Ja ik moet zeggen dat hij Donald met veel inlevingsvermogen kon spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.
Als er geen sterke 2e partij meer is, krijg je praktisch een 1 partij systeem in de VS. Een 1 partij systeem en een hoop boze kiezers die voor iemand gaan die veel extremer is dan Trump.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zouden de Democraten dat moeten/willen?
De afgelopen acht jaar was het motto van de Republikeinen: "Wij zijn overal tegen, wij willen de Democratische president laten falen".
Dat heeft vier jaar geleden geleid tot een herverkiezing en lijkt nu te leiden tot een winst voor de minst populaire Democratische kandidaat sinds mensenheugenis.
Waarom zouden de Democraten iets veranderen als de Republikeinen hen de overwinningen in de schoot blijven werpen?
Heel naar mannetje is dat hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.
Maar dit is stephenquote:Op maandag 10 oktober 2016 00:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heel naar mannetje is dat hoor.
Smug bastard.
Die woede heerst niet alleen onder de GOP kiezers, maar gelukkig gebruikt een groot deel van de US hun hersens en stemmen niet op die idioot Trump. Hillary is niet ideaal maar wel 1000x beter. De Bernie beweging geeft hoop voor de USA. De GOP zal zich moeten heruitvinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump heeft een woede ontdekt onder een groot deel van de republikeinse kiezers. De GOP heeft hun ziel verkocht aan Trump, omdat zij hun eigen kiezers niet meer konden bereiken. Ze hebben al jarenlang kleine rebellen facties binnen de partj (Ron Paul / Sarah Palin / Tea Party), maar nu is dat inmiddels hun grootste 'base'.
Als Trump niet kan winnen hijsen ze over 4 jaar wellicht Alex Jones op het schild. Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein. Hillary en de Democrats hebben die groep boze en achtergestelde Amerikanen weggezet als deplorables, want dat is veel gemakkelijker dan luisteren naar wat ze tussen al het haten op het establishment door te zeggen hebben.
ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:58 schreef martijnde3de het volgende:
Ik ga vanavond weer kijken naar het debat
quote:Obama was speaking in Chicago, at a fundraiser for the Illinois US Senate candidate Tammy Duckworth. Without saying Trump’s name, he said there was a reason why the Republican presidential candidate had denigrated women, veterans, people with disabilities, Mexicans and others during the 2016 campaign.
“It tells you that he’s insecure enough that he pumps himself up by putting other people down,” Obama said. “Not a character trait that I would advise for somebody in the Oval Office.”
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zienquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk het later terug, moet weer vroeg op.
Als de NOS-stream het straks doet hier in Italië dan die, anders de live CNN-stream op Youtube.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zien
Kijken jullie via de NOS stream of CNN?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Later terugkijken is een beetje als een voetbalwedstrijd terugkijken waar je de uitslag al van weet.. ik wil het liever live zien
FOX News stream.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
twitter:CBSNews twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:59:04“Bill Clinton raped me and Hillary Clinton threatened me" says woman at Trump's pre-#debate press conference… https://t.co/s72nbmygGN reageer retweet
Er zijn ook vrouwen die stellen dat Chris Brown hun kapot mag slaan, want hij is zo lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Jezus Christus.Nu schijnen er allerlei vrouwen te zijn op de sociale media die er schaamteloos voor uitkomen dat ze ook wel eens uiterst kwetsende opmerkingen over mannen gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Wat moeten we hier mee doen? TBS? Heropvoedingskamp?
Er zijn ook wel eens mannen, bijvoorbeeld een MCCain waar je het net nog hoog over opgaf, waar de halve wereld over denkt "what a man what a man what a man what a mighty good man" omdat hij afstand nam van Trump vanwege zijn opmerkingen, die zelf ook wel eens vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die stellen dat Chris Brown hun kapot mag slaan, want hij is zo lekker.
Ik gaf niet hoog op van hem, wel dat hij van de afgelopen 8 jaar de beste kandidaat was, mits hij niet in de conservatieve hoek gedrukt was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens mannen, bijvoorbeeld een MCCain waar je het net nog hoog over opgaf, waar de halve wereld over denkt "what a man what a man what a man what a mighty good man" omdat hij afstand nam van Trump vanwege zijn opmerkingen, die zelf ook wel eens vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt hebben.
Hopen voor Trump dat hij het goed doet dan.quote:Sources close to Mike Pence told the IndyStar that there is no talk yet in the GOP vice presidential candidate’s campaign of leaving the ticket, though Donald Trump’s performance in tonight’s debate might influence his decision.
Pence was quick to rebuke his running mate’s 2005 comments about sexually assaulting women, and his upcoming campaign trail appearances were soon cancelled.
The Indiana Governor is considering the “long-term best interest of the Republican Party,” the source said. “Everything is on the table, but the assumption is that they will plan to stay in the saddle with Trump if he performs halfway well tonight.”
Many high profile Republican politicians have called for Trump to step aside and let Pence to take over the presidential candidacy, though Pence has not yet addressed these requests. Others have called for Pence to leave the ticket entirely to distance himself from Trump and maintain his good reputation among conservatives.
Pence will watch the debate from his home in Indianapolis.
Nee maar Mike Pence kan er wel mee kappen. Chris Christie zou een leuke vervanging zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:24 schreef cb2013 het volgende:
Voor alle duidelijk. Het is juridisch niet makkelijk om een kandidaat te vervangen. Trump is gekozen door miljoenen mensen. Dat draai je niet even terug.
In ieder geval niet voor president runnen want het valt niet goed bij de achterban zoals we kunnen zien.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Jezus Christus.Nu schijnen er allerlei vrouwen te zijn op de sociale media die er schaamteloos voor uitkomen dat ze ook wel eens uiterst kwetsende opmerkingen over mannen gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Wat moeten we hier mee doen? TBS? Heropvoedingskamp?
de heeft ervaring om in de laatste week van de verkiezingscampagne de gevolgen van een desastreuse orkaan te bekijken en de democratische kandidaat de laatste hand te rijken naar een duidelijke verkiezingsoverwinningquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:26 schreef Tweek het volgende:
Chris Christie zou een leuke vervanging zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |