Daar krijgen ze toch een extra setje voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Montov het volgende:
Die soft band kan nog wel in de 1e run van Q3 worden gebruikt.
Ze maken doorgaans 2 runs in Q3. 1 nieuw setje, en nog een ander setje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch een extra setje voor.
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Waar was horner boos over? Hoofdschuddend uit motorhome.
Was ff naar de wc, dus viel half in die info
Handig om te kunnen anticiperen op een SC in de laatste rondes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Setje soft uitsparen heeft dit weekend weinig nut volgens mij.
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
+ grote kans dat er morgen inters of wets gebruikt moeten worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Eerste stint op de softs en verder op hard/medium, zie de softs niet meer komen.
Ohh die soap! Thxquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mercedes wil in Bahrein testen en red bull niet.
Het is ook vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:24 schreef Fokker89 het volgende:
Robert ziet er ook nog flink moe uit.
Soft/hard/hard is de verwachting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Ze staan wel in de top 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:30 schreef F1gamer het volgende:
De mercedes zijn lekker aan het grasmaaien
Kunnen ze morgen mercedes eraf beukenquote:
Die Japanners houden wel van knutselen.quote:
Over 1 rondje wel. Racepace van de Bulls is stukje beter. Hoop ook van harte dat ze morgen na bocht 1 voor de beide ferrari's zitten. Zo niet kunnen we met zijn allen zwaaien naar de zilveren pijlen.quote:
Ah de "under cut" en "banker lap" zijn tegenwoordig passé bij Olav?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:37 schreef heywoodu het volgende:
'Heat cycle' wordt Olav z'n nieuwe dingetje zo te horen
Brain management.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:37 schreef heywoodu het volgende:
'Heat cycle' wordt Olav z'n nieuwe dingetje zo te horen
Under cut is nooit echt een ding geweest, dat was meer op de teamradio's te horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah de "under cut" en "banker lap" zijn tegenwoordig passé bij Olav?
Vettel krijgt 3 plaatsen straf dus wordt nog wel wat door elkaar geschud.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:44 schreef heywoodu het volgende:
Eerste zeven rijen voorlopig allemaal teamgenootmatch-ups (uiteraard Q3 nog te gaan, maar toch)
Soft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:49 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het even gemist maar op welke banden heeft de top 6 Q2 gedaan?
Squote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:49 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb het even gemist maar op welke banden heeft de top 6 Q2 gedaan?
Dat hebben ze overgenomen uit oa. NASCAR.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:03 schreef Bonobo11 het volgende:
Herbert "interviewt" Rosberg in z'n inlap
Een saaie politieke discussie op de AM radio is nog beter qua kwaliteit dan dit.quote:
Als hij door Ziggo werd geïnterviewd mag het welquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha " We are live Nico please do not swear"
Ook vrij normaal in het WTCC. Prima idee, mits het degelijk verstaanbaar isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat hebben ze overgenomen uit oa. NASCAR.
Nog even en ze doen de interview tijdens de kwalificatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook vrij normaal in het WTCC. Prima idee, mits het degelijk verstaanbaar is
vorige keer toen dat zo was...won Ric de racequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ves weer het hele weekend sneller dan RIC
En elke keer dat Ves verloor met de kwalificatie won hij de race tegen Ricciardoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vorige keer toen dat zo was...won Ric de race
als je het zo bekijkt had Max beter 4 tienden kunnen laten liggen ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vorige keer toen dat zo was...won Ric de race
Britse TV somsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:05 schreef MakkieR het volgende:
Haha " We are live Nico please do not swear"
Zo lang het 1 en 2 is, maakt het mij niet uit waar Max staatquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt had Max beter 4 tienden kunnen laten liggen ja.
Denk dat Daniel zijn zweetpoten Max extra motivatie gaan geven als het weer een keer om de winst gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zo lang het 1 en 2 is, maakt het mij niet uit waar Max staat
quote:
Er zitten ook leuke feitjes tussen. Wist je bijvoorbeeld dat de PR dame van Raikkonen de vrouw van Arrivabene is? Die van Vettel heeft hij meegenomen van Redbull.quote:
Die interviewen ze bijna elke race bij Ziggo in het Nederlandsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Huh sinds wanneer spreek Hulkenberg Nederlands?
Al eeuwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Ik kijk al twee jaar het voor/na programma via Sky en daar praat hij Engels,quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Schijnt goed bevriend te zijn met een paar nonnen uit Vught..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
zweeds tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik kijk al twee jaar het voor/na programma via Sky en daar praat hij Engels,![]()
![]()
Sinds hij uit Emmerich komt, ongeveer 10 km van de grens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:41 schreef Fopje het volgende:
Minder dan 5 km. Ken uw klassiekers, of had je bij topografie beter op moeten letten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds hij uit Emmerich komt, ongeveer 10 km van de grens.
Jeetje, 5 of 10 km. Het is watquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Minder dan 5 km. Ken uw klassiekers, of had je bij topografie beter op moeten letten.
Wtfquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
Massa en Magnussen krijgen een reprimande voor een te trage inlap.
Als het snelheidsverschil te groot is, is het wat moeilijker om uit de weg te gaan, misschien dat dat het is ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wtf
Dat mag een coureur toch zelf bepalen? Als je anderen op een hot lap maar niet in de weg zit.
Hoe groter het snelheidsverschil, hoe gevaarlijker het wordt. Maar om dat te begrijpen moet je allereerst wel een rijbewijs hebben en dan ook nog eens achter je game PC in je rukbunker vandaan komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wtf
Dat mag een coureur toch zelf bepalen? Als je anderen op een hot lap maar niet in de weg zit.
Nee. Er is een maximumtijd vastgesteld waar binnen je een rondje moet afleggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wtf
Sowieso vind ik het soms een behoorlijk groot verschil en verbaast het me eigenlijk dat dat nog nooit echt flink misgegaan isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als het snelheidsverschil te groot is, is het wat moeilijker om uit de weg te gaan, misschien dat dat het is ..
Ken je de Griek aan de overkant van de Rijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Minder dan 5 km. Ken uw klassiekers, of had je bij topografie beter op moeten letten.
Schumacher is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het soms een behoorlijk groot verschil en verbaast het me eigenlijk dat dat nog nooit echt flink misgegaan is
quote:
Er gaan nog veel te veel mensen te serieus in op die vraagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds hij uit Emmerich komt, ongeveer 10 km van de grens.
Ik lees wel eens dommere dingen hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er gaan nog veel te veel mensen te serieus in op die vraag
wordt nu idd steeds meer een issue en kans erop groterquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop toch op een kamikaze actie van Hamilton
Dat is pas over 3 wekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met zomertijd/wintertijd?
Juist niet. Hamilton verliest als ze er beide af gaan. Rosberg is degene die het zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wordt nu idd steeds meer een issue en kans erop groter
Maar hij zal toch wat moeten proberen, het is ook niet zo dat hij Rosberg er met voorbedachte rade af zal rijden maar hij zal er wel voor gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Juist niet. Hamilton verliest als ze er beide af gaan. Rosberg is degene die het zou kunnen doen.
hij zal kost wat kost na de eerste ronde op p1 willen liggen, neemt ie best wat risico voor weet ik zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Juist niet. Hamilton verliest als ze er beide af gaan. Rosberg is degene die het zou kunnen doen.
Zal wel meevallen, rosberg onder druk wil nog wel eens rare dingen doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij zal kost wat kost na de eerste ronde op p1 willen liggen, neemt ie best wat risico voor weet ik zeker
ja, stuk of 3 geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:48 schreef icloud het volgende:
Bestaan er ook circuits die linksom worden gereden?
Jazeker. Kijk hier maar: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_circuitsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:48 schreef icloud het volgende:
Bestaan er ook circuits die linksom worden gereden?
Van dichtbij de grens wonen ga je nog niet zo goed Nederlands spreken. Schijnt te komen omdat ie in jeugd altijd/erg veel in NL gekart heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al eeuwen?
Hulk kan 5 of 6 talen vloeiend, hij woont ook bij de grens van NL.
Die kan die druk van het WK niet aan. Dat zorgt vast voor leuke races.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, rosberg onder druk wil nog wel eens rare dingen doen.
Nou, in Emmerich kun je gewoon plat Nederlands praten en iedereen verstaat je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Van dichtbij de grens wonen ga je nog niet zo goed Nederlands spreken. Schijnt te komen omdat ie in jeugd altijd/erg veel in NL gekart heeft.
Dat dus. Op zaterdagochtend broodjes halen in elten bij Brödje om daarna nog ff de tank vol te gooien. Bij t tankstation hadden ze vroeger zelfs een dedicated pin-lijn naar Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, in Emmerich kun je gewoon plat Nederlands praten en iedereen verstaat je.
Interlagos is het bekendste Formule 1-voorbeeld, met als goede tweede Circuit of the Americasquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jazeker. Kijk hier maar: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_circuits
De circuits die "anti-clockwise" zijn, zijn linksom. Baku en Singapore zijn dit jaar anti-clockwise bijvoorbeeld.
Dus daarom praat Hulk zo goed NL?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, in Emmerich kun je gewoon plat Nederlands praten en iedereen verstaat je.
Oa ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dus daarom praat Hulk zo goed NL?
In die regio wordt nog heel veel Nederlands gesproken omdat er nog behoorlijk wat Nederlanders wonen. Elten (een dorpje nog iets dichter bij de grens) is zelfs Nederlands geweest. Net zoals veel Nederlanders van middelbare leeftijd uit de grensstreek een aardig woordje Duits spreken omdat ze vroeger meer Duitse dan Nederlandse televisiekanalen hadden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dus daarom praat Hulk zo goed NL?
Plat Nederlands is nog heel wat anders dan het NL dat Hulk beheerst.
Heb mezelf ooit (lang geleden) met plat Achterhoeks prima verstaanbaar kunnen maken in de regio Bremen-Hannover dus t zegt niet zoveel
Laat ik nou zo iemand zijn die (bijna aan de grens met Emmerich) opgegroeid is met idd Duitse Rundfunk, een pa die in Dld werkt en ik zelf op de fiets naar mijn bijbaantje ging in Dld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
In die regio wordt nog heel veel Nederlands gesproken omdat er nog behoorlijk wat Nederlanders wonen. Elten (een dorpje nog iets dichter bij de grens) is zelfs Nederlands geweest. Net zoals veel Nederlanders van middelbare leeftijd uit de grensstreek een aardig woordje Duits spreken omdat ze vroeger meer Duitse dan Nederlandse televisiekanalen hadden.
Heeft nog oude motor hequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:51 schreef opreis het volgende:
Trouwens, Sainz heeft ondertussen in bijna 2 jaar bij TR nog steeds niet hetzelfde aantal punten gescoord voor TR als Max in zn eerste jaar. En zn beste finish is ook nog steeds 6de uit mn hoofd. Ik heb het idee dat hij naast max beter leek dan nu naast kvyat
Dan nog, heeft al die tijd in dezelfde wagen gereden als max. Hij heeft wel progressie gemaakt maar echt spectaculaire resultaten zijn uitgebleven al die tijd.quote:
Ik denk alleen niet dat het team er erg blij mee zal zijn. Die vonden Spanje ook al niet leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:03 schreef opreis het volgende:
Ik verwacht dat Rosberg dit keer veel harder zal verdedigen (t.o.v Hamilton) dan hij normaal deed. Het is nu alleen maar gunstig voor hem als ze elkaar raken en daardoor geen van beide finishen. Hamilton zal een stuk voorzichtiger moeten zijn.
Ik denk niet dat rosberg daar momenteel schijt aan heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het team er erg blij mee zal zijn. Die vonden Spanje ook al niet leuk.
Ik denk van welquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rosberg daar momenteel schijt aan heeft.
Ik denk het wel. Het kan namelijk wel eens consequenties hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rosberg daar momenteel schijt aan heeft.
Dat zeggen we al sinds 2015. Sainz is niet slecht, maar rijd kleurloos. Het is echt een grijze muis tov de rest. Verstappen is duidelijk beter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan nog, heeft al die tijd in dezelfde wagen gereden als max. Hij heeft wel progressie gemaakt maar echt spectaculaire resultaten zijn uitgebleven al die tijd.
Dat is redelijk bizar ja en wat het geheel nog mooier maakt is dat dat kereltje uit ons kleine koude kikkerlandje komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is natuurlijk ook redelijk bizar dat een ventje wat 3 jaar geleden nog karts reed, gedurende het seizoen van een lage midfielder auto overstapt naar een topteam en na een aantal races met enorme ups en downs nu continue snaarstrak presteert en niet onderdoet voor zijn veel ervarener team maat.
Nou ja, kikkerlandjes dan, NL&BE paspoort en geboren & getogen in Belgie. Nederlandse licentie snap ik wel, qua sponsor belangen meer te halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is redelijk bizar ja en wat het geheel nog mooier maakt is dat dat kereltje uit ons kleine koude kikkerlandje komt
Hij woonde in België, maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ja, kikkerlandjes dan, NL&BE paspoort en geboren & getogen in Belgie. Nederlandse licentie snap ik wel, qua sponsor belangen meer te halen.
Vrijwillig 4:00 opstaan om in die studio te zittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:12 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist aanmelding geannuleerd voor Ziggo Studio morgenochtend.. Afgelopen weken behoorlijk ziekgeweest en ik blaf nog steeds behoorlijk goed. Maar niet echt denderend om morgen WakuWaku te gaan spelen tijdens een F1 programma
Niet zo gek in een auto en motor die niet meer geupgrade wordt. Na het begin van het seizoen zou Toro Rosso sowieso wegvallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:53 schreef opreis het volgende:
wagen gereden als max. Hij heeft wel progressie gemaakt maar echt spectaculaire resultaten zijn uitgebleven al die tijd.
Dan hadden we je tenminste herkend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:12 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist aanmelding geannuleerd voor Ziggo Studio morgenochtend.. Afgelopen weken behoorlijk ziekgeweest en ik blaf nog steeds behoorlijk goed. Maar niet echt denderend om morgen WakuWaku te gaan spelen tijdens een F1 programma
True.. maar dat was alleen het eerste kwartier geweest.. daarna hadden ze me wel in de voormalige bezemkast van Olav gezet..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan hadden we je tenminste herkend.
Beterschap
Voor mij was het half 5 geweest.. 5 uur de deur uit.. half 6 daar. Ach ja, volgend jaar weer een kans !quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijwillig 4:00 opstaan om in die studio te zitten
Het worden mooie jaren inderdaad 👌👍quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:36 schreef Geralt het volgende:
Ja ok België mag ook meedoen. Volgend jaar mogen die juichen voor Stoffel. Hopelijk komt die knakenbak dan een beetje vooruit. Dan Ocon nog in de Renault en die fixen en Wehrlein in de Merc en dan zijn er echt over op de nieuwe generatie.
Dat idd, ik ben al blij als ik de TV om 07.00 uur heb aangezet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijwillig 4:00 opstaan om in die studio te zitten
Het zijn ook gewoon echt kuttijden. Vroeger was het veel beter. Gewoon midden in de nacht met je zatte kloten en vette bek van de shoarmanees de race kijken aansluitend aan het stappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:
Dat idd, ik ben al blij als ik de TV om 07.00 uur heb aangezet.
Met deze tactiek ben ik al meerdere keren de fout in gegaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:33 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn maar 4 wedstrijden "vroeg" dit seizoen, wat een ramp om dan een keer wat eerder op te staan. Of zoals Kyran doet, gewoon opnemen en later kijken zonder internet te checken
Aaargghh GP2 engine !quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pijnlijk McLaren feitje van reddit: In het rampjaar 2015 kwalificeerden Alonso en Button zich op Suzuka als 14e en 16e.
Nu, twaalf maanden later op het thuiscircuit van Honda:
[ afbeelding ]
Ik had ook meer verwacht van McLaren Honda... maar vraag me af of het dit keer puur aan de motor te wijten valt want die is volgens mij niet echt langzaam meer te noemen gezien het resultaat van de afgelopen races.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pijnlijk McLaren feitje van reddit: In het rampjaar 2015 kwalificeerden Alonso en Button zich op Suzuka als 14e en 16e.
Nu, twaalf maanden later op het thuiscircuit van Honda:
[ afbeelding ]
Wie is de Mol? gaan volgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met deze tactiek ben ik al meerdere keren de fout in gegaan.
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
Zeiken omdat je om 07:00 moet opstaan.
Of je nou elke dag om 12:00 je nest uit komt rollen of om 7 uur al hard aan het werk bent maakt toch geen reet uit, zet je wekker en ga gewoon kijken zeg. Tjongejonge.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijn
Denken dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat iedereen kantoorslaaf is die om 7:00 op werk moet zijn
Mij hoor je niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of je nou elke dag om 12:00 je nest uit komt rollen of om 7 uur al hard aan het werk bent maakt toch geen reet uit, zet je wekker en ga gewoon kijken zeg. Tjongejonge.
Ik doe niet moeilijk. Ik uit alleen mijn ongenoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Zoals vorige week: al dat gedoeRace begint om 7 uur, zet je wekker een kwartier ervoor of meer als je de voorbeschouwing wilt zien en ga kijken. Man man man, wat kunnen mensen moeilijk doen.
WTF man, het was daar pas half 10 bij jullie wat ga je zo vroeg naar bed?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lig nu al op bedbring it on! Wakker zal ik zijn!
Ik ben wel voornemens eerder op te staan om nog een stukje voorbeschouwing mee te kunnen pakken (en worstenbroodjes maken als ontbijtquote:
Slapen? Ik neem nog een biertje!quote:
Geen bier en nootjes?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben wel voornemens eerder op te staan om nog een stukje voorbeschouwing mee te kunnen pakken (en worstenbroodjes maken als ontbijt)
Waarshijnlijk. Aan de andere kant, ik ben heel de week al om 05:15 opgestaan, dus het zit er een beetje in. Vanochtend dan om 06:55 en vanmiddag heb ik nog op de bank liggen mafklappen van 2 tot 4 ongeveer. Dus dat komt wel goedquote:
Goed idee welquote:
Proostquote:
🍻🍻🍻quote:
Je gaat zeer waarschijnlijk de toiletpot wel op tijd vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Yoooo mongole morgen lekker wekertje ennmax gaat punten pakken goenavond beste race morgen i kga m.kijken
Gewoon wakker blijven joh. Over 3 uurtjes al de voorbeschouwing:Pquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:04 schreef potjecreme het volgende:
Zo net van werk. Ben benieuwd of ik straks om 7 uur waker word.
Of gewoon uitslapen en terugkijken via je Ziggo Horizon box.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Zoals vorige week: al dat gedoeRace begint om 7 uur, zet je wekker een kwartier ervoor of meer als je de voorbeschouwing wilt zien en ga kijken. Man man man, wat kunnen mensen moeilijk doen.
6 uur voorbeschouwing jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Zijn ze bij ziggo gewoon live om 0700 met iedereen in de studio? Miss zelfs om 0600 al voorbeschouwing?
quote:Ferrari's Kimi Raikkonen and McLaren's Jenson Button have both been handed grid penalties ahead of this afternoon's 2016 Formula 1 Emirates Japanese Grand Prix.
Raikkonen will drop from third to eighth thanks to a five-place penalty for an unscheduled gearbox change. Team mate Sebastian Vettel, who qualified fourth, had already been penalised three places for his Turn-1 collision with Mercedes' Nico Rosberg in Malaysia.
5 plekken voor een nieuwe gearboxquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 plekken voor een nieuwe gearbox
Ninja-edit![]()
quote:
SPOILER: hennotjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2016 05:47:20 ]
Kut voor Kimi. Mooi voor onsquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:37 schreef Fokker89 het volgende:
Verstappen vanaf de 3e plek
Raikkonen dus een grid straf
[..]
Ik kijk geen ziggo. Maar dat kan je toch vrij simpel controleren adhv recente info?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Dit is gewoon live hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof nooit dat al die gasten al zo vroeg in de studio zitten, dit is allemaal vooropgenomen. Flopshow
Tijdverschil?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Japan zijn ze ook echt gek hoor, om het op 0700 uur te laten starten. Je zou toch zeggen dat ze ook daar snappen dat je dit soort evenementen beter primetime in de middag of avond kan uitzenden.
Niet zeiken vroeger was geen 1 race buiten Europa op de normale tijd!quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Japan zijn ze ook echt gek hoor, om het op 0700 uur te laten starten. Je zou toch zeggen dat ze ook daar snappen dat je dit soort evenementen beter primetime in de middag of avond kan uitzenden.
Neem nog een bak koffie!quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef skysherrif het volgende:
Sorry, ben nu mn koffie naar binnen aan het werken, miss is het dan overquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:35 schreef CrashO het volgende:
Gast
Tief even lekker naar ONZ ofzo. Het is te vroeg voor getrol.
Paupersquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:39 schreef Sunri5e het volgende:
Het is nog vrij rustig in dit topic. Ik denk dat 80% nog op bed ligt
https://f1.tfeed.net/quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:38 schreef tja77 het volgende:
Godver, per ongeluk mijn tabblad gesloten met livetiming. Weet iemand een goede link voor mobiele telefoon?
Ik had een mooie, met plattegrond van de baan met daarop de rijders weergegeven, alle 3 de sectortijden, banden, snelste persoonlijke ronde, snelste ronde overall, enz.
scheterbapquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:39 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen
Eerder wakker dan gepland. Ik ben snotverkouden en kon niet meer verder slapen tot 6.45 uur
quote:
niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, ben nu mn koffie naar binnen aan het werken, miss is het dan over
Geen dankquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is hem niet, maar toch alvast bedankt heb hem geopend en laat hem sowieso meerollen.
Haha makkelijk lag er gister ook pas na 9 uur in na de kwalificatiequote:Op zondag 9 oktober 2016 06:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je haalt het einde van de race niet.
kwali is een uurquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha makkelijk lag er gister ook pas na 9 uur in na de kwalificatie
Max. 2 uur dat is een eitje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je haalt het einde van de race niet.
Mijn mobiel heeft opties als recent gesloten tabbladen of gewoon de geschiedenis, kan je dat niet even opzoeken?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:38 schreef tja77 het volgende:
Godver, per ongeluk mijn tabblad gesloten met livetiming. Weet iemand een goede link voor mobiele telefoon?
Ik had een mooie, met plattegrond van de baan met daarop de rijders weergegeven, alle 3 de sectortijden, banden, snelste persoonlijke ronde, snelste ronde overall, enz.
Ik ben gewoon nuchter hequote:Op zondag 9 oktober 2016 06:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kwali is een uur
race is anderhalf uur, dat is minstens half uur langer
Raikkonen ook??quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:45 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd hoe de red bulls starten nu Vettel en Raikonen naar achteren zijn gezet. Behoudend startje wellicht, Max die gaat proberen aansluiting met de Mercs te houden, Ricciardo die als buffer dient zou ideaal scenario zijn.
Iphone hè....ik zou het niet weten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mijn mobiel heeft opties als recent gesloten tabbladen of gewoon de geschiedenis, kan je dat niet even opzoeken?
quote:
quote:Vettel's Ferrari-teamgenoot Kimi Räikkönen heeft nu ook een probleem: zijn versnellingsbak moest vervangen worden en dus moet de Fin vijf plekken inleveren op de startgrid.
mn stream loopt al achter voor ie begonnen isquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
ik zie max op kop, terwijl de mercs elkaar eraf tikken
Jammer, die grap is vorige week al gemaakt...quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mn stream loopt al achter voor ie begonnen is
Zo'n F1 start is soort van loterij met snelste 2 auto's vooraan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
Wordt wel weer eens tijd dat de Mercedes boys het weer voor elkaar gaan verkloten ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef THEFXR het volgende:
Ik zit hier in Italie... en heb nog nooit een race kunnen kijken via de stream zonder problemen... Wat een internet hierquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mn stream loopt al achter voor ie begonnen is
Heel erg achter dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jammer, die grap is vorige week al gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |