CNN laat weer eens zien hoe heerlijk unbiased en unscripted ze zijn.quote:
Je krijgt met Clinton gewoon grotendeels een voortzetting van het beleid van Obama, dus waarom je 'politieke regressie' vreest met Clinton is me een raadsel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:42 schreef Belabor het volgende:
Vergelijk alle huidige kandidaten, inclusief Johnson en Stein, eens met de huidige president. Is er dan ook maar één kandidaat die niet voor een politieke regressie van de VS zou zorgen?
Ik heb na dit debat voor het eerst weer gedroomd van een presidentschap van Sanders. Dan heb je tenmiste nog de hoop op enige vorm van progressie.
Ik had gehoopt dat Clinton nu eens presidentieel zou zijn en de discussie zou focussen op beleid en standpunten, maar ze doet lekker mee aan het gemodder.
Ik ga Obama voor het einde van het jaar al missen.
Ach, als alle beschuldigingen van fraude (Trump University), belastingontwijking, aanranding en bedreiging Trump zijn kant op bewezen zouden worden, zou het niet anders zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:33 schreef Nintex het volgende:
You would be in jail
Applaus uit de hele zaal...
Wat Trump geleerd heeft, keihard in de aanval gaan werkt.
Deze race is nog niet voorbij
Obama is de meer likeable persoon gezien de approval ratings, Obama is oprecht en zakelijk in debat en Obama won acht jaar geleden al van Clinton.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:39 schreef Monolith het volgende:
Je krijgt met Clinton gewoon grotendeels een voortzetting van het beleid van Obama, dus waarom je 'politieke regressie' vreest met Clinton is me een raadsel eerlijk gezegd.
vergeet verkrachting van een minderjarige niet... daar moet Trump ook nog voor naar de rechtbank...quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:40 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ach, als alle beschuldigingen van fraude (Trump University), belastingontwijking, aanranding en bedreiging Trump zijn kant op bewezen zouden worden, zou het niet anders zijn.
Maar IS is veel ergerquote:Op maandag 10 oktober 2016 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vergeet verkrachting van een minderjarige niet... daar moet Trump ook nog voor naar de rechtbank...
Dan doet die toch wat aan het vluchtelingenprobleem en de honger in de wereld en daar heeft Clinton al 30 jaar niks aan gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2016 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Als Donald Trump morgen op televisie negerkindjes gaat doodstampen dan nog zijn er hier een paar die dat gaan verdedigen.
Tja, ik kijk wat zakelijker naar de politiek en dan is Obama of Clinton beleidsinhoudelijk redelijk lood om oud ijzer. Obama heeft natuurlijk veel meer charisma, maar verder kun je moeilijk zeggen dat Clinton geen prima kwalificaties heeft voor de functie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:47 schreef Belabor het volgende:
[..]
Obama is de meer likeable persoon gezien de approval ratings, Obama is oprecht en zakelijk in debat en Obama won acht jaar geleden al van Clinton.
Het beleid mag wel soortgelijk zijn, maar in zo'n beetje alle kwaliteiten en persoonlijkheidskenmerken die er toe doen voor een president is Clinton niet een betere president voor de VS dan Obama nu is. Ik zou haar zelfs niet eens gelijkwaardig willen noemen.
Ik had nog moeten zien wat Obama had gedaan in deze situatie hoor. Uiteindelijk is het in dit soort campagnes gewoon een berekenende campagnestrategie.quote:Ze distantieert zich niet van het kinderlijke niveau van Trump maar doet er lekker aan mee. Dat maakt haar net zo onpresidentieel als haar tegenstander.
Ach, juist Bill Clinton was bepaald niet vies van een beetje verkrachting van minderjarigen. Die stak hem werkelijk overal in, zolang hij er maar mee weg kon komen. En Hillary Clinton stond erbij, keek ernaar en zag dat het goed was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vergeet verkrachting van een minderjarige niet... daar moet Trump ook nog voor naar de rechtbank...
We weten echter ook beide dat het beleid maar zo ver reikt als de wil van het Congres. Het punt is dat je voor dat beleid ook onder de burgers en in het Congres enthousiasme op moet zien te werken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:14 schreef Monolith het volgende:
Tja, ik kijk wat zakelijker naar de politiek en dan is Obama of Clinton beleidsinhoudelijk redelijk lood om oud ijzer.
Waarom heeft ze het dan nooit over haar kwalificaties? Trump weet niet van ophouden als het om zijn zakelijke successen gaat. Clinton weet zichzelf echter totaal niet te verkopen.quote:Obama heeft natuurlijk veel meer charisma, maar verder kun je moeilijk zeggen dat Clinton geen prima kwalificaties heeft voor de functie.
We zullen altijd moeten gissen wat er gebeurd zou zijn. Maar wat betreft strategie heeft het team van Clinton al heel wat open deuren dichtgegooid.quote:Ik had nog moeten zien wat Obama had gedaan in deze situatie hoor. Uiteindelijk is het in dit soort campagnes gewoon een berekenende campagnestrategie.
"Dat doen we toch allemaal wel eens, laten we eerlijk zijn."quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Als Donald Trump morgen op televisie negerkindjes gaat doodstampen dan nog zijn er hier een paar die dat gaan verdedigen.
En je denkt dat hetzelfde niet zou gebeuren wanneer Clinton dat zou doen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Niet echt nee. Er zijn maar vrij weinig mensen idolaat van Clinton, terwijl het hier stikt van de Trump fanboys.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En je denkt dat hetzelfde niet zou gebeuren wanneer Clinton dat zou doen?
Ik zie Clinton het niet doen om negerkindjes op fifth avenue dood te stampen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De CNN poll?quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:42 schreef Mike het volgende:
Als je de stemming in het topic hier op FOK! bekeek, leek het een gelijkspel, maar Clinton blijkt het in de polls toch redelijk eenvoudig gewonnen te hebben. Het goede nieuws voor Clinton was ook dat ze op elk beleidsterrein in het debat beter beoordeeld werd dan Trump. Waar Trump zich aan vast kan houden is dat mensen vonden dat hij het beter heeft gedaan dan verwacht en dit was dus nog steeds niet een definitieve KO.
twitter:jaketapper twitterde op maandag 10-10-2016 om 05:55:04CNN poll of debate watchers (a group that trends Democratic) https://t.co/QfqqZx0zyn reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja. Dat was de enige poll die er meteen was onder kijkers van het debat (en geen onwetenschappelijke online poll).quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:45 schreef antiderivative het volgende:
[..]
De CNN poll?twitter:jaketapper twitterde op maandag 10-10-2016 om 05:55:04CNN poll of debate watchers (a group that trends Democratic) https://t.co/QfqqZx0zyn reageer retweet
De stemming op Fok weerspiegelt het giftig rechtse klimaat waar we in zijn geraakt in Nederland.quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:42 schreef Mike het volgende:
Als je de stemming in het topic hier op FOK! bekeek, leek het een gelijkspel, maar Clinton blijkt het in de polls toch redelijk eenvoudig gewonnen te hebben. Het goede nieuws voor Clinton was ook dat ze op elk beleidsterrein in het debat beter beoordeeld werd dan Trump. Waar Trump zich aan vast kan houden is dat mensen vonden dat hij het beter heeft gedaan dan verwacht en dit was dus nog steeds niet een definitieve KO.
Hebben we het over hetzelfde topic?quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet echt nee. Er zijn maar vrij weinig mensen idolaat van Clinton, terwijl het hier stikt van de Trump fanboys.
Heerlijk die naïviteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |