trump niet kan winnen hijsen ze over 4 jaar wellicht Alex Jones op het schild. Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein. Hillary en de Democrats hebben die groep boze en achtergestelde Amerikanen weggezet als deplorables, want dat is veel gemakkelijker dan luisteren naar wat ze tussen al het haten op het establishment door te zeggen hebben.
van beide kanten had een 'normale' kandidaat het met gemak gewonnen...... maar van beide kanten zijn nou niet bepaald de beste ooit naar voren gekomenquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het over 4 jaar met een nog grotere idioot gaan proberen. Ze zullen eerder de religious right moeten los laten. Als Trump niet wint is het ook een teken dat je met zo'n kandidaat niet kan winnen. Een McCain bijvoorbeeld had het deze ronde makkelijk kunnen winnen denk ik, zeker als hij niet de extreem conservatieve hoek was ingedrukt.
Je komt de republikeinse primaries niet door als normale kandidaat. Het was eerst Romney die moeite had om de 'flavor of the week' van zich af te houden. Nu Trump die de familie Bush en andere grote kanshebbers buitenspel heeft gezet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het over 4 jaar met een nog grotere idioot gaan proberen. Ze zullen eerder de religious right moeten los laten. Als Trump niet wint is het ook een teken dat je met zo'n kandidaat niet kan winnen. Een McCain bijvoorbeeld had het deze ronde makkelijk kunnen winnen denk ik, zeker als hij niet de extreem conservatieve hoek was ingedrukt.
twitter:mattklewis twitterde op zondag 09-10-2016 om 23:48:54A source who does polling tells me these calls were made in Nevada yesterday. They were ID'd as Trump caucus suppor... https://t.co/Q6ey869tGh reageer retweet
Als Trump niet wint (en die kans wordt gelukkig steeds groter) dan is zijn politieke rol volgens mij volledig uitgespeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein.
Dat moeten de Democrats toe laten, maar die gaan net zo hard inbeuken op de normale GOP:quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als Trump niet wint (en die kans wordt gelukkig steeds groter) dan is zijn politieke rol volgens mij volledig uitgespeeld.
Hopelijk leren de Republikeinen ervan en zien ze nu eindelijk in dat hun "wij zijn overal tegen"-houding uiteindelijk ook tegen henzelf werkt. Als ze dan ook nog kunnen bedenken waar ze dan vóór zijn, kunnen ze het wellicht over vier jaar met een constructieve kandidaat proberen in plaats van een destructieve.
Ze verliezen dus drie verkiezingen achter elkaar omdat ze de tea party mensen tevreden moesten houden. Dat kunnen ze gewoon niet nog eens vier jaar volhouden. Ze zullen toch echt met een ander plan moeten komen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je komt de republikeinse primaries niet door als normale kandidaat. Het was eerst Romney die moeite had om de 'flavor of the week' van zich af te houden. Nu Trump die de familie Bush en andere grote kanshebbers buitenspel heeft gezet.
Voorheen was het conservatieve zuiden moeilijk, opgehitst door abortus, gun rights en nu is daar dankzij Trump de rust belt bijgekomen.
Als Clinton wint dan gaan de republikeinen 4 jaar lang Clinton tegenwerken (als ze uberhaupt al down ballot winnen) en dan begint het feest opnieuw. De kans dat de republikeinen plotseling de young professionals of african americans en hispanics weer voor zich kunnen winnen is heel klein.
"The chickens have come home to roost"[ afbeelding ]twitter:mattklewis twitterde op zondag 09-10-2016 om 23:48:54A source who does polling tells me these calls were made in Nevada yesterday. They were ID'd as Trump caucus suppor... https://t.co/Q6ey869tGh reageer retweet
Waarom zouden de Democraten dat moeten/willen?quote:
Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:31 schreef skysherrif het volgende:
De tering, alec baldwin is wel een beetje hypocriet om Trump te spelen in SNL
Reken maar dat dat gaat gebeuren. Voorproefje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zal Trump de situatie met Juanita Broaddrick aanhalen? Bill Clinton zou haar verkracht hebben, en Hillary zou het voor haar man opgenomen hebben.
Dat is nog eens andere koek dan iemand Miss Housekeeping noemen.
Ja ik moet zeggen dat hij Donald met veel inlevingsvermogen kon spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.
Als er geen sterke 2e partij meer is, krijg je praktisch een 1 partij systeem in de VS. Een 1 partij systeem en een hoop boze kiezers die voor iemand gaan die veel extremer is dan Trump.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zouden de Democraten dat moeten/willen?
De afgelopen acht jaar was het motto van de Republikeinen: "Wij zijn overal tegen, wij willen de Democratische president laten falen".
Dat heeft vier jaar geleden geleid tot een herverkiezing en lijkt nu te leiden tot een winst voor de minst populaire Democratische kandidaat sinds mensenheugenis.
Waarom zouden de Democraten iets veranderen als de Republikeinen hen de overwinningen in de schoot blijven werpen?
Heel naar mannetje is dat hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.
Maar dit is stephenquote:Op maandag 10 oktober 2016 00:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel naar mannetje is dat hoor.
Smug bastard.
Die woede heerst niet alleen onder de GOP kiezers, maar gelukkig gebruikt een groot deel van de US hun hersens en stemmen niet op die idioot Trump. Hillary is niet ideaal maar wel 1000x beter. De Bernie beweging geeft hoop voor de USA. De GOP zal zich moeten heruitvinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump heeft een woede ontdekt onder een groot deel van de republikeinse kiezers. De GOP heeft hun ziel verkocht aan Trump, omdat zij hun eigen kiezers niet meer konden bereiken. Ze hebben al jarenlang kleine rebellen facties binnen de partj (Ron Paul / Sarah Palin / Tea Party), maar nu is dat inmiddels hun grootste 'base'.
Als Trump niet kan winnen hijsen ze over 4 jaar wellicht Alex Jones op het schild. Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein. Hillary en de Democrats hebben die groep boze en achtergestelde Amerikanen weggezet als deplorables, want dat is veel gemakkelijker dan luisteren naar wat ze tussen al het haten op het establishment door te zeggen hebben.
ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:58 schreef martijnde3de het volgende:
Ik ga vanavond weer kijken naar het debat
quote:Obama was speaking in Chicago, at a fundraiser for the Illinois US Senate candidate Tammy Duckworth. Without saying Trump’s name, he said there was a reason why the Republican presidential candidate had denigrated women, veterans, people with disabilities, Mexicans and others during the 2016 campaign.
“It tells you that he’s insecure enough that he pumps himself up by putting other people down,” Obama said. “Not a character trait that I would advise for somebody in the Oval Office.”
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zienquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk het later terug, moet weer vroeg op.
Als de NOS-stream het straks doet hier in Italië dan die, anders de live CNN-stream op Youtube.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zien
Kijken jullie via de NOS stream of CNN?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zien
FOX News stream.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
twitter:CBSNews twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:59:04“Bill Clinton raped me and Hillary Clinton threatened me" says woman at Trump's pre-#debate press conference… https://t.co/s72nbmygGN reageer retweet
Er zijn ook vrouwen die stellen dat Chris Brown hun kapot mag slaan, want hij is zo lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Jezus Christus.Nu schijnen er allerlei vrouwen te zijn op de sociale media die er schaamteloos voor uitkomen dat ze ook wel eens uiterst kwetsende opmerkingen over mannen gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Wat moeten we hier mee doen? TBS? Heropvoedingskamp?
Er zijn ook wel eens mannen, bijvoorbeeld een MCCain waar je het net nog hoog over opgaf, waar de halve wereld over denkt "what a man what a man what a man what a mighty good man" omdat hij afstand nam van Trump vanwege zijn opmerkingen, die zelf ook wel eens vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die stellen dat Chris Brown hun kapot mag slaan, want hij is zo lekker.
Ik gaf niet hoog op van hem, wel dat hij van de afgelopen 8 jaar de beste kandidaat was, mits hij niet in de conservatieve hoek gedrukt was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens mannen, bijvoorbeeld een MCCain waar je het net nog hoog over opgaf, waar de halve wereld over denkt "what a man what a man what a man what a mighty good man" omdat hij afstand nam van Trump vanwege zijn opmerkingen, die zelf ook wel eens vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt hebben.
Hopen voor Trump dat hij het goed doet dan.quote:Sources close to Mike Pence told the IndyStar that there is no talk yet in the GOP vice presidential candidate’s campaign of leaving the ticket, though Donald Trump’s performance in tonight’s debate might influence his decision.
Pence was quick to rebuke his running mate’s 2005 comments about sexually assaulting women, and his upcoming campaign trail appearances were soon cancelled.
The Indiana Governor is considering the “long-term best interest of the Republican Party,” the source said. “Everything is on the table, but the assumption is that they will plan to stay in the saddle with Trump if he performs halfway well tonight.”
Many high profile Republican politicians have called for Trump to step aside and let Pence to take over the presidential candidacy, though Pence has not yet addressed these requests. Others have called for Pence to leave the ticket entirely to distance himself from Trump and maintain his good reputation among conservatives.
Pence will watch the debate from his home in Indianapolis.
Nee maar Mike Pence kan er wel mee kappen. Chris Christie zou een leuke vervanging zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:24 schreef cb2013 het volgende:
Voor alle duidelijk. Het is juridisch niet makkelijk om een kandidaat te vervangen. Trump is gekozen door miljoenen mensen. Dat draai je niet even terug.
In ieder geval niet voor president runnen want het valt niet goed bij de achterban zoals we kunnen zien.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Jezus Christus.Nu schijnen er allerlei vrouwen te zijn op de sociale media die er schaamteloos voor uitkomen dat ze ook wel eens uiterst kwetsende opmerkingen over mannen gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Wat moeten we hier mee doen? TBS? Heropvoedingskamp?
de heeft ervaring om in de laatste week van de verkiezingscampagne de gevolgen van een desastreuse orkaan te bekijken en de democratische kandidaat de laatste hand te rijken naar een duidelijke verkiezingsoverwinningquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:26 schreef Tweek het volgende:
Chris Christie zou een leuke vervanging zijn.
We zitten hier: POL / Debat nr 2: Trump vs Clinton #1 (Live topic)quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:02 schreef Mike het volgende:
[..]
We zitten hier: POL / Debat nr 2: Trump vs Clinton #1 (Live topic)
twitter:KathyShelton_ twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:20:48I don't care if Trump said gross things. I care that Hillary Clinton lied, terrorized, & mocked me, defending my rapist. reageer retweet
quote:"I didn't think I'd say this, but I'm going to say this, and I hate to say it, but if I win, I am going to instruct my attorney general to get a special prosecutor to look into your situation," Trump said. "There's never been anything like it. And we're going to get a special prosecutor."
Het is de grootste malloot ooit die voor het presidentschap is gegaan en dat heeft ie vannacht nogmaals bewezen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Trump was geniaal! Game, set en match. Lijkt me dat dit voor een behoorlijke verschuiving gaat zorgen in het voordeel van Trump. MABA!!!
Hoezo, Clinton werd aan alle kanten weggevaagd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de grootste malloot ooit die voor het presidentschap is gegaan en dat heeft ie vannacht nogmaals bewezen.
Wat had Trump moeten doen voordat jij tot een andere conclusie was gekomen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Hoezo, Clinton werd aan alle kanten weggevaagd.
Je zou nog kunnnen stellen dat Trump het beter deed dan verwacht maar jouw reactie kan alleen maar gemaakt worden door een fanboy.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Trump was geniaal! Game, set en match. Lijkt me dat dit voor een behoorlijke verschuiving gaat zorgen in het voordeel van Trump. MAGA!!!
Als Trump de broek had laten zakken, een drol op het podium had gedraaid en er rondjes omheen was gaan dansen terwijl hij riep 'dit is Hillary! Dit is Hillary!' had Gabrunal nog gezegd dat het een ijzersterk statement was en dat Trump erg presidentieel is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat had Trump moeten doen voordat jij tot een andere conclusie was gekomen?
Ik had het gevoel dat Clinton op save heeft gespeeld, Ze heeft Trump in ieder geval nog niet op inhoud vernederd. Her en der had Trump wel zijn momentjes van one liners. Maar wat ik vooral mis is een presidentiële kandidaat aan de kant van Trump ( daar moet hij echt gaan veranderen ) En bij Clinton zag ik echt een gemiste kans op de laatste vraag "noem 1 positieve eigenschap van Trump." Dat ze dan zijn familie aanhaalt vond ik een vorm van zwakte want daarmee gaf ze geen antwoord "ontwijken" op een makkelijke vraag. Had dan iets positiefs gezegd over dat hij toch lang trouw is aan zijn vrouw en kinderen, of misschien iets in de trend dat Trump wel veel banen heeft gecreëerd voor Amerikanen. Als president is het belangrijk je grootste vijanden te complimenteren want je moet er uiteindelijk mee samenwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wie heeft er volgens jullie gewonnen?
