abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165863672
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De democraten hebben er toch maar weinig invloed op hoe de republikeinen hun kandidaten kiezen?
Tuurlijk wel.
pi_165863700
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Uit oprechte interesse. Op welke manieren?
pi_165863734
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Uit oprechte interesse. Op welke manieren?
Een kandidaat meer aanvallen dan de anderen, als ze trump niet als kandidaat hadden willen hebben en zij zitten achter die leaks, al eerder die tape in de media gooien.

Adds runnen die rubio of kasich of jeb bush meer targetten.
  zondag 9 oktober 2016 @ 23:00:22 #54
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165863796
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Een kandidaat meer aanvallen dan de anderen, als ze trump niet als kandidaat hadden willen hebben en zij zitten achter die leaks, al eerder die tape in de media gooien.

Het was juist de bedoeling dat Trump, Carson en Cruz de andere verder in de conservatieve hoek zouden drijven. Ze hebben de republikeinen dus onderschat. McCain en Romney moesten ook veel conservatiever te werk gaan dan ze normaal deden.
pi_165863816
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mja, werkt maar beperkt denk ik. Als de democraten je aanvallen is dat waarschijnlijk nog wel goed voor een republikein. Anti-democraat zijn is ook weer een voordeel.
pi_165863820
Al met al heb ik vrij weinig Democratische invloed op de primary gezien. Het waren vooral de Republikeinen die hun eigen glazen ingooiden. Het gros van de ads van Bush / Rubio / Cruz en hun superPACs waren gericht tegen elkaar en tegen Clinton.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 9 oktober 2016 @ 23:02:42 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165863862
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
Al gepost?
[ afbeelding ]
Vaginam niet vaginum
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165863943
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:01 schreef Monolith het volgende:
Al met al heb ik vrij weinig Democratische invloed op de primary gezien. Het waren vooral de Republikeinen die hun eigen glazen ingooiden. Het gros van de ads van Bush / Rubio / Cruz en hun superPACs waren gericht tegen elkaar en tegen Clinton.
Ze hebben Trump wel aangepakt, maar via "neutrale organisaties". Wel veel te laat natuurlijk.

Dit is een ad van een pro-Rubio groep.

pi_165864000
Trump bij de debate stage

Op de eerste rij zit Giuliani en Steve Bannon staat rechts volgens mij.

"How many republicans want to stay in this race and fight for America?"
https://www.facebook.com/ingrahamangle/videos/10154641233794726/

Trump heeft nog genoeg enthousiaste volgelingen.
pi_165864069
Een ding lijkt me duidelijk Paul Ryan gaat nooit president worden
  Moderator zondag 9 oktober 2016 @ 23:16:53 #61
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165864100
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:

Ik vind de steun onder republikeinen minder interessant dan mensen die er nog niet over uit zijn op wie ze gaan stemmen (wat een lui zijn dat toch :') ). Zoals Trump eerder al zei kan hij iemand op Fifth Avenue neerschieten zonder dat z'n fanatieke achterban afhaakt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165864265
De tering, alec baldwin is wel een beetje hypocriet om Trump te spelen in SNL

zondag 9 oktober 2016 @ 23:36:15 #63
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165864319
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:31 schreef skysherrif het volgende:

Dat heb ik altijd met Tim Allen, spelen in een "conservatieve" sit com, maar ooit aangehouden zijn met meer dan een halve kilo coke.
pi_165864328
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Een ding lijkt me duidelijk Paul Ryan gaat nooit president worden
Trump heeft een woede ontdekt onder een groot deel van de republikeinse kiezers. De GOP heeft hun ziel verkocht aan Trump, omdat zij hun eigen kiezers niet meer konden bereiken. Ze hebben al jarenlang kleine rebellen facties binnen de partj (Ron Paul / Sarah Palin / Tea Party), maar nu is dat inmiddels hun grootste 'base'.

Als Trump niet kan winnen hijsen ze over 4 jaar wellicht Alex Jones op het schild. Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein. Hillary en de Democrats hebben die groep boze en achtergestelde Amerikanen weggezet als deplorables, want dat is veel gemakkelijker dan luisteren naar wat ze tussen al het haten op het establishment door te zeggen hebben.
pi_165864332
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:
Trump bij de debate stage

[ afbeelding ]

Op de eerste rij zit Giuliani en Steve Bannon staat rechts volgens mij.

"How many republicans want to stay in this race and fight for America?"
https://www.facebook.com/ingrahamangle/videos/10154641233794726/

Als die enthousiaste volgelingen niet in het Huis/de Senaat zitten heeft ie er geen bal aan.
  zondag 9 oktober 2016 @ 23:48:01 #66
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165864466
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump heeft een woede ontdekt onder een groot deel van de republikeinse kiezers. De GOP heeft hun ziel verkocht aan Trump, omdat zij hun eigen kiezers niet meer konden bereiken. Ze hebben al jarenlang kleine rebellen facties binnen de partj (Ron Paul / Sarah Palin / Tea Party), maar nu is dat inmiddels hun grootste 'base'.

Als Trump niet kan winnen hijsen ze over 4 jaar wellicht Alex Jones op het schild. Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein. Hillary en de Democrats hebben die groep boze en achtergestelde Amerikanen weggezet als deplorables, want dat is veel gemakkelijker dan luisteren naar wat ze tussen al het haten op het establishment door te zeggen hebben.
Denk niet dat ze het over 4 jaar met een nog grotere idioot gaan proberen. Ze zullen eerder de religious right moeten los laten. Als Trump niet wint is het ook een teken dat je met zo'n kandidaat niet kan winnen. Een McCain bijvoorbeeld had het deze ronde makkelijk kunnen winnen denk ik, zeker als hij niet de extreem conservatieve hoek was ingedrukt.
  zondag 9 oktober 2016 @ 23:58:03 #67
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_165864578
Ik ga vanavond weer kijken naar het debat :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 oktober 2016 @ 00:00:36 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165864608
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:48 schreef Tweek het volgende:

[..]

Denk niet dat ze het over 4 jaar met een nog grotere idioot gaan proberen. Ze zullen eerder de religious right moeten los laten. Als Trump niet wint is het ook een teken dat je met zo'n kandidaat niet kan winnen. Een McCain bijvoorbeeld had het deze ronde makkelijk kunnen winnen denk ik, zeker als hij niet de extreem conservatieve hoek was ingedrukt.
van beide kanten had een 'normale' kandidaat het met gemak gewonnen...... maar van beide kanten zijn nou niet bepaald de beste ooit naar voren gekomen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_165864612
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:48 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je komt de republikeinse primaries niet door als normale kandidaat. Het was eerst Romney die moeite had om de 'flavor of the week' van zich af te houden. Nu Trump die de familie Bush en andere grote kanshebbers buitenspel heeft gezet.

Voorheen was het conservatieve zuiden moeilijk, opgehitst door abortus, gun rights en nu is daar dankzij Trump de rust belt bijgekomen.

Als Clinton wint dan gaan de republikeinen 4 jaar lang Clinton tegenwerken (als ze uberhaupt al down ballot winnen) en dan begint het feest opnieuw. De kans dat de republikeinen plotseling de young professionals of african americans en hispanics weer voor zich kunnen winnen is heel klein.

"The chickens have come home to roost"

mattklewis twitterde op zondag 09-10-2016 om 23:48:54 A source who does polling tells me these calls were made in Nevada yesterday. They were ID'd as Trump caucus suppor... https://t.co/Q6ey869tGh reageer retweet
pi_165864640
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het idee dat Trump na november geen rol meer speelt in de politiek is heel klein.
Als Trump niet wint (en die kans wordt gelukkig steeds groter) dan is zijn politieke rol volgens mij volledig uitgespeeld.
Hopelijk leren de Republikeinen ervan en zien ze nu eindelijk in dat hun "wij zijn overal tegen"-houding uiteindelijk ook tegen henzelf werkt. Als ze dan ook nog kunnen bedenken waar ze dan vóór zijn, kunnen ze het wellicht over vier jaar met een constructieve kandidaat proberen in plaats van een destructieve.
pi_165864689
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als Trump niet wint (en die kans wordt gelukkig steeds groter) dan is zijn politieke rol volgens mij volledig uitgespeeld.
Hopelijk leren de Republikeinen ervan en zien ze nu eindelijk in dat hun "wij zijn overal tegen"-houding uiteindelijk ook tegen henzelf werkt. Als ze dan ook nog kunnen bedenken waar ze dan vóór zijn, kunnen ze het wellicht over vier jaar met een constructieve kandidaat proberen in plaats van een destructieve.
Dat moeten de Democrats toe laten, maar die gaan net zo hard inbeuken op de normale GOP:

Sterker nog, uit de PodestaLeaks blijkt dat het een actieve strategie was om Ben Carson, Ted Cruz en Donald Trump 'ruimte' te geven om de partij naar extreme standpunten te duwen die in de general 'kansloos' zouden zijn. Waarschijnlijk hadden zij zelfs niet verwacht hoe destructief de Trump sloopkogel zou zijn. In sommige steden stonden 10 a 20 duizend mensen: "LOCK HER UP" te roepen over de mogelijk volgende president.
  maandag 10 oktober 2016 @ 00:08:36 #72
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_165864701
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 00:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Je komt de republikeinse primaries niet door als normale kandidaat. Het was eerst Romney die moeite had om de 'flavor of the week' van zich af te houden. Nu Trump die de familie Bush en andere grote kanshebbers buitenspel heeft gezet.

Voorheen was het conservatieve zuiden moeilijk, opgehitst door abortus, gun rights en nu is daar dankzij Trump de rust belt bijgekomen.

Als Clinton wint dan gaan de republikeinen 4 jaar lang Clinton tegenwerken (als ze uberhaupt al down ballot winnen) en dan begint het feest opnieuw. De kans dat de republikeinen plotseling de young professionals of african americans en hispanics weer voor zich kunnen winnen is heel klein.

"The chickens have come home to roost"

mattklewis twitterde op zondag 09-10-2016 om 23:48:54 A source who does polling tells me these calls were made in Nevada yesterday. They were ID'd as Trump caucus suppor... https://t.co/Q6ey869tGh reageer retweet
[ afbeelding ]
Ze verliezen dus drie verkiezingen achter elkaar omdat ze de tea party mensen tevreden moesten houden. Dat kunnen ze gewoon niet nog eens vier jaar volhouden. Ze zullen toch echt met een ander plan moeten komen.
pi_165864751
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 00:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat moeten de Democrats toe laten.
Waarom zouden de Democraten dat moeten/willen?
De afgelopen acht jaar was het motto van de Republikeinen: "Wij zijn overal tegen, wij willen de Democratische president laten falen".
Dat heeft vier jaar geleden geleid tot een herverkiezing en lijkt nu te leiden tot een winst voor de minst populaire Democratische kandidaat sinds mensenheugenis.
Waarom zouden de Democraten iets veranderen als de Republikeinen hen de overwinningen in de schoot blijven werpen?
  maandag 10 oktober 2016 @ 00:24:13 #74
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165864858
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 23:31 schreef skysherrif het volgende:

Klinkt als een fantastische kandidaat om Donald Trump te spelen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165864859
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zal Trump de situatie met Juanita Broaddrick aanhalen? Bill Clinton zou haar verkracht hebben, en Hillary zou het voor haar man opgenomen hebben.

Dat is nog eens andere koek dan iemand Miss Housekeeping noemen.
Reken maar dat dat gaat gebeuren. Voorproefje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')