Trump wil juist dat Assad en Rusland het daar voor het zeggen krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:03 schreef Szura het volgende:
De Syriëstandpunten van Clinton zijn levensgevaarlijk. Opflikkeren met je special forces en no fly zones. Tegen de tijd dat zij het voor het zeggen heeft, is de positie van Rusland en Assad alleen maar sterker geworden.
Zal wel aangegrepen worden om te verdedigen dat dit ijzersterke team een breed spectrum aan kiezers trekt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Bizar dat Trump en Pence zo'n verschillende mening hebben over Syrië
Het is zo ongeveer het enige waarop ik het volmondig (nou ja, tot op de hoogte dat het regime de strijd in Aleppo en Syrië gaat winnen tov sektarisch extremistisch tuig, de toekomst van Assad is van andere orde) met die achterlijke clown eens ben. Maar z'n VP Pence zegt weer heel iets anders, dus hoe serieus we dat moeten nemenquote:Op maandag 10 oktober 2016 08:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Trump wil juist dat Assad en Rusland het daar voor het zeggen krijgen.
Inderdaad, wat een treurig circus is dit geworden. Eerdere verkiezingen zijn echt het toonbeeld van beschaving, vergeleken met deze ellende.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:27 schreef Belabor het volgende:
Ik zie wat "highlights" voorbij komen waar het in geen enkel geval over beleidsplannen gaat, dus deze Town Hall ga ik niet terugkijken. Als ik rommel wil kijken zet ik SBS6 of RTL5 wel aan.
Meest grappige van de highlights vind ik nog de afsluitende vraag. Het compliment van Hillary wat over Trump had moeten gaan, ging niet over Trump. En daarna zegt Donald "Hillary's got no stamina" Trump met een strak gezicht ook nog eens dat ze nooit ophoud en vastberaden is.
Zelfs de complimenten van beide kandidaten zijn fantastisch slecht. Ik heb het te doen met de Amerikaanse burgers die tussen deze twee misbaksels moeten kiezen.
Gary "What's Alleppo" Johnson is ook niet serieus te nemen. Het is een trieste bedoening in de Amerikaanse politiek.
Pence is al lang bezig met 2020quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Bizar dat Trump en Pence zo'n verschillende mening hebben over Syrië
Trump, omdat je erger had verwacht, maar Clinton omdat die niet alleen Trump aanviel maar ook een eigen verhaal had. Trump kwam echt niet verder dan Clinton zwart maken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wie heeft er volgens jullie gewonnen?
Dit kan idd nog wel een serieus probleem worden voor Trump.quote:dat hij niet met zijn running mate Mike Pence heeft gesproken over de situatie in Syrië. Pence zei in het vicepresidentiële debat vorige week dat daar moet worden ingegrepen (tegen Assad, tegen Rusland), terwijl Trump gisteren zei dat Assad en Poetin het goed doen in de strijd tegen Islamitische Staat. 'Ik heb niet met hem gesproken en ik ben het niet met hem eens', zei Trump. Grote vraag: wil de echte Republikein nu opstaan?
CNN laat weer eens zien hoe heerlijk unbiased en unscripted ze zijn.quote:
Je krijgt met Clinton gewoon grotendeels een voortzetting van het beleid van Obama, dus waarom je 'politieke regressie' vreest met Clinton is me een raadsel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:42 schreef Belabor het volgende:
Vergelijk alle huidige kandidaten, inclusief Johnson en Stein, eens met de huidige president. Is er dan ook maar één kandidaat die niet voor een politieke regressie van de VS zou zorgen?
Ik heb na dit debat voor het eerst weer gedroomd van een presidentschap van Sanders. Dan heb je tenmiste nog de hoop op enige vorm van progressie.
Ik had gehoopt dat Clinton nu eens presidentieel zou zijn en de discussie zou focussen op beleid en standpunten, maar ze doet lekker mee aan het gemodder.
Ik ga Obama voor het einde van het jaar al missen.
Ach, als alle beschuldigingen van fraude (Trump University), belastingontwijking, aanranding en bedreiging Trump zijn kant op bewezen zouden worden, zou het niet anders zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:33 schreef Nintex het volgende:
You would be in jail
Applaus uit de hele zaal...
Wat Trump geleerd heeft, keihard in de aanval gaan werkt.
Deze race is nog niet voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